Bizneset private apo kompanitë publike që kryejnë shkelje ligjore do të mund të kontrollohen nga administrata tatimore edhe me kërkesë të prefektit të qarkut për rastet kur ekziston informacioni i shkeljeve ligjore.
Verifikimi për përdorimin e grandeve të kushtëzuara dhe të deleguara të qeverisë ndaj pushtetit vendor nga prefekti i qarkut do të kryhen bazuar në udhëzimin e Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë. Aktualisht verifikimi për përdorimin e fondeve bëhet sipas rregullave të miratuara me vendim të Këshillit të Ministrave.
Drafti për ndryshimet në ligjin e prefektit i miratuar në 2016, i hedhur për konsultim publik nga Ministria e Brendshme pritet të sjellë disa risi në funksionet që ushtron prefekti i qarkut.
Në raportin për rezultatin e konsultimeve publike, ndryshimet e propozuara për verifikimin e përdorimit të fondeve janë pranuar pjesërisht nga prefekti i qarkut të Tiranës.
Propozimi që prefekti i Qarkut të kishte të drejtën për të ushtruar auditimin financiar mbi zbatimin e buxhetit të shtetit, e veçanërisht të financimeve të huaja në institucionet qendrore në nivel qarku dhe njësive të vetëqeverisjes vendore, është kundërshtuar nga prefekti i qarkut të Korçës. Sipas raportit propozimi është cilësuar në kundërshtim me ligjin “Për vetëqeverisjen vendore” dhe ligjin për financat vendore. Ndryshimi i rrëzuar nga prefekti i Korçës nuk është reflektuar në draftin final të projektligjit për ndryshimet në projektligjin “Për disa shtesa dhe ndryshime” në ligjin nr. 107 datë 27.10.2016 “Për prefektin e qarkut”.
Sipas projektligjit prefekti do të ketë kompetencë edhe t’i kërkojë Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë miratimin e fondeve shtesë për punonjësit e rinj për grupet task-force që mund të ngrihen me urdhër të prefekturës.
Prefekti i Qarkut sipas ndryshimeve ligjore gjithashtu do të ketë të drejtën të miratojë urdhra për krijimin e grupeve të punës të përbashkëta të administratës së tij me inspektoratet në qark, sipas rastit, për trajtimin e ankesave, kërkesave ose peticioneve për shkelje të pretenduara prej subjekteve publike apo private në territorin e qarkut.
Pas reformës së ndarjes administrative-territoriale të miratuar në korrik të 2014-s vendi është i ndarë në 12 qarqe dhe 61 bashki.
Ndryshimet e projektligjit
-Pas shkronjës “j” shtohen shkronja “k”, me këtë përmbajtje: I kërkon inspektorateve në nivel vendor ose administratës së tatim-taksave fillimin e procedurës së inspektimit ndaj subjekteve publike ose private, kur ka informacion se ata kanë kryer shkelje të ligjeve dhe/ose akteve nënligjore.
-Pas pikës 6, të nenit 21, “Administrata e prefektit të qarkut dhe burimet e financimit” shtohet pikat 7, 8 dhe 9 me këtë përmbajtje:
7.Ministria përgjegjëse për veprimtarinë e Prefektit të Qarkut, me kërkesë të Prefektit të Qarkut, për detyra suplementare që rrjedhin nga taks – forcat ose detyrime të tjera të transferuara pranë tij, i kërkon Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë të miratojë fonde shtesë dhe punonjës me kontratë për institucionin e Prefektit të Qarkut”.
8.Rregullorja tip e funksionimit të administratës së Prefektit të Qarkut miratohet me urdhër të ministri përgjegjës për veprimtarinë e Prefektit të Qarkut”.
9.Detyrat e administratës së Prefektit të Qarkut, miratohen me urdhër të Kryeministrit, me propozim të ministrit përgjegjës për veprimtarinë e Prefektit të Qarkut”.
Ishte
Neni 18, pika 1
Prefekti i qarkut verifikon realizimin e funksioneve e të përgjegjësive të deleguara nga pushteti qendror dhe përdorimin e fondeve të parashikuara për këto funksione, sipas rregullave të përcaktuara me vendim të Këshillit të Ministrave.
Bëhet
Prefekti i Qarkut verifikon realizimin e funksioneve e të përgjegjësive të deleguara nga pushteti qendror sipas aktit të delegimit dhe bën kontrollin administrativ të përdorimit të fondeve të parashikuara për këto funksione, fondet e kushtëzuara dhe/ose të deleguara që financohen nga qeverisja qendrore, sipas një udhëzimi të Ministrisë së Financës dhe Ekonomisë”. /Monitor/