• Kontakt
Thursday, October 9, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Hijet e një pazari okult/ Letra që mbylli arbitrazhin për Portin e Durrësit

10:55 : 27/09/2024
në AKTUALITET, INVESTIGIME, KRYESORE, POLITIKE

E.M.S Shipping, kompania gjermane që kishte me koncesion terminalin lindor në Portin e Durrësit, shkoi në arbitrazh me pretendime të forta kundër qeverisë shqiptare. Sipas Padisë në Gjykatën Ndërkombëtare të Uashingtonit për Zgjidhjen e Mosmarrëveshjeve të Investimeve, kompania gjermane kërkonte nga qeveria shqiptare 40 milionë euro dëmshpërblim për cënim të njëanshëm të marrëveshjes koncesionare.

E.M.S argumentonte në padinë e saj, se përmes projektit për ndërtimin e Portit dhe resortit turistik në vendin ku gjendet aktualisht Porti tregtar i Durrësit, qeveria shqiptare i kishte shkaktuar dëme të mëdha financiare duke e vënë praktikisht në pamundësi për të ushtruar të drejtën e saj koncesionare. Palët u përballën ashpër në arbitrazh me pretendime dhe prapësime pretendimesh deri në datën 18 korrik të këtij viti.

Pastaj, brenda dy javësh gjithçka ndryshoi rrënjësisht. Përmes një letre, që mban datën 31 korrik, kompania gjermane njoftoi në mënyrë të beftë gjykatën për tërheqjen nga arbitrazhi, pasi sipas saj konflikti me qeverinë shqiptare ishte zgjidhur me mirëkuptim.

Me letrën e datës 31 korrik 2024 në emër të të dyja palëve, Paditësi informoi Tribunalin dhe Sekretariati si më poshtë: Në përputhje me rregullin 55(2)(a) të Rregullave të Arbitrazhit të ICSID, Kërkuesi EMS Shipping & Trading GmbH (“EMS”) dëshiron të njoftojë Gjykatën se Palët kanë rënë dakord për një zgjidhje të mosmarrëveshjes së tyre,” thuhet në dokumentat e Gjykatës.

Lexo edhe:

Parlamenti debat për vrasjen e gjyqtarit Kalaja, për socialistët fajin e ka Saliu!

Nga familjarët e burrit te ish-deputetë dhe zyrtarë të PS/ Kujt ia dha Frida Krifca fondet IPARD?

Në letër E.M.S njoftonte gjykatën se palët kishin rënë dakord të ndërprisnin procedurën dhe se E.M.S do të tërhiqet në mënyrë të pakthyeshme nga pretendimet ndaj Republikës së Shqipërisë. Zgjidhja me mirëkuptim parashikonte gjithashtu se secila palë merrte përsipër shpenzimet e saj gjyqësore.

Shitje

Tërheqja e gjermanëve nga arbitrazhi pavarësisht se erdhi si rrufe në qiell të hapur nuk ishte e rastësishme. Në të njëjtën ditë, që E.M.S njoftoi gjykatën për zgjidhjen e mosmarrëveshjes me mirëkuptim, ajo e shiti koncesionin në Durrës. Blerësi ishte një kompania kroate e quajtur Scapha D.o.o, e cila menaxhon me koncesion portin e Splitit në Gjermani.

Sipas dokumentave të publikuara në Qendrën kombëtare të Biznesit, çmimi i shitjes së koncesionit ishte 13 milionë euro.

Nuk dihet nëse qeveria shqiptare ka qenë kumbara e marrëveshjes për shitjen e koncesionit. Po kështu mbetet mister nëse ky koncesion do të aktivizohet në Portin e ri tregtar që qeveria do të ndërtojë në Porto Romano dhe çfarë premtimesh i ka dhënë qeveria shqiptare kompanisë blerëse të koncesionit. .

Aktualisht operacionet e E.M.S në portin ekzistues të Durrësit janë kufizuar në mënyrë të ndjeshme për shkak të se një pjesë e terreneve tashmë i janë liruar kompanisë së përbashkët mes qeverisë shqiptare dhe biznesmenit Muhamed Alabbar, për ndërtimin e kullave turistike.

Vitin e kaluar, të ardhurat e koncesionit të terminalit lindor ranë me 35 për qind, ndërsa humbjet e saj u rritën me 6 herë krahasuar me një vit më parë duke arritur në gati 1 milionë euro./ Kapitali.al

Etiketa: ArbitrazhiEdi Ramakorrupsionkryeministriletramilionapazariporti i durresitqeveria

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Parlamenti debat për vrasjen e gjyqtarit Kalaja, për socialistët fajin e ka Saliu!

12:50 : 09/10/2025
AKTUALITET

Nga familjarët e burrit te ish-deputetë dhe zyrtarë të PS/ Kujt ia dha Frida Krifca fondet IPARD?

22:43 : 08/10/2025
AKTUALITET

Rama po mendon të shtojë edhe një tjetër taksë për karburantet

21:00 : 08/10/2025
Screenshot
AKTUALITET

VENDIMI/ Shpallen sekrete shpenzimet e Edi Ramës për udhëtimet jashtë vendit

20:16 : 08/10/2025
AKTUALITET

Ligji i ri, sa do të na kushtojnë mbetjet?!

19:32 : 08/10/2025
AKTUALITET

Qeveria zgjat ruajtjen e sigurisë së drejtuesit të SPAK deri në 3 vite pas përfundimit të mandatit

19:11 : 08/10/2025
Para

Paloka: Me Edi Ramën nuk ka rrugë tjetër, përveç përballjes dhe forcës

TË GJITHA

Ballist Morina apel lojtarëve të Kombëtares para sfidës me Serbinë: Mos u bëni pjesë e maskaradës….

13:34 : 09/10/2025

‘Shqipëria Bëhet’ bashkohet protestës së banorëve të Kurdarisë përpara Parlamentit

13:21 : 09/10/2025

Marrëveshja për paqen në Gaza, Kallas: Një shans i vërtetë për t’i dhënë fund luftës

13:20 : 09/10/2025

Nobeli për Letërsinë i shkon autorit hungarez, László Krasznahorkai

13:09 : 09/10/2025

Ishte në proces gjyqësor me të birin, 49-vjeçarja në Fier dhunon avokatin e djalit

13:06 : 09/10/2025

102 kontejnerë me mbetje toksike, nis marrja e mostrave në Porto Romano

13:03 : 09/10/2025

Mbyllja e seancës pa debat, Bardhi: Ka rënë shteti, organi kyç kushtetues ka dalë jashtë funksioni

12:51 : 09/10/2025



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com