Rreth 20,600 njerëz kanë humbur jetën si pasojë e aksidenteve rrugore vitin e kaluar në BE, një rritje prej 3% krahasuar me vitin 2021.
Në të njëjtën kohë u regjistruan 10% më pak viktima (2000) krahasuar me vitin 2019. Tani BE dhe OKB synojnë të përgjysmojnë numrin e viktimave deri në vitin 2030.
Rënia më e madhe prej më shumë se 30%, u regjistrua në Lituani dhe Poloni, ku Danimarka gjithashtu regjistroi një rënie prej 23%.
Në të kundërt, gjatë tre viteve të fundit, numri i vikitmave në aksidente rrugore në vende si Irlanda, Spanja, Franca, Italia, Holanda dhe Suedia ka mbetur relativisht i qëndrueshëm ose është rritur lehtë.
Renditja e përgjithshme e niveleve të viktimave në vend nuk ka ndryshuar ndjeshëm që nga periudha para pandemisë, me rrugët më të sigurta në Suedi (21 viktima për milion banorë) dhe Danimarkë (26 për milion banorë).
Në të kundërt, Rumania ka regjistruar 86 të vdekur për milion banorë dhe Bullgaria 78 për milion banorë, duke raportuar kështu normat më të larta në vitin 2022.
Mesatarja e BE-së ishte 46 viktima për milion banorë. Bazuar në të dhënat e disponueshme për vitin 2021, 52% e vdekjeve kanë ndodhur në rrugët rurale, krahasuar me 39% në zonat urbane dhe 9% në autostrada.
Burrat janë përgjegjës për tre nga katër viktimat në trafikun rrugor (78%). Personat në automjete (shoferë dhe pasagjerë) përbënin 45% të të gjitha viktimave në trafikun rrugor, ndërsa këmbësorët përbënin 18%, përdoruesit me dy rrota (motoçikleta dhe motoçikleta) 19% dhe çiklistët 9% të të gjitha vdekjeve.
Brenda zonave urbane, situata ndryshon me këmbësorët, çiklistët dhe përdoruesit e biçikletave elektronike që përbëjnë pak më pak se 70% të totalit të vdekjeve.