Të mirat e konsumimit të vezëve

Vezët e pulës kanë një rëndësi të madhe për shëndetin tonë.

Para kësaj, vezët janë të pasura me lëndë ushqyese, ato përmbajnë proteina cilësore dhe nëntë aminoacide të rëndësishme që trupi i njeriut nuk mund të prodhojë, kështu që i marrin ato përmes ushqimit.

Proteinat në vezë ndihmojnë në forcimin e muskujve dhe ngopjes, gjë që ka një rëndësi të madhe për kontrollin e peshës.

Ata janë një nga të paktët ushqime që përmbajnë vitaminë D dhe janë një burim i kolinës që mund të parandalojë defektet tek të porsalindurit, ato gjithashtu përmbajnë vitaminë A, vitaminë B12, riboflavinë (B2) dhe antioksidantin selen, si dhe luteinë dhe zeoksanin, të cilat janë të mira për shikimin.

LEXO EDHE  I nxehti afrikan, 15 pacientë shtrohen çdo ditë tek Neurologjia

Shumica e kalorive, vitaminave dhe mineraleve gjenden në të verdhën e verdhë veze.

Sa i përket kolesterolit, është e vërtetë që vezët janë të pasura me kolesterol, i cili gjithashtu gjendet në të verdhën e vezes, por ato nuk përmbajnë shumë yndyrë të ngopur, e cila është një rrezik më i madh për rritjen e niveleve të kolesterolit në gjak.

Vlera energjetike e vezës së pulës është 147 kcal, nga të cilat 13g janë proteina, 9,95g yndyrë, 423mg kolesterol, 1,3g vitaminë B12, 47mcg folate, 34IU vitaminë D, 53g kalcium, 191mg fosfor dhe 134mg kalium.