Kryeministri Edi Rama po paralajmëron heqjen e skanerit në dogana e cila do të sillte një kosto të madhe financiare por edhe një rrezik të madh duke favorizuar trafikun e drogës.
Në prag të fushatës kreu i qeverisë ditën e sotme mori pjesë në një aktivitet në Portin e Durrësit ku u takua me përfaqësues të bizneseve të transportit.
Gjatë bashkëbisedimit, Rama tha se koncesioni i skanimit në dogana është “më i gabuari i mundshëm”, ndërsa propozoi që të ulet numri i kontrolleve për daljet nga Porti i Durrësit.
Rama gjithashtu i propozoi doganierëve mos bëjnë 100% kontrolle, por të përdorin “skemën” e befasishme por kjo mund të rritë numrin e mallrave kontrabandë apo të bëhet një mundësi e artë për trafikun e drogës.
Kreu i qeverisë u shpreh se ky koncesion nuk është hequr për shkak se do të krijonte një kosto të lartë në Arbitrazh, ndaj u shpreh se me anë të një marrëveshje do të lehtësohet procesi i skanimit.
“Tema për të cilën jemi këtu është skaneri. Ky është një koncesion më i gabuar i mundshëm që mund të imagjinohet. Një koncesion atipik që ne e kemi trashëguar. Nuk e kemi pasur mundësinë ta godasim për shkak të paktit që, ashtu siç është kopsitur, do të na krijonte një kosto shumë të lartë në arbitrazh. Jemi munduar ta vëmë në shfrytëzim dhe të lehtësojmë koston për ju. Kemi bërë një negociatë me ju që atëherë, duke e ulur nga 45 euro në 22, por mbetet një koncesion i gabuar totalisht, sepse skanimi i kamionëve nuk është nevoja juaj, por nevojë e shtetit për çështje të sigurisë dhe luftës kundër kontrabandës.
Këtu jemi para një situate që do të zgjasë deri në 2030, e dini afatin. Ajo që do të bëjmë ne është që, duke pasur parasysh natyrën e aktiviteteve tuaja dhe kontributet tuaja si taksapagues, do të fillojmë të operojmë jo në bazë të kontrollit 100%, por në bazë të kontrollit sipas riskut. Pra, nga 100 dalje nga porti, vetëm në 10 raste do bëhet skanimi. Është një shifër e arsyeshme si fillim, më pas do të shkohet më pak për të kaluar në një skemë që nuk do jetë e ndarë me ju, por në një numër më të vogël kontrollesh, por kontrollesh të befasishme, që do të bëhen gjithmonë mbi bazë të riskut apo sinjalizimit për të parë nëse ka probleme apo jo.
Përtej kostos marramendëse që ka ky koncesion për operatorët, ka të mirën që ka ulur në mënyrë të ndjeshme kontrabandën”, tha Rama.