Administrata Federale e Aviacionit të SHBA (FAA) lëshoi një direktivë në fillim të këtij viti duke paralajmëruar se një defekt në aeroplanët 777 të Boeing mund të shkaktojë “zjarr ose shpërthim” nëse nuk zgjidhet si problematikë.
Është e paqartë nëse operatorët e aeroplanit e kanë zgjidhur këtë çështje.
Direktiva u lëshua në mars, ndërsa FAA kërkoi komente deri në fillim të këtij muaji. Mes një serie incidentesh sigurie që përfshijnë avionët Boeing, Daily Mail raportoi mbi dokumentin të mërkurën.
Sipas FAA-së, një pllakë metalike e bashkëngjitur në një ventilim të serbatorit të karburantit në krahët e 777-ës u instalua pa një lidhje elektrike, që do të thotë se mund të grumbullonte energji elektrike statike dhe të shkaktonte një “zjarr ose shpërthim” në serbatorët e karburantit të avionit.
Boeing hodhi poshtë raportin e Daily Mail, duke këmbëngulur se direktiva e propozuar është pjesë e një “procesi rregullator standard që ka ndihmuar të sigurohet se udhëtimi ajror është forma më e sigurt e transportit”.
“Kjo nuk është një çështje e menjëhershme e sigurisë së fluturimit,” tha kompania. “Ka shumë teprica të dizajnuara në aeroplanët komercialë modernë për të siguruar mbrojtje ndaj efekteve elektromagnetike. Flota 777 ka funksionuar për gati 30 vjet dhe ka fluturuar në mënyrë të sigurtë më shumë se 3.9 miliardë pasagjerë.
777 është aeroplani më i ndërtuar në botë me trup të gjerë, me afro 1800 të tillë që u janë dorëzuar operatorëve në mbarë botën që nga viti 1995. Ai është përfshirë në 31 aksidente ose incidente, një rekord relativisht më i mirë sigurie se paraardhësi i tij më i vogël, 767, i cili u përfshi në 67 aksidente nga rreth 1300 avionë të ndërtuar.
Qasja e përgjithshme e Boeing ndaj sigurisë është vënë nën lupë vitet e fundit. Departamenti Amerikan i Drejtësisë është ende duke konsideruar ndjekjen penale të Boeing-ut për aksidentet e vitit 2018 dhe 2019, të cilat vranë afro 350 njerëz dhe u shkaktuan nga një sistem i gabuar i kontrollit të fushës, për të cilin kompania nuk i kishte informuar pilotët.