• Kontakt
Wednesday, June 4, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Milionat e dherave, Rama projekton një koncesion të ri në landfillin e Sharrës. Përfitues një oligark?

11:24 : 01/03/2025
në AKTUALITET, INVESTIGIME, KRYESORE, POLITIKE, VIDEO

Nga Boldnews.al

Prej më shumë se një muaji, landfilli i Sharrës, i menaxhuar nga Agjencia e Pasurive të Sekuestruara dhe Konfiskuara, nuk pranon depozitimin e dherave dhe inerteve të krijuara nga ndërtimet në Tiranë, me argumentin e “ezaurimit të hapësirës”. Vendimi ka krijuar një lloj krize në aktivitetin e kompanive të ndërtimit në Tiranë, pasi janë gjendur përballë një situatë, ku nuk kanë ku të depozitojnë dherat.

Kur ka një “krizë”, qeveria ka gjetur gjithnjë zgjidhjen me koncesion. Edhe “kriza” më e re e dherave duket se do të krijojnë një koncesion të ri.

Burime të mirëinformuara deklarojnë për “Boldnews.al” se qeveria po projekton një kontratë koncesionare vetëm për depozitimin e dherave. Hapësira e pilotuar për këtë koncesion përfshin një pjesë të landfillit aktual të Sharrës dhe do të zgjerohet edhe në disa toka kufitare të zonës.

Të njëjtat burime deklarojnë se koncesioni i ri brenda koncesionit të mbetjeve, i është premtuar një biznesmeni, i cili njihet për lidhjet e tij të ngushta me qeverinë dhe me aktivitet të shtrirë në shumë sektorë prioritarë.

Lexo edhe:

“Ka parregullsi”/ Elton Roshi kërkon rinumërimin e votave në të gjitha KZAZ-të e Tiranës

“Il Giornale”: Sa fiton në vit lobisti i Edi Ramës, ish kryeministri italian D’Alema

Skandali miliona euro i dherave

Historia e depozitimit të dherave është një skandal më vete brenda aferës korruptive të landfillit dhe inceneratorit të Sharrës.

Në gusht të vitit 2017, qeveria e Edi Ramës, nëpërmjet Ministrisë së Mjedisit, të drejtuar në atë kohë nga Lefter Koka, nënshkroi kontratën koncesionare me kompaninë “Integrated Energy bv” për “ndërtimin dhe operimin e landfillit dhe inceneratorit të mbetjeve urbane të Tiranës”, në zonën e Sharrës.

Kontrata koncesionare kishte kosto fillestare 120 milionë euro, por që kostoja e saj projektohet të shumëfishohet deri në përfundim të afatit të saj 30-vjeçar.

Kontrata parashikonte që Bashkitë e qarkut Tiranë do të paguanin 29 euro për ton mbeturina, një shumë që përfshinte depozitimin, trajtimin dhe djegien e mbeturinave.

Pamje nga landfilli i Sharrës

Kontrata nuk përfshinte pagesa për depozitimin e dherave dhe mbetjeve inerte, të krijuara nga kompanitë e ndërtimit në Tiranë.

Por, në Tetor të vitit 2018, Bashkia e Tiranës, nëpërmjet drejtorëve të saj, dhe kompania koncesionare “Integrated Energy” nënshkruan një Marrëveshje Bashkëpunimi, në bazë të të cilës shoqëria private do të pranonte të depozitonte dherat e inertet e ndërtimeve, kundrejt një pagese prej 270 lekë të reja për ton.

Kryetari (i arrestuar) i Bashkisë së Tiranës, Erion Veliaj

Me këtë Marrëveshjes, Bashkia i siguroi koncesionarit privat monopolin e depozitimit të dherave.

Kjo pagesë ishte tërësisht jashtë objektit të koncesionit dhe opozita e ka denoncuar publikisht, si edhe e ka kallëzuar penalisht kryebashkiakun Veliaj.

Sipas llogarive të opozitës, “afera e dherave” ka arritur, të paktën deri më tani, në vlerën e 70 milionë eurove, një shumë për të cilën ka dyshime të forta se janë shpërndarë në formën e korrupsionit.

Po ashtu, edhe Shoqata e Ndërtuesve, nëpërmjet kryetarit të saj, Luigj Aleksi, denoncoi këtë “aferë” në punimet e Komisionit Hetimor Parlamentar për inceneratorët, i cili zhvilloi punimet në pranverën e vitit 2022.

Sipas kreut të Shoqatës së Ndërtuesve, “kryetari i Bashkisë së Tiranës, Erion Veliaj, shantazhon kompanitë e ndërtuesve për të depozituar dherat në landfillin e Sharrës”.

Pagesa për dherat

Në bazë të Marrëveshjes mes Bashkisë së Tiranës dhe kompanisë koncesionare, kompanitë e ndërtimit detyrohet të paguajnë 270 lekë të reja për çdo ton dhera që depozitojnë në landfill.

Për projektet infrastrukturore të Bashkisë së Tiranës, tarifa paguhet nga kompanitë e ndërtimit dhe më pas rimbursohet nga pushtetit vendor. Ndërsa, kompanitë e ndërtimit të angazhuara në projekte private, e paguajnë vetë këtë faturë.

Për shumë kompani ndërtimi, vlera e tarifës është e lartë, sidomos në dimër, kur dheu i lagur peshon më shumë.

Megjithatë, tarifa e dherave ka vijuar tashmë prej më shumë se 6 vitesh, derisa administratorët e landfillit të Sharrës vendosën të ndërpresin pranimin e tyre, pasi “nuk ka vend”.

Pasojat për kompanitë e ndërtimit

Pas bllokimit të depozitimit në landfill, kompanitë e ndërtimit janë gjetur në vështirësi për të menaxhuar situatën. Disa prej tyre, sidomos ato që kanë projekte në zhvillim me Bashkinë e Tiranës, në mungesë të një vendi për depozitimin e dherave, kanë pezulluar punimet, me qëllim shmangien e penaliteteve nga Policia Rrugore, Policia Bashkiake dhe Inspektorati Ndërtimor.

Ka edhe kompani të tjera, të cilat, me qëllim vijimin e aktivitetit të tyre, kanë gjetur zona alternative, kryesisht të palicensuara, për depozitimin e dherave. Kjo sipërmarrje është kurajoze, pasi ato shpesh përballen me gjoba ose bllokime të automjeteve të tyre.

Burime nga Prokuroria e Tiranës deklaruan për “Boldnews.al” se, së fundmi, vihet re një tendencë në rritje e referimeve nga Policia e Shtetit, për vepra që lidhen me transportin e dherave dhe depozitimin e paligjshëm.

 

Pavarësisht se për një pjesë të konsiderueshme të kompanive të ndërtimit vendimi i landfillit është bllokues, gjithësesi në rrugët e Tiranës shihen në çdo orë të ditës kamionë me inerte, kryesisht të një grushti të vogël subjektesh private, që janë pranë qeverisë.

Etiketa: BurgndertimeplehraRamaTiraneVeliaj

Lajme të lidhura

AKTUALITET

“Ka parregullsi”/ Elton Roshi kërkon rinumërimin e votave në të gjitha KZAZ-të e Tiranës

17:47 : 04/06/2025
AKTUALITET

“Il Giornale”: Sa fiton në vit lobisti i Edi Ramës, ish kryeministri italian D’Alema

17:32 : 04/06/2025
AKTUALITET

Si duhet lexuar raporti i Parlamentit Evropian për 11 majin

16:16 : 04/06/2025
AKTUALITET

Boçi/ Celibashi është në krye të manipulimit të zgjedhjeve

12:02 : 04/06/2025
AKTUALITET

Gazetari: Procesi zgjedhor i manipuluar, nevojitet ndërhyrje ndërkombëtare

10:02 : 04/06/2025
AKTUALITET

“Kam familje e reputacion!”/ Humb fëmijën nga dhuna e bashkëjetuesit, ai e akuzon për përndjekje

21:15 : 03/06/2025
Para

Analiza e BBC: Mosmarrëveshja Trump-Zelensky sinjalizon një krizë të afërt midis Evropës dhe SHBA

TË GJITHA

Zyrtare/ Kahrimanovic i jep lamtumirën Vllaznisë: Kam shumë për të thënë, por…

18:51 : 04/06/2025

Mali i Zi do të prodhojë dronë në bashkëpunim me SHBA-në

18:49 : 04/06/2025

Françeska Murati blen apartament 700 mijë euro, rrjeti ‘zien’ nga komentet: Pastrim parash?!

18:46 : 04/06/2025

I vuri kyçin zyrës së “Euroatlantikëve”? Basha: Do ndryshoj ambient, beteja për vulën e PD vazhdon!

18:41 : 04/06/2025

Prokuroria: Naim Murseli vrau gruan për siguracionin prej 260 mijë eurosh

18:32 : 04/06/2025

“Na dërgoni idetë tuaja”, Vllaznia kërkon ndihmën e tifozëve për fanellat e reja

18:29 : 04/06/2025

Rama hap një “shteg” ligjor për investime në pronat e Ushtrisë

18:19 : 04/06/2025


RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com