• Kontakt
Tuesday, June 3, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Koncesioni i Portit Durrës/ Media gjermane-Ramës: Po monitorohesh nga BE e Berlini

20:10 : 20/11/2024
në AKTUALITET, BOTA, KRYESORE, POLITIKE

Çështja e koncesionit të Kalatës Lindore të Portit të Durrësit, e njohur ndryshe edhe si “koncesioni i terminalit të kontenierëve”, por sidomos ndryshimi i pronësisë së tij verën e këtij viti, ka krijuar shqetësime në radhët e investitorëve gjermanë.

Revista “Focus”, një ndër tre më të lexuarat në Gjermani, ka ngritur pikëpyetje mbi këtë çështje e, mbi të gjitha, mbi aftësinë e kryeministrit Edi Rama dhe qeverisë së tij për të mbrojtur dhe respektuar investitorët e huaj. Gjithashtu, revista shkruan se investitorët gjermanë ndihen të injoruar nga qeveria shqiptare, sa i përket procedurave të tjetërsimit të koncesionit për sheshin e kontenierëve.

Në një artikull të publikuar këtë të mërkurë (20 nëntor 2024), “Focus” i rikujton Ramës detyrimet ndaj kritereve të Bashkimit Europian, si edhe e paralajmëron se lëvizjet në Portin e Durrësit janë në qendër të vëmendjes së Brukselit dhe Berlinit zyrtar.

Më poshtë është shkrimi i plotë:

***

Lexo edhe:

“Skenë filmi”/ Një marrëveshje verbale e Ramës nxiti ndërhyrjet e kontestuara në Spaç

Ish-Këneta, lagjia që politika e mban “të përmbytur”! Banorët ende pa marrë asnjë dëmshpërblim

Qeveria e Shqipërisë është sërish në fokus – dhe këtë herë nuk bëhet fjalë për planet e diskutueshme të kryeministres Giorgia Meloni për të ndërtuar një kamp refugjatësh në vend. Jo, janë zhvillimet e reja rreth portit të Durrësit që kanë krijuar shqetësime tek investitorë dhe vëzhgues. Pyetja që të gjithë bëjnë tani: Sa të sigurta janë investimet e huaja në Shqipëri?

Porti i Durrësit, porta e Shqipërisë drejt botës, u privatizua pjesërisht në vitin 2013 nën qeverisjen e kryeministrit Sali Berisha. Në atë kohë, kompania gjermane EMS Shipping and Trading GmbH mori koncesionin për kalatën lindore me qëllim rritjen e efikasitetit. Por ajo që nisi premtuese përfundoi në kaos. Në vitin 2024, EMS i tha lamtumirë projektit dhe ia shiti koncesionin për vetëm 13 milionë euro kompanisë kroate SCAPHA D.O.O., e drejtuar nga Filip Rogosić.

Në foto: Faksimile e shkrimit të revistën gjermane “Focus”

Por në vend të një dorëzimi të pastër, shpërtheu një situatë shumë e vështirë. Raportet e materialeve potencialisht të dëmshme që eksportoheshin nga porti në Azi filluan të qarkullojnë – një makth për të gjithë aktorët e përfshirë. Qeveria shqiptare nxitoi të drejtojë gishtin nga EMS. Por kompania gjermane nuk e pranoi këtë dhe shpjegoi se nuk ishte kurrë përgjegjëse për miratimin e eksporteve të tilla.

Qeveria kundër investitorëve, luks në vend të logjistikës

Megjithatë, tensionet mes EMS dhe qeverisë shqiptare ishin krijuar shumë kohë përpara vitit 2024. Që në vitin 2022, kompania gjermane i rezistoi planeve për të zhvendosur operacionet e portit në Porto Romano.

Arsyeja? Krijimi i hapësirës për një projekt prestigji joshës: “Marina e Durrësit”, një kompleks luksoz që me sa duket ishte më i rëndësishëm se infrastruktura funksionale.

EMS shkoi në Gjykatën Ndërkombëtare të Arbitrazhit dhe kërkoi 40 milionë euro dëmshpërblim. Çështja përfundimisht u zgjidh kur EMS ia shiti koncesionin SCAPHA – por çështjet themelore mbetën të pazgjidhura.

Pasiguria i tremb investitorët

Kaosi që rrethon portin e Durrësit është një shembull kryesor i asaj që shumë kritikë akuzojnë qeverinë shqiptare: mungesë transparence, vendime të paparashikueshme dhe mbrojtje të dobët për investitorët. EMS dhe kroate SCAPHA D.O.O. janë vetëm dy shembuj se sa e varur është Shqipëria nga kapitali i huaj – dhe sa të pakujdesshëm trajtohen investitorët.

Përveç kësaj, tani ka shqetësime për operatorët e rinj. Filip Rogosić, njeriu pas SCAPHA, ka lidhje me rrjetet tregtare në Evropë dhe Amerikën Latine që po ngrenë këmbanat e alarmit midis vëzhguesve. Sa i pastër është biznesi që zhvillohet përmes Durrësit? Dhe sa kontroll ka realisht qeveria shqiptare?

Brukseli dhe Berlini po vëzhgojnë nga afër

Ka shumë në lojë për Shqipërinë. Nëse vendi vazhdon të mbështetet te investimet e huaja – dhe padyshim që po – kryeministri Edi Rama duhet të provojë se Shqipëria nuk është rrezik për investitorët. Sepse një gjë është e sigurt: Berlini dhe Brukseli nuk do ta injorojnë kaosin në portin e Durrësit.

Kushdo që dëshiron të investojë në Shqipëri ka nevojë për nerva të forta – dhe ndoshta një avokat të mirë.

* Titulli origjinal: “Drama portuale e Shqipërisë: Investitorët gjermanë të hedhur poshtë – Çfarë nuk shkon në Durrës?

/ Përshtati në shqip: Boldnews.al

Dritëhijet e koncesionarit kroat të Portit të Durrësit dhe lidhjet me Amerikën Latine

Etiketa: Bashkimi EuropianBEbrukseliDurresEdi RamaFocusGjermanikoncesionimedia gjermanemonitorimporti

Lajme të lidhura

AKTUALITET

“Skenë filmi”/ Një marrëveshje verbale e Ramës nxiti ndërhyrjet e kontestuara në Spaç

19:56 : 02/06/2025
AKTUALITET

Ish-Këneta, lagjia që politika e mban “të përmbytur”! Banorët ende pa marrë asnjë dëmshpërblim

18:36 : 02/06/2025
AKTUALITET

Shqiptarja e kthyer nga Gaza mesazh Ramës: Të shohim të vërtetën, aty po vriten fëmijë të pafajshëm

16:12 : 02/06/2025
AKTUALITET

Berisha: Rama shkoi si sheik në Mynih për të parë finalen e Champions! Pagoi 30-40 mijë € biletë

12:57 : 02/06/2025
BOTA

Ç’efekt ka ashpërsimi i kontrolleve në kufijtë gjermanë?

08:28 : 02/06/2025
AKTUALITET

Era e VPN-ve në Shqipëri/ Si po “dështon” ndalimi i TikTok, rriten shikimet e videove

08:17 : 02/06/2025
Para

Berisha - Ramës: Je gjeneratori kryesor i bullizmit në Shqipëri! Pret bandidë dhe kriminelë në zyrë

TË GJITHA

Horoskopi, e martë, 3 Qershor 2025/ Lexoni parashikimin e yjeve për shenjën tuaj

23:07 : 02/06/2025

Zbardhet mesazhi i Berishës për kandidatët: Partia do mbështesë çdo kërkesë që paraqisni në KQZ

22:54 : 02/06/2025

Superfrutat e freskëta të Qershorit, cilat janë dhe si t’i zgjidhni

22:53 : 02/06/2025

“Rusët janë budallenj”/ Zelensky hedh poshtë propozimin e Moskës për një armëpushim 2-3-ditor

22:46 : 02/06/2025

Armando Broja “tremb” me dëmtim muskulor, sulmuesi detyrohet të bëjë rezonancë

22:43 : 02/06/2025

Shtëpia e Bardhë: Lufta Rusi-Ukrainë duhet të përfundojë

22:40 : 02/06/2025

Trafik armësh Kosovë-Shqipëri/ Karamuço flet për “Thesarin”: Depërton jelekun antiplumb

22:32 : 02/06/2025


RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com