Nga Boldnews.al
Ergys Verdho, drejtues i Autoritetit Rrugor Shqiptar deri pak ditë më parë, është larguar “pa zhurmë” nga ky institucion, duke u emëruar administrator i Korporatës Elektro-Energjitike Shqiptare (KESH. Sh.a).
Vendimi është marrë nga Ministrja e Infrastrukturës, ndërkohë që nuk është bërë asnjë njoftim për ndryshimet në radhët e drejtuesve të institucioneve që menaxhojnë miliarda lekë fonde publike.
Verdho emërohet në vend të Besjan Kadiut, i cili zëvendësoi për pak javë ish-drejtuesin e KESH sh.a, Benet Beci, i zgjedhur aktualisht deputet i Partisë Socialiste në qarkun e Shkodrës.
Në vend të Ergys Verdhos, në krye të Autoritetit Rrugor Shqiptar është vendosur Evis Berberi, i cili deri pak kohë më parë ka mbajtur postin e drejtorit ekzekutiv të Agjencisë për Efiçencën e Energjisë.
“Tenderat e dyshimtë” të Verdhos
Ergys Verdho u emërua drejtues i Autoritetit Rrugor Shqiptar në Tetor 2019, pasi më herët kishte mbajtur postin e zv.drejtorit dhe titullarit të komanduar të këtij institucioni.
Gjatë periudhës që drejtoi autoritetin menaxhues të rrugëve në Shqipëri, ndaj Verdhos janë ngritur dyshime të shumta publike mbi mënyrën e realizimit të tenderave publikë.
Megjithëse ndaj tij nuk është njoftuar asnjëherë nisje e hetimeve penale nga drejtësia, gjithësesi procedurat e ndjekura nga Autoriteti Rrugor Shqiptar për procedurat mbi ndërtimin, por sidomos për mirëmbajtjen e akseve rrugore, janë shoqëruar me pikëpyetje të vazhdueshme.
“Boldnews.al”, si edhe media të tjera, kanë raportuar në mënyrë të vazhdueshme mbi këto dyshime, nisur nga interesi më i lartë për monitorimin e menaxhimit të parave publike.
Vetëm pak ditë para largimit të Ergys Verdhor, Autoriteti Rrugor Shqiptar ka shpallur rezultatet e një tenderi 800 mijë euro, nëpërmjet të cilit synohen të mbyllen “gropat” e krijuara në zonën Vlorë-Orikum-Jonufër nga mirëmbajtja aspak normale e kompanisë “Salillari”.
Pak para këtij tenderi, ARRSH nën drejtimin e Ergys Verdhos shpalli fitues të një tenderi rreth 1.5 milionë euro për sinjalistikën rrugore në rajonin qendror një bashkim operatorësh, të përbërë nga shoqëri që janë në pronësi të babë e bir, Nikolla dhe Stefan Çaçi.
Në prill 2021, vetëm pak ditë para zgjedhjeve të përgjithshme, ARRSH e Ergys Verdho shpërndau rreth 15 milionë euro për kompanitë që po ndërtojnë aksin rrugor “Kardhiq-Delvinë”.
Po në kohën e fushatës elektorale, ARRSH e drejtuar nga Verdho, shpalli një tender me vlerë 2 milionë euro për mirëmbajtjen e tunelit të Krrabës, në Tiranë.
Një nga tenderat më të debatuar, të zhvilluar nga Autoriteti Rrugor Shqiptar përgjatë vitit 2021, është ai për rikonstruksionin me urgjencë të rrugës së Borshit, i shkatërruar në mënyrë skandaloze nga shirat e janarit.
Aksi rrugor Vlorë-Sarandë, nën mirëmbajtjen e kompanisë “Salillari”, u nda në mes në zonën e fshatit bregdetar të Borshit.
Autoriteti Rrugor Shqiptar nuk kërkoi asnjë përgjegjësi tek kompania mirëmbajtjëse, por shpalli një tender mbi 1.5 milionë euro për rikthimin e tij në gjendje funksionale. Tenderi u fitua më pas nga kompania “Gener 2”.
Lista e tenderave të dyshimtë, të zhvilluar nga ARRSH gjatë drejtimit të Ergys Verdhos është e gjatë. Megjithatë, ai nuk pati asnjë shqetësim disiplinor apo penal mbi procedurat të shoqëruara me pikëpyetje.
Përkundrazi, Ergys Verdho u promovua në një tjetër ndërmarrje publike, e cila gjithashtu menaxhon miliarda lekë të qytetërave shqiptarë.