Apple ka kaluar zyrtarisht Samsung për t’u bërë marka më e mirë në botë e smartfonëve në tremujorin e parë të 2025, sipas shifrave paraprake nga Market Pulse e Counterpoint Research.
Pasi kaloi gjigantin e teknologjisë koreano-jugore në tremujorët e fundit, Apple ka rimarrë pozicionin e saj numër një, i nxitur nga shitjet më të forta se sa pritej për iPhone dhe kërkesa e fuqishme globale.
Tregu global i telefonave inteligjentë pa një rritje prej 3% nga viti në vit në tremujorin e parë, me rajone në zhvillim si Amerika Latine, Azia-Paqësori dhe Lindja e Mesme dhe Afrika që drejtojnë pjesën më të madhe të kësaj rritjeje.
Këto tregje përfituan nga rimëkëmbja e ekonomive, aksesi i përmirësuar në financim dhe rritja e penetrimit të smartfonëve, duke kontribuar në rritjen e përgjithshme të dërgesave. Ringjallja e Apple u ndihmua në një masë të madhe nga një shtytje e madhe e shitjeve në janar.
Një program i përkohshëm i subvencionimit të konsumatorit në Kinë dha një nxitje në kohë, duke nxitur blerjet dhe duke i bërë pajisjet e nivelit të lartë më të aksesueshme për një gamë më të gjerë blerësish.
Pavarësisht erërat të vazhdueshme ekonomike globale, kontributi i Kinës ndihmoi në stabilizimin e industrisë, duke kundërshtuar performancën e dobët të parë në tregjet më të pjekura si SHBA dhe Evropa.
Seritë e iPhone 15, veçanërisht modelet Pro, ruajtën tërheqje të fortë në tregjet globale falë theksit të vazhdueshëm të Apple në integrimin e harduerit dhe softuerit premium.
Strategjia e mbylljes së ekosistemit të kompanisë – ku përdoruesit tërhiqen më thellë në shërbimet dhe produktet e Apple – mbetet një shtytës i fuqishëm i shitjeve. Samsung, ndërkohë, u përball me kërkesë më të butë se sa pritej për modelet e saj të rangut të mesëm dhe buxhetor, veçanërisht në rajonet ku ndjeshmëria ndaj çmimeve mbetet një faktor kyç.
Megjithëse kompania pa njëfarë suksesi me linjën e saj Galaxy S24, nuk ishte e mjaftueshme për të mbajtur vendin e parë pasi Apple kapitalizoi në kohën strategjike dhe një premium solid të markës.
Të dhënat e Counterpoint pasqyrojnë një prirje më të gjerë në sektorin e telefonave inteligjentë – ndërkohë që tregu i përgjithshëm është ende në gjendje rikuperimi pas pandemisë dhe krizës pas çipit, ndryshimet e mëdha në kërkesën rajonale dhe besnikërinë ndaj markës vazhdojnë të riformojnë peizazhin konkurrues.
Së shpejti priten informacione më të detajuara nga raporti i plotë tremujor, të cilat mund të hedhin më shumë dritë mbi fitimet e tregut të Apple dhe nëse mund ta ruajë këtë epërsi në tremujorët e ardhshëm.