• Kontakt
Saturday, July 12, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Një vit pas çeljes së negociatave, BE kundër qeverisë shqiptare

19:24 : 15/09/2023
në AKTUALITET

Qeveria shqiptare është vënë sërish nën presion këtë fillim vjeshte, pasi Konventa e Bernës (Traktati Ndërkombëtar për Ruajtjen e Natyrës) ka rekomanduar ndalimin e punimeve të aeroportit kontinental që po ndërtohet në ekosistemin ligatinor të Nartës. Komisioni Europian, në cilësinë e anëtarit të Komitetit Drejtues të Konventës e mbështeti vendimin. Të gjitha palët anëtare të Komitetit Drejtues e mbështetën atë unanimisht.

Vendimi është marrë në një mbledhje të jashtëzakonshme (online), paraditen e 26 qershorit (2023) të Byrosë së Komitetit Drejtues, në përgjigje të situatës urgjente në terren, ku ndërtimi i aeroportit ka filluar prej kohësh. Aksioni është një përpjekje për të ndaluar avancimin e mëtejshëm të punimeve në një territor, i cili konsiderohet me rëndësi ekologjike dhe biologjike të lartë, subjekt i mbrojtjes nga disa konventa dhe traktate ndërkombëtare (Ramsar Convention, Emerald Network, IBA, Adriatic Flyway Site etj.).

Vendimi u zyrtarizua këtë javë, në 13 shtator, duke çuar në tre numrin institucioneve politike europiane që kundërshtojnë ndërtimin e aeroportit, qysh nga çelja e negociatave të Shqipërisë me Bashkimin Europian (BE). Më herët në korrik të këtij viti edhe Parlamenti Europian kërkoi ndalimin e aeroportit.

Vendimi i Komiteti Drejtues (Berne Convention) shtrihet vetëm për pikën e parë të rekomandimit, që përmban në vetvete elementin e urgjencës për ndalimin e menjëhershëm të punimeve. Berna ka premtuar të tjera masa në nëntor, për të miratuar të tjera elemente nga rekomandimi, në mbledhjen vjetore të Komitetit Drejtues.

Rama e ka shpërfillur Bernën publikisht, ndaj nuk mbetet shumë entuziazëm për një reagim pozitiv nga qeveria shqiptare, e cila u tregua indiferente edhe gjatë shkëmbimit të letërkëmbimeve (informacioneve) me Konventën, veçanërisht në vitin e fundit (2023). Kujtojmë se çështja është prezantuar në Strasburg për herë të parë, në vitin 2016, në kontekstin e ndikimeve negative të kontratave koncensionare për ndërtimin e hidrocentraleve të planifikuara në Vjosë. Por në vitin 2019, EcoAlbania, një organizatë mjedisore lokale (Shqipëri), me një kontribut në mbrojtjen e Lumit Vjosa, i referoi Bernës se qeveria shqiptare po planifikonte të ndërtonte një aeroport të madh në grykëderdhjen e lumit.

Lexo edhe:

Plagosi me thikë një 56-vjeçar, arrestohet 64-vjeçari në Vlorë

Një shefe në Kuçovë/ Proda vijon me ndryshimet në Polici, kush janë 11 emërimet e fundit (EMRAT)

Miratimi i rekomandimeve prej shteteve anëtare të Konventës ka një histori të gjatë komunikimesh mes palëve. Por autoritetet shqiptare janë treguar përherë të rezervuara dhe të paktën, gjatë vitit të fundit ato kanë heshtur, duke mos iu përgjigjur nevojave të palëve të ngritura për aeroportin. Duke njohur nga afër inertësinë që ka vendimmarrja burokratike e institucioneve europiane, duke kontrolluar dhe parashikuar çdo detaj, shumëkush mund të arrijë në përfundimin se vendimi për t’i kërkuar qeverisë shqiptare ndalimin e punimeve përbën një arritje në favor të natyrës dhe konservimit të saj.

Organizata për Mbrojtjen e Mjedisit Natyror në Shqipëri (PPNEA) pritet të organizojë një protestë, sot pasdite, për të nxitur qeverinë që të rishikojë qëndrimin e saj refuzues. Veç kësaj Aleanca për Mbrojtjen e Ligatinave (Mediterranean Alliance for Wetlands) dhe 33 organizata, i kane dërguar letra te dedikuara, Komisionit Evropian, IATA-se dhe Kryeministrit Edi Rama duke i kërkuar ndalimin e këtij aeroportit dhe mbrojtjen e zonës. 33 organizata të tjera mjedisore që përfaqësojnë 26 vende, i kërkuan dje në mbrëmje Kryeministrit Rama ndalimin e aeroportit.

Deri pak ditë më parë, qeveria ka shpresuar që çështja do të lihej për t’u diskutuar pas disa muajsh,  në mbledhjen e 43-të të Komiteti Drejtues të Konventës së Bernës në fund të vitit, me shpresë që punimet në kantier të avanconin. Më herët, ajo kishte kërkuar kohë të mjaftueshme për verifikimin e fakteve dhe të situatave, duke pretenduar çeljen e një konsultimi ndërministror brenda qeverisë. Ajo premtoi gjithashtu se do të ofronte të tjera argumente për të justifikuar qëndrimin e saj.

Por në një vit, qeveria shqiptare nuk respektoi asnjë premtim, asnjë afat. Reagimi i saj i fundit ishte pretendimi, drejtuar Komiteti Drejtues fund vitin e shkuar (dhjetor 2022), që çështja e aeroportit të mos përfshihej, krahas çështjes së Vjosës. Por një numër anëtarësh, përfaqësues shtetesh të Komitetit Drejtues kundërshtuan pretendimin dhe theksuan se për aq kohë që Laguna e Nartës është pjesë e Vjosës, ndërtimi i një aeroporti pranë kësaj lagune e përfshin edhe atë. Gjatë një mbledhjeje online (mars 2023), Byroja e përkrahu këtë mendim, dhe e rrëzoi përfundimisht pretendimin e qeverisë për ndarjen e çështjes së aeroportit nga çështja e Vjosës dhe konkretisht, Byroja vendosi përditësimin e emrit të dosjes për të reflektuar edhe zhvillimet aktuale në: “Ndikimi negativ i pretenduar i zhvillimeve në lumin e Vjosës që përfshin…dhe Aeroportin Ndërkombëtar të Vlorës”.

Dhe ndoshta ky qëndrim i Bernës meriton po aq vëmendje prej palëve sa rekomandimi për ndalimin e aeroportit. Sepse ai demaskon fushatën propagandistike të qeverisë për Vjosën, duke na mësuar (për të disatën herë në historinë e aktivizmit) leksionin e padiskutueshëm se vendimmarrja e gjelbër nga lart nuk garanton një të ardhme të gjelbër.

Për aq kohë sa në deltën e Vjosës do të ketë një aeroport me itinerare kontinentale, në dëm të natyrës, “Vjosa Park Kombëtar” do të mbetet një farsë.

/Citizens Channel

Etiketa: aeroportiBEkonventa e BerneskrimkunderMbrojtjen e Mjedisit Natyror në ShqipërinartanatyrorQeveria shqiptareRamavlore

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Plagosi me thikë një 56-vjeçar, arrestohet 64-vjeçari në Vlorë

12:58 : 12/07/2025
AKTUALITET

Një shefe në Kuçovë/ Proda vijon me ndryshimet në Polici, kush janë 11 emërimet e fundit (EMRAT)

10:58 : 12/07/2025
BOTA

Çmimi i duhanit në rritje, BE planifikon taksa të reja drastike për cigaret

10:07 : 12/07/2025
AKTUALITET

“Shteti në një dorë”/ Urdhrat e Ramës për kryebashkiakët, shkelje e autonomisë vendore!

09:16 : 12/07/2025
AKTUALITET

EMRI/ Sherr masiv me grushte, shkelma dhe thika në një hotel në Vlorë, një i plagosur

08:09 : 12/07/2025
AKTUALITET

Edi Rama si pronari i idiotëve

22:24 : 11/07/2025
Para

Pas takimit me Belerin, ministri grek: Shqipëria të lejojë menjëherë betimin e tij

TË GJITHA

58-vjeçari humbi jetën nga rrëshkitja e dheut, arrestohen dy persona

13:38 : 12/07/2025

Ndërron jetë në një hotel në Kavajë ish-ambasadori gjerman Werner Daum

13:22 : 12/07/2025

Rusia intensifikon sulmet me 600 dronë dhe 26 raketa ndaj Ukrainës

13:21 : 12/07/2025

EMRAT/ Trafikuan 4.3 ton kokainë, heroinë e kanabis, lihen në burg 7 të arrestuarit e SPAK

13:04 : 12/07/2025

Plagosi me thikë një 56-vjeçar, arrestohet 64-vjeçari në Vlorë

12:58 : 12/07/2025

EMRI/ U kap me 40 mijë euro veshje kontrabandë në furgon, arrestohet 52-vjeçari në Tiranë

12:38 : 12/07/2025

Kishte kthyer lokalin në kazino, arrestohet 32-vjeçari në Belsh

12:37 : 12/07/2025


RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com