Ka nisur numërimi mbrapsht për hapjen e urës Braila në Rumani, ura e dytë më e gjatë e varur në Europën kontinentale, e ndërtuar nga Webuild në një sipërmarrje të përbashkët ndërkombëtare. Ura mbi Danub përfaqëson një sukses të ri të inxhinierisë dhe talentit italian në botë. Ditët e fundit kanë përfunduar provat e veprës, të cilat testuan ngushtësinë e saj me prova të ngarkesës statike dhe dinamike në prag të inaugurimit.
Për disa ditë, në urë u vendosën deri në 60 kamionë me një peshë totale prej 2400 tonësh – e barabartë me peshën mesatare të rreth 400 elefantëve, të cilët “provuan” strukturën e saj; më pas 2 kamionë udhëtuan më pas në të gjithë urën me shpejtësi maksimale prej 80 kilometra në orë, për të testuar dridhjet e saj. Efektet e provave në strukturën e urës u monitoruan në kohë reale edhe nëpërmjet përdorimit të instrumenteve të zbulimit me precizion të lartë.
Ura e varur mbi Danub ka një hapësirë qendrore prej 1.120 metrash, është 1.975 metra e gjatë dhe ka 4 korsi, me korsi emergjence dhe korsi për çiklizëm dhe këmbësorë. Rezultati i një projekti jashtëzakonisht sfidues dhe inovativ, ura Braila u ndërtua nga Webuild në bashkëpunim me partnerin japonez IHI Infrastructure Systems dhe lidh dy brigjet e Danubit në zonën Galati – Braila, duke garantuar një transport më të shpejtë për rreth 7mijë automjete në ditë që sot kanë të vetmen mundësi lëvizjeje atë me traget.
Një vepër e rëndësishme, e cila në dy vitet e fundit të punës ka parë përfundimin e proceseve komplekse, por edhe skenografike. Në fillim të vitit të kaluar përfundoi montimi i dy kabllove mbajtëse, të krijuara nga ndërthurja e mbi 18.000 kavove prej çeliku, me një peshë totale prej 6.775 ton.
Më shumë se 250 punëtorë dhe teknikë të specializuar u punësuan për instalimin e 86 segmenteve që përbëjnë kuvertën, me një peshë mesatare prej 260 tonë secili, për montimin e të cilave u studiua një metodë specifike e hedhjes dhe shtrimit.