• Kontakt
Sunday, November 16, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Tirana një qytet që të lodh e të streson

19:34 : 23/02/2025
në AKTUALITET, KRYESORE, POLITIKE

Kur çdo ditë fillon me një zgjedhje të pamundur…

“Ora shënon 6:30 e mëngjesit dhe kam dy mundësi: të pres 30 minuta për transportin publik ose të marr makinën dhe të ngec në trafik për 50-60 minuta për një distancë që normalisht bëhet për 10 minuta. Dhe të mos kem asnjë shans për të parkuar.”

Kjo është dilema e përditshme e A.S., një banore e Astirit prej 7 vitesh, e cila duhet të udhëtojë çdo ditë në zonën e ish-Ekspozitës për punë. Dhe ajo nuk është e vetme. Njësia administrative nr. 14, e cila përfshin Astirin, Kasharin dhe Yzberishtin, është një nga zonat më të populluara të Tiranës, me mbi 70 mijë banorë – një shifër jozyrtare, por mjaft domethënëse.

Urbanizimi i shpejtë, zhvillimi kaotik dhe mungesa e planifikimit kanë kthyer këto lagje në një rrjet të ngatërruar ndërtesash dhe rrugësh të mbingarkuara, ku infrastruktura nuk e ndjek dot ritmin e popullsisë në rritje. Në vend të lehtësimit të jetës së qytetarëve, kemi kaos të përditshëm.

Po kush paguan çmimin e këtij kaosi?

Lexo edhe:

EMRI/ Shantazhuan të riun për kthimin e borxhit, arrestohet 26-vjeçari, nis hetimi për 4 të tjerë

Ku është AKU?/ Denoncimi me video: Sallami i Hako-s me pupla brenda

Elizabeta, një nënë e re, është e detyruar të punojë me kohë të pjesshme sepse çdo ditë duhet të çojë dhe të marrë fëmijët nga shkolla.

“Të gjitha punët që kam aplikuar kërkojnë orar 08:00-16:00, por për mua është e pamundur. Duhet t’i çoj fëmijët në shkollë në orën 08:00 dhe t’i marr në orën 14:00. Nëse shkolla do të ishte afër, ata mund të shkonin vetë…”

Mungesa e shkollave dhe shërbimeve bazë i detyron qytetarët të përdorin makinat, duke rënduar edhe më tej trafikun. Nga ana tjetër, transporti publik është i parregullt dhe inefikas. Për urbanistin Gentian Kaprata, plani i fundit urbanistik për Tiranën është ai i miratuar në vitin 1990 nga qeveria komuniste, i projektuar për një popullsi prej vetëm 250 mijë banorësh. Sot, Tirana numëron mbi 1 milion banorë dhe infrastruktura nuk ka ndjekur këtë rritje.

Një qytet që të  lodh e të streson

Për sociologen Entela Binjaku, trafiku dhe kaosi urban ndikojnë drejtpërdrejt në cilësinë e jetës:

“Përballja me trafik të vazhdueshëm ndikon në mirëqenien psikologjike të qytetarëve, duke rritur stresin dhe ankthin, që më pas reflektohet në punë, marrëdhënie familjare dhe shoqërore.”

Fëmijët që duhet të zgjohen herët për të kapur autobusin ose të ecin gjatë në këmbë, janë të lodhur dhe të përgjumur gjatë mësimit. Nga ana tjetër, prindërit që luftojnë çdo mëngjes me orarin dhe distancat, përballen me pasiguri dhe stres të vazhdueshëm.

Parkimi? Mision i pamundur!

Nëse trafiku është një sfidë, parkimi është një betejë e humbur. Me rreth 200 mijë makina që qarkullojnë çdo ditë, hapësirat publike për parkim janë bërë luks.

Në vitin që lamë pas, Tirana kishte gjithsej 4767 vende parkimi të menaxhuara nga bashkia.

Nga këto:

747 janë me kontrata parkimi me pagesë,

1600 janë rezervuar për taksitë,

1442 janë të abonuara.

Për qytetarët, kjo do të thotë një alternativë: parkingjet private me tarifa që variojnë nga 200 lekë deri në 1000 lekë në ditë. Dori K., një sipërmarrëse në zonën e Komunës së Parisit, thotë se çdo mëngjes përballet me të njëjtën sfidë: ku të parkojë?

“Ka vite që nuk shpresoj më për një vend parkimi të lirë. Edhe kur gjej, kushton sa një drekë në restorant.”

Urbanisti Kaprata beson se zgjidhja është ndërtimi i parkingjeve nëntokësore, por shton se Bashkia e Tiranës nuk ka pasur kurrë si prioritet përmirësimin e këtij problemi.

Tirana është një qytet i kontrasteve: ndërtimet e reja që ngrihen përbri pallateve të vjetra, rritja e çmimeve që tejkalon fuqinë blerëse dhe infrastruktura që nuk përballon dot kërkesat e popullsisë.

Ornela dhe Arditi, dy të rinj që janë zhvendosur nga Lezha dhe Kavaja për të ndërtuar jetën në Tiranë, e përjetojnë çdo ditë këtë sfidë.

“Vendosa të qëndroj në Tiranë sepse këtu ka më shumë mundësi, por gjithashtu është shumë më e vështirë,” – thotë Ornela.

Ndërsa Arditi mendon shpesh të kthehet në Kavajë, sepse kostoja e jetesës është e papërballueshme. Vetëm qiraja për një apartament të vogël në Fresk kushton 40 mijë lekë në muaj, ndërsa blerja e një shtëpie duket një ëndërr e paarritshme.

Sociologia Binjaku thekson se pasiguria ekonomike, ndotja e ajrit dhe çmimet e larta janë faktorët kryesorë që ndikojnë në cilësinë e jetës së qytetarëve.

Një qytet që ka nevojë për rregull, jo kaos

Të jetosh në Tiranë nuk është e lehtë, por kur e tashmja nuk ofron shpresë, të paktën e ardhmja duhet të jetë më e menaxhueshme. Politikat urbane, transporti dhe planifikimi duhet të punojnë për qytetarët, jo kundër tyre. Në fund të fundit, ky qytet është shtëpia e afro 1 milion njerëzve, dhe është koha që kaosi t’i lërë vendin rregullit.

/ACQJ – Qëndra për Gazetari Cilësore

Etiketa: kaoslodhNdertimetparkimiqytettë stresontirana

Lajme të lidhura

AKTUALITET

EMRI/ Shantazhuan të riun për kthimin e borxhit, arrestohet 26-vjeçari, nis hetimi për 4 të tjerë

16:41 : 04/11/2025
AKTUALITET

Ku është AKU?/ Denoncimi me video: Sallami i Hako-s me pupla brenda

20:35 : 03/11/2025
AKTUALITET

Boom-i i ndërtimit në Tiranë! Shumë beton, pikëpyetje dhe pak… hetime

18:30 : 30/10/2025
AKTUALITET

Florjan Binaj: Tiranës nuk i duhet një shërbëtor i partisë, por i qytetarëve

19:49 : 26/10/2025
SPORT

Kartonat e kuq “skuqin” Superioren/ Vllaznia fiton klasiken ndaj Tiranës, Elbasani mposht Bylisin

19:35 : 24/10/2025
AKTUALITET

Banorët e Tiranës pa ujë: Vjen vetëm dy herë në ditë, nga një orë!

20:40 : 16/10/2025
Para

Gjermani/ Merz shpall fitoren: Duhet të krijojmë një qeveri të qëndrueshme sa më shpejt, bota nuk na pret

TË GJITHA

Horoskopi, 16 nëntor 2025/ Zbulo çfarë parashikojnë yjet për secilën shenjë

23:02 : 15/11/2025

VIDEO/ Qentë bien viktima të një akti të qëllimshëm helmimi nga punonjëset e AMK

23:02 : 15/11/2025

Policia blindon zonën ku ndodhi përplasja me armë në Shkodër, PAMJE nga vendngjarja

22:51 : 15/11/2025

Noka: Kur Luftar Hysa takonte Edi Ramën, me makinën e tij gjezdiste i biri i El Chapos

22:38 : 15/11/2025

Protesta e PD-së të hënën/ Rama “blindon” Kryeministrinë, dyert vishen me mburoja metalike

22:32 : 15/11/2025

RENEA u nis për të kapur mat Aldo Avdylin, por u përball në derë me ministrin e Ramës

22:10 : 15/11/2025

EMRI/ Kush është personi që u qëllua me armë zjarri në Shkodër, policia sqaron detajet

21:59 : 15/11/2025



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com