Teknikat e marketingut politik, të cilat kanë gjetur terren brenda komunikimit mediatik, janë integruar si një komponent thelbësor i fushatave elektorale në atë masë sa ato po ndikojnë në mënyrën se si komunikohet politika.
Në këtë linjë, fushatat elektorale sot na kujtojnë se kandidatët shfaqen si super të angazhuar në punët dhe të gjitha zhvillimet e kujdesen shumë për të treguar e folur për punët e bëra.
Frika nga humbjet e zgjedhjeve duket se i kanë bërë socialistët të shfrytëzojnë të gjitha mundësitë për tu krekosur në media dhe për të bindur popullin se kanë punuar.
Mbrëmjen e kaluar, Ministri i Shtetit për Rindërtimin Arben Ahmetaj i u shfaq njëkohësisht në dy media.
Çuditërisht ai u shfaq “live” në dy media duke ç’orjentuar njerëzit. Ahmetaj duket se e ka marrë seriozisht fushatën aq sa është në të njëjtën kohë në dy vende të ndryshme… Se si e arriti ketë, e di vetëm ai…