Gentian Gjyli, drejtori i Autoritetit Rrugor Shqiptar, ka vendosur një kriter të ri; 5 milionë euro vetëm për rikonstruksionin e 1 kilometri rruge. Një fryrje e madhe e kostove, të cilat pasi “fluturuan” në tunele, në male apo edhe në territore të sheshta, kanë filluar të “fryhen” edhe për rregullimin.
Sipas dokumenteve, Gjyli i ARRSH-së ka hapur tenderin me objekt “ndërtim i rrugëve lidhëse në Tunelin e Llogarisë”. Por, shihni pak vlerën; 506 milionë lekë ose 5.1 milionë euro. Dhe, me këto para sa rrugë do të rregullohet?

Sipas dokumenteve, rruga do të zbatohet vetëm për 10 muaj, teksa bëhet fjalë se me këto para’ do të bëhet vetëm 1 kilometër e 10 metër rrugë. Nuk do të bëhet nga e para, por vetëm sa do të rregullohet.
Në dokumentet shoqëruese thuhet se “segmenti rrugor ‘Rruga lidhëse me Tunelin e Llogarësë (Palasë) fillon pas daljes së tunelit të Llogarasë, rreth 1 km larg, më pas vazhdon në rrugën ekzistuese për një tjetër kilometër. Kryqëzimi ekzistues që bën lidhjen e rrugës së re Palasë-Dhërmi, me aksin e vjetër do konceptohet në formë rreth-rrotullimi. Nga ky rreth-rrotullim deri tek rrethi tashmë i ndërtuar janë edhe 600 metër gjurmë komplet e re”.
ARRSH shkruan se gjurma e objektit ka në përbërje dy akse rrugore. Zona në të cilën shtrihet objekti është reliev i theksuar malorë.

Autoriteti shkruan se investimi ka për qëllim të rehabilitojë gjurmën egzistruese, nga dalja e tunelit të Palasës, deri tek kryqëzimi ekzistues i rrugës së re me rrugën e vjetër.
“Vendndodhja dhe gjendja ekzistuese. Projekti Orikum-Dukat Tuneli i Palasës, përfundon rreth 1 km pas daljes së tunelit. Aty ku mbaron ky projekt, do jetë dhe pika e fillimit për projektin në studim. Nga kjo pikë, rruga ekzistuese do të rehabilitohet, në përputhje edhe me projektin me të cilin lidhet. Ky segment do vazhdojë në trasenë e rrugës ekzistuese, e cila ka një gjerësi rreth 6 m, deri tek kryqëzimi i rrugës së vjetër me rrugën e bregut” thuhet në dokumente.

Gjyli shkruan se kërkon sistemim asfaltimi i rrugës ekzistuese nga dalja e tunelit të Llogarasë deri tek nyja e rrugës së bregut, duke bërë përmirësimet e mundshme. Gjatësia e të gjithë segmentit është 1010 ml, ose 1 kilometër e 10 metra.
Pra, për një rrugë me gjatësi rreth 1 kilometër, Autoriteti Rrugor do të shpenzojë plot 5.1 milionë euro. Edhe sikur t’a ndërtoje nga e para, sërish nuk do të kishte këtë kosto. Por, kriteret dhe fryrja e kostove sollën këtë vlerë, e cila mund të përdoret rëndom edhe në rehabilitime aksesh të tjera./VoxNews