Pyetja se si dy trenat e përplasur në Tempi përfunduan në të njëjtën binarë, me pasojë humbjen e 38 personave, mbetet pa përgjigje pasi e gjithë gjatësia e linjës hekurudhore që lidh Athinën me Selanikun është dyfish.
E vetmja gjë që është e sigurt për momentin është se treni i pasagjerëve numër 62 është gjetur në rrjedhën e poshtme – për në Athinë – në të cilin treni tregtar tashmë po nisej, ndërsa normalisht duhet të ishte në rrjedhën e sipërme – për në Selanik.
Sipas indikacioneve të para, aksidenti tragjik me 38 të vdekur duket se i atribuohet gabimit njerëzor, edhe pse kjo mbetet për t’u hetuar.
Pavarësisht qindra milionëve të shpenzuara gjatë 30 viteve të fundit në hekurudhën greke, mungesa e sistemeve moderne të sinjalizimit dhe telekomandimit në të gjithë gjatësinë e aksit hekurudhor Athinë-Selanik vazhdon të bllokojë hekurudhën greke, e cila, vetëm për një mrekulli, kishte nuk vajtoi kaq shumë vdekje deri më sot.
Edhe pse është shumë herët për të hedhur dritë mbi të gjitha aspektet e tragjedisë fatale, indikacionet fillestare tregojnë se dy trenat janë përplasur kokë më kokë ndoshta me shpejtësi të madhe. Vlerësohet se mjeshtri i stacionit në Larisa nuk ka rrotulluar çelësat, përmes të cilëve rregullohet mekanikisht kalimi i trenave në kryqëzimet, duke i dërguar dy trenat në të njëjtën linjë.
Duhet theksuar se stacioni i radhës pas Larisës është në Neos Poros.
Duke folur për protothema.gr, presidenti i makinistëve të OSE-së, z. Kostas Genidounias, tha se nëse do të kishte funksionuar sinjalizimi me dritë, tragjedia mund të ishte shmangur.
“Ndodhi që ne kemi bërë thirrje vitet e fundit pasi sistemet elektronike nuk funksionojnë dhe gjithçka bëhet manualisht në aksin Athinë-Selanik. Nëse dritat do të funksiononin, shoferët do të shihnin sinjalet e kuqe dhe do të ndalonin.
Prandaj, informacioni jepet nga drejtuesi i stacionit te drejtuesi i stacionit me radio, duke çuar në vonesa dhe metoda konvencionale operimi, të cilat nuk mund të mposhtin faktorin njerëzor pavarësisht përvojës së madhe të drejtuesve të trenave.”
Lidhur me rrethanat e aksidentit, zoti Genidounias, duke folur më herët për ERT, sqaroi se në pikë ka një linjë të dyfishtë, një tren ngjitet, tjetri zbret, por trenat janë gjetur në të njëjtën linjë!
Vlen të theksohet se probleme në furnizimin me energji elektrike të rrjetit janë paraqitur që pasditen e djeshme pasi është prerë një kabllo në Paleofarsalos, duke shkaktuar vonesa në itinerare.
Për numrin e pasagjerëve dhe problemet me biletat, përfaqësues të Hellenic Train pohojnë se ka një listë të pasagjerëve por në hekurudhë nuk është e detyrueshme emërtimi si në avionë, ndaj një emër mund t’i korrespondojë 4 biletave. Por diçka që e vështirëson identifikimin e viktimave.
Burimi: Protothema/ Përshtati Boldnews.al