Ish-Kryeministri Sali Berisha ka publikuar mesazhin e ekspertit dixhital, i cili ka zbardhur detaje të reja mbi grabitjen e kryer në Rinas, dy ditë më parë.
Referuar mesazhit, Berisha shkruan se kriminelët kishin bashkëpunëtorë në personelin e sigurisë të Aviacionit Civil. Sipas tij, aviacioni civilë është mbushur me militantë, delinkuente, xhahil, njerëz të mikut.
“Futja e Ushtrisë për sigurinë e aeroportit është skandal. Vetëm Hezbullahët kontrollojnë aeroportin e Libanit”, shkruan Berisha.
Postimi i Berishës
Te dhena te reja per superskandalin e Rinasit!
Eksperti denoncon:
1-Kriminelet kishin bashkepuntore ne personelin e sigurise te Aviacionit Civil.
2-Ekspertet e vertet te fushes jane hequr nga puna dhe kane emigruar.
3-Aviacioni civil eshte mbushur me militante, delinkuente, xhahil, njerez te mikut.
4-Futja e Ushtrise per sigurine e aeroportit eshte skandal. Vetem Hezbullahet kontrollojne aeroportin e Libanit.
5-Kompania austriake e fluturimeve njoftoi se nuk kryen me transport te vlerave monetare, po per pasagjeret çfare sigurie ka?
Lexoni mesazhin e ekspertit dixhital. sb
Pershendetje dr Lidhur me superskandalin si ekspert i ne aviacionin civil doja te shprehja disa mendime lidhur me situaten dramatike ne kete sektor nevralgjik te sigurise kombetare.
Kur gjyqtareve dhe prokuroreve i kerkohet se me ke kane pire kafe djemt e tezes nje pyetje kam per qeverine: Pas vrasjes qe ndodhi ne fier ku vendodhjen e objektivit e raportonte nje oficer i SHISH dhe qe ishte kunati i Joana Bushit (vllai burrit) a do te mund te vazhdonte punen ne aviacionin civil si menaxhere e rendesishme e institucionit Joana nen drejtimin e Ballukut qe e kerkon fajin ne Kine dhe nga koncesionari?
Sot duan te instalojne ushtrine ne aeroport civil njesoj si ne Bejrut ne vitet 80 apo si Hesbollahu qe ruan aeroportin e Libanit dhe keta duan ta bejne ne mes te Europes.
Ne te dyja grabitjet ka burime te brendshme te sigurise ne aviacionin civil qe jane te mire informuar per te gjitha procedurat e sigurise qe ja kane dhene hajduteve dhe asnjeri nuk merret per te gjetur se kush eshte burimi qe ja ka dhene infon e te gjithe aktivitetit te sigurise ne aeroport.
Hetimi fillon te te gjithe rekrutimi i personelit (aq me teper qe po lexojme me rekorde te theksuara kriminale brenda vendit dhe jashte) te cilet certifikohen nga autoritetet pa marre me pare “deshmi personaliteti” te cilin e leshon Policia Kriminale e vendbanimit ku jeton dhe jo “Deshmi Penaliteti” nese ke qene apo jo i denuar. Pse deshmi personaliteti!?
Sepse ajo i shkon zyrtarisht institucionit ku do punoje roja sigurise apo personi qe do punesohet per llogari te institucionit dhe shikohen kartelat kriminale qe ka policia, SHISH, etj,
Pra nese ke qene i skeduar nga policia dhe per cfare veprash ke qene i dyshuar personi apo te aferm te tij dhe si rrjedhoje nuk mundesh te punosh ne Aviacionin Civil qofte kjo edhe kur ke jetuar ne emigrim pasi te duhen te dhenat e qytetit ku ke jetuar nga policia atjeshme per te pare dosjen e personit. Dhe pasi ben hetimin policia kriminale jep autorizimin nese ke rekorde kriminale apo jo atehere mund te certifikohesh per te punuar ne Sigurine e Aviacionit Civil. (jane te shkruara ne te gjithe rregulloret dhe manualet qe jane detyrim per ti zbatuar qofte si rekomandime qofte si rregull ligjor per aviacionin civil dhe sigurine e tij)
Ne keto kushte qe futet ne pune i bardhe dhe i zi nuk ka ushtri qe e ruan pasi gjithmone sistemi ka pika te dobeta qe mund te sulmohen dhe keto pika te dobeta i dijne persona qe kane info te detajuara per aktivitetin e sigurise se brendshme ne zona “sterile sigurie” si dhe informacione te marra nga kamerat me rezolucion te larte qe perdoren sipas qejfit te pergjegjesve te turneve te sigurise.
Pra kush eshte “kallauzi” te cilin nuk e gjejne dot autoritet jo te kompania koncesionare te cilet ne te gjithe boten e qyteteruar operojne te pa armatosur. Nese siguria thyhet me persona me granata dhe kallshnikove nuk ka cti beje kompania koncesionare e as batalioni i police ushtarake se eshte elementi befasi. Investimet ne infrastukturen e sigurise dhe permisimin e sistemeve apo rekrutimin e burimeve njerezore eshte politike qe e ben autoriteti i aviacionit civil per te gjithe operatoret private qe operojne ne zona sterile sigurie perfshire, kompani ajrore, radare, infrastukture pajisjesh te navigimit ajror, kompanite qe kryejne pastrimin, personel i ICTS, etj pasi eshte perseri autoriteti qe i auditon dhe i certifikon kete personel. Praktikisht nuk e ka bere asnjeri qe pa ndodhur e para jo me kjo qe ndodhi qe perseri eshte gje e vogel ne krahasim nese do kishin sulmuar nje grup terrorist sot do kishim te tjera rrethana dhe Shqiperia do ishte si ne 91 ku do fluturonin vetem ndonje avion qe do merrte persiper vete rriskun per tu ulur ne Shqiperi.
Kane deshtuar te gjithe institucionet e sigurise perfshire Polici, SHISH, etj, pasi asnjeri nuk ka informuar mbi personelin qe po punon ne keto sektore vitale dhe mbi cfare bazash rekrutohen!
Porta qe kane hyre ky grup grabitesish eshte ngjitur me godinen e re te Albcontrol. Po nese do kishin pasur qellim te merrnin Albcontrolin cdo ndodhte!? Per cfare do flisnim sot!?
Debatoje neper studio lloj llojesh dhe nuk pyeten ekspertet pasi ata kane emigruar shumica pasi jane hequr nga puna.
Dje degjova qe ta marri policia ruajtjen sot degjuam ta marri ushtria!!!
Ne cilin vend ndodh kjo çudi!?
Kompania ajrore Austria Airline nuk kryen me transferta parash pasi nuk ka siguri!!!
Po per pasagjeret qe do vazhdoje te kryeje a ka siguri eshte pyetja per kompanine qe sigurisht eshte retorike.
Ju pershendes,