• Kontakt
Friday, June 27, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Tirana një qytet që të lodh e të streson

19:34 : 23/02/2025
në AKTUALITET, KRYESORE, POLITIKE

Kur çdo ditë fillon me një zgjedhje të pamundur…

“Ora shënon 6:30 e mëngjesit dhe kam dy mundësi: të pres 30 minuta për transportin publik ose të marr makinën dhe të ngec në trafik për 50-60 minuta për një distancë që normalisht bëhet për 10 minuta. Dhe të mos kem asnjë shans për të parkuar.”

Kjo është dilema e përditshme e A.S., një banore e Astirit prej 7 vitesh, e cila duhet të udhëtojë çdo ditë në zonën e ish-Ekspozitës për punë. Dhe ajo nuk është e vetme. Njësia administrative nr. 14, e cila përfshin Astirin, Kasharin dhe Yzberishtin, është një nga zonat më të populluara të Tiranës, me mbi 70 mijë banorë – një shifër jozyrtare, por mjaft domethënëse.

Urbanizimi i shpejtë, zhvillimi kaotik dhe mungesa e planifikimit kanë kthyer këto lagje në një rrjet të ngatërruar ndërtesash dhe rrugësh të mbingarkuara, ku infrastruktura nuk e ndjek dot ritmin e popullsisë në rritje. Në vend të lehtësimit të jetës së qytetarëve, kemi kaos të përditshëm.

Po kush paguan çmimin e këtij kaosi?

Lexo edhe:

Turizëm mes kaosit, Unioni: Të merren masa nga informaliteti e infrastruktura tek mungesa e ujit

Dogjani-socialistëve: E keni kthyer Tiranën në një geto betoni, ku ligjin e bën i forti

Elizabeta, një nënë e re, është e detyruar të punojë me kohë të pjesshme sepse çdo ditë duhet të çojë dhe të marrë fëmijët nga shkolla.

“Të gjitha punët që kam aplikuar kërkojnë orar 08:00-16:00, por për mua është e pamundur. Duhet t’i çoj fëmijët në shkollë në orën 08:00 dhe t’i marr në orën 14:00. Nëse shkolla do të ishte afër, ata mund të shkonin vetë…”

Mungesa e shkollave dhe shërbimeve bazë i detyron qytetarët të përdorin makinat, duke rënduar edhe më tej trafikun. Nga ana tjetër, transporti publik është i parregullt dhe inefikas. Për urbanistin Gentian Kaprata, plani i fundit urbanistik për Tiranën është ai i miratuar në vitin 1990 nga qeveria komuniste, i projektuar për një popullsi prej vetëm 250 mijë banorësh. Sot, Tirana numëron mbi 1 milion banorë dhe infrastruktura nuk ka ndjekur këtë rritje.

Një qytet që të  lodh e të streson

Për sociologen Entela Binjaku, trafiku dhe kaosi urban ndikojnë drejtpërdrejt në cilësinë e jetës:

“Përballja me trafik të vazhdueshëm ndikon në mirëqenien psikologjike të qytetarëve, duke rritur stresin dhe ankthin, që më pas reflektohet në punë, marrëdhënie familjare dhe shoqërore.”

Fëmijët që duhet të zgjohen herët për të kapur autobusin ose të ecin gjatë në këmbë, janë të lodhur dhe të përgjumur gjatë mësimit. Nga ana tjetër, prindërit që luftojnë çdo mëngjes me orarin dhe distancat, përballen me pasiguri dhe stres të vazhdueshëm.

Parkimi? Mision i pamundur!

Nëse trafiku është një sfidë, parkimi është një betejë e humbur. Me rreth 200 mijë makina që qarkullojnë çdo ditë, hapësirat publike për parkim janë bërë luks.

Në vitin që lamë pas, Tirana kishte gjithsej 4767 vende parkimi të menaxhuara nga bashkia.

Nga këto:

747 janë me kontrata parkimi me pagesë,

1600 janë rezervuar për taksitë,

1442 janë të abonuara.

Për qytetarët, kjo do të thotë një alternativë: parkingjet private me tarifa që variojnë nga 200 lekë deri në 1000 lekë në ditë. Dori K., një sipërmarrëse në zonën e Komunës së Parisit, thotë se çdo mëngjes përballet me të njëjtën sfidë: ku të parkojë?

“Ka vite që nuk shpresoj më për një vend parkimi të lirë. Edhe kur gjej, kushton sa një drekë në restorant.”

Urbanisti Kaprata beson se zgjidhja është ndërtimi i parkingjeve nëntokësore, por shton se Bashkia e Tiranës nuk ka pasur kurrë si prioritet përmirësimin e këtij problemi.

Tirana është një qytet i kontrasteve: ndërtimet e reja që ngrihen përbri pallateve të vjetra, rritja e çmimeve që tejkalon fuqinë blerëse dhe infrastruktura që nuk përballon dot kërkesat e popullsisë.

Ornela dhe Arditi, dy të rinj që janë zhvendosur nga Lezha dhe Kavaja për të ndërtuar jetën në Tiranë, e përjetojnë çdo ditë këtë sfidë.

“Vendosa të qëndroj në Tiranë sepse këtu ka më shumë mundësi, por gjithashtu është shumë më e vështirë,” – thotë Ornela.

Ndërsa Arditi mendon shpesh të kthehet në Kavajë, sepse kostoja e jetesës është e papërballueshme. Vetëm qiraja për një apartament të vogël në Fresk kushton 40 mijë lekë në muaj, ndërsa blerja e një shtëpie duket një ëndërr e paarritshme.

Sociologia Binjaku thekson se pasiguria ekonomike, ndotja e ajrit dhe çmimet e larta janë faktorët kryesorë që ndikojnë në cilësinë e jetës së qytetarëve.

Një qytet që ka nevojë për rregull, jo kaos

Të jetosh në Tiranë nuk është e lehtë, por kur e tashmja nuk ofron shpresë, të paktën e ardhmja duhet të jetë më e menaxhueshme. Politikat urbane, transporti dhe planifikimi duhet të punojnë për qytetarët, jo kundër tyre. Në fund të fundit, ky qytet është shtëpia e afro 1 milion njerëzve, dhe është koha që kaosi t’i lërë vendin rregullit.

/ACQJ – Qëndra për Gazetari Cilësore

Etiketa: kaoslodhNdertimetparkimiqytettë stresontirana

Lajme të lidhura

Bote uji duke pritur në radhë për t'u furnizuar te Përroi i Dhërmiut
AKTUALITET

Turizëm mes kaosit, Unioni: Të merren masa nga informaliteti e infrastruktura tek mungesa e ujit

14:29 : 23/06/2025
AKTUALITET

Dogjani-socialistëve: E keni kthyer Tiranën në një geto betoni, ku ligjin e bën i forti

16:51 : 16/06/2025
AKTUALITET

Pasi “shkriu” IMT-në, Vangjel Tavo pezullon për tre muaj ndërtimet në Himarë: Na bëni zhurmë!

16:45 : 16/06/2025
AKTUALITET

Celibashi: Rinumërimi i votave për Tiranën e Fierin do bëhet nga stafi i KQZ, ja se kur do nisë

10:33 : 10/06/2025
AKTUALITET

Semaforët në Tiranë ndizen njëkohësisht për këmbësorë dhe mjete, rrezik për aksidente

20:23 : 09/06/2025
AKTUALITET

VIDEO/ Fundjava sjell kaos me trafikun në të gjithë vendin, bllokohet aksi Shkodër-Milot

21:16 : 08/06/2025
Para

Gjermani/ Merz shpall fitoren: Duhet të krijojmë një qeveri të qëndrueshme sa më shpejt, bota nuk na pret

TË GJITHA

Botërori i klubeve/ Man.City mposht 5-2 Juventusin, i merr vendin e parë

23:11 : 26/06/2025

Irani përjashton rifillimin e negociatave me SHBA: Asnjë marrëveshje, asnjë diskutim

22:58 : 26/06/2025

Kontrata më e shtrenjtë në historinë e futbollit, Ronaldo do fitojë 500 milionë euro në dy vite

22:57 : 26/06/2025

Horoskopi ditor, e Premte 27 Qershor 2025

22:50 : 26/06/2025

Lapaj: Mund të bashkohemi me “Nisma Thurje” në një parti të vetme

22:45 : 26/06/2025

Andi Bushati: Meta mbahet në burg nga Rama

22:34 : 26/06/2025

Marihuanë e fshehur në trup, turqit kapen mat në aeroportin e Podgoricës

22:28 : 26/06/2025


RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com