Meta ka njoftuar se do të licencojë teknologji nga start-up-i i inteligjencës artificiale për gjenerimin e imazheve dhe videove, Midjourney, duke shënuar një lëvizje drejt bashkëpunimit me palë të treta pasi modelet e saj të brendshme nuk po arrijnë të konkurrojnë me rivalët.
Alexandr Wang, drejtori i ri për AI në Meta, tha se teknologjia “estetike” e Midjourney do të përdoret në modelet dhe produktet e ardhshme të kompanisë, duke sjellë “bukuri për miliarda përdorues”. Bashkëpunimi teknik mes ekipeve kërkimore të dy kompanive do t’i mundësojë Meta-s të integrojë funksione të gjenerimit multimedia në aplikacionet e saj, duke ndjekur synimin e Mark Zuckerberg për përmbajtje gjithnjë e më shumë të krijuar nga AI.
Lëvizja vjen ndërsa Meta investon miliarda dollarë në zhvillimin e “superinteligjencës” që tejkalon inteligjencën njerëzore, duke punësuar ekspertë të nivelit të lartë nga konkurrentët, duke përforcuar infrastrukturën e AI-së dhe duke blerë kompaninë e AI-së zanore Play AI. Kompania gjithashtu bleu një pjesë të grupit të etiketimit të të dhënave, Scale AI.
Partneriteti me Midjourney tregon një ndryshim strategjik, duke lënë pas idenë e ndërtimit të të gjitha modeleve dhe produkteve AI brenda kompanisë, pasi modelet ekzistuese si Imagine dhe Movie Gen po dukeshin të vjetruara krahasuar me produktet e Google dhe OpenAI.
Midjourney, themeluar në 2021 nga David Holz, ka fituar popullaritet të madh në gjenerimin e imazheve dhe kohët e fundit publikoi modelin e saj të videove V1, që lejon krijimin e videove të shkurtra nga imazhe ekzistuese. Holz tha se qëllimi i kompanisë mbetet “të sjellë mjete krijuese dhe bukuri për miliarda njerëz” dhe se Midjourney do të mbetet një “laborator kërkimor i pavarur, i mbështetur nga komuniteti, pa investitorë”.