Gjergj Erebara
Rruga Durrës – Plepa është bërë një telash i madh për përdoruesit, jo veçanërisht për shkak të ngarkesës, por kryesisht për shkak të gropave në asfalt, të cilat detyrojnë shumë nazeli të ecin fare ngadalë për të mos dëmtuar makinën, gjë qe detyrimisht kthehet në radhë në të vetmin semafor të zonës. Situata nuk është e re. Përdoruesit e këtij segmenti e kanë vënë re degradimin prej së paku një viti. Dhe ky as nuk është segmenti i vetëm rrugor që ka vajtur në dreq. Rruga dytësore e autostradës Tiranë-Durrës, krahu i djathtë, një segment rrugor që përdoret nga një numër i konsiderueshëm biznesesh të zonës, po merr statusin e një ish-rruge ndërsa nyjet e betonit të lejuara të ngrihen ku t’u ketë qejfi, kanë bërë rrugë aksesi drejtpërsëdrejti në autostradën Tiranë-Durrës, duke derdhur beton mbi asfalt e duke e bërë vetë autostradën, jo të mbingarkuar, por të ngadaltë dhe rrjedhimisht, të mbingarkuar.
Arsyet kryesore se pse rrugët kombëtare dëmtohen kaq shpejt në Shqipëri duket se lidhet me përdorimin e tyre nga kamionë të mbingarkuar. Këto kamionë që shërbejnë kryesisht në transport kromi nga Bulqiza dhe në transport betoni për industrinë e ndërtimit, duket se i përkasin atyre që gjerësisht po njihen si oligarkë, pavarësisht nëse i pëlqen apo jo Ramës. Dhe zgjidhja e parë e problemit është që kamionët e ngarkuar të mos lejohet të dëmtojnë rrugën, në të cilën më pas, autoveturat ecin më ngadalë, duke djegur më shumë karburant, duke emetuar më shumë ndotje dhe duke shkaktuar më shumë trafik. Kuptohet që polici rrugor do të duhet të përballet me interesat e oligarkut që lejohet të ngrejë pikë betoni në autostradë dhe të çajë akses personal në një autostradë që supozohet se duhet të lidhë Tiranën me Durrësin dhe jo pikën e betonit me kantierin e ndërtimit. Por duhet të jesh naiv deri në budalla që të presësh që diçka e tillë të ndodhë.
E meqë ndalimi i kamionëve të mbingarkuar nuk pritet të ndodhë, një zgjidhje tjetër afatshkurtër duhet të marrë formë. Një tender duhet të mbushë gropat në rrugë ndërsa oligarkut duhet t’i lutemi që t’i lajë betonieret para se t’i nxjerrë në autostradë, në mënyrë që betoni të mos rrjedhë mbi asfalt duke krijuar gunga. Dhe pyetja është që, duke qenë se korridori Veri-Jug që duhet të lidhë autostradën Milot-Thumanë me autostradën Kavajë-Rrogozhinë përmes një rruge krejtësisht të re nga Kashari për në Pezë-Helmës deri në Lekaj, Kavajë kërkon kohë, dhe projekte e financime e ku ta di unë çfarë tjetër, pyetja pra është që çfarë e pengon kryeministrin të mbushë ndonjë gropë në Unazën e Durrësit apo në Autostradën Tiranë-Durrës.
Nëse i hedh një sy bilancit të shtetit për gjashtëmujorin e parë të këtij viti, vëren se janë rreth 46 miliardë lekë suficit në një kohë që duhej të kishin 6.3 miliardë lekë deficit. [Link] Me një fjalë, një gjysmë miliardi euro, mjaftueshëm këto për të ndërtuar pjesën më të madhe të aksit Kashar-Lekaj (pa koncesion apo partneritet publik-privat), flenë në llogarinë e qeverisë në Bankën e Shqipërisë.
Kështu që, ndërsa udhëtarët e aksit Shkodër – Tiranë bëjnë durim, jo pse po dëgjojnë këshillën e kryeministrit për të duruar, por se nuk kanë zgjidhje tjetër, i lutemi kryeministrit që me paratë tona të hedhë ndonjë grusht asfalt në ato rrugë që kanë nevojë për riparime.
/Reporter.al/