• Kontakt
Wednesday, June 4, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Hije dyshimi mbi 4,3 mln eurot shtesë të rrugës Korçë-Ersekë

21:24 : 17/10/2024
në AKTUALITET, EKONOMI, KRYESORE

Nga Esmeralda Topi

Shtatë muaj pas shembjes së rrugës Korçë-Ersekë, Autoriteti Rrugor Shqiptar ndryshoi kontratën duke i shtuar 4,3 milionë euro të tjera projektit. Kryeministri Edi Rama pretendon se riparimi i rrugës u bë me shpenzimet e kompanisë, ndërkohë që ekspertët përmes dokumenteve zyrtare, argumentojnë të kundërtën.

Pasditen e 18 shkurtit, rruga e re Korçë-Ersekë u shemb. Teksa kolonjarët prisnin përurimin e saj, rruga u nda në mes në vendin e quajtur Qafa e Qarrit, duke e bërë aksin të pakalueshëm.

Qeveria e kaloi në heshtje shembjen masive të rrugës që prodhoi reagime nga komuniteti si dhe akuza nga opozita.

Deri në muajin qershor, Autorieti Rrugor Shqiptar refuzonte të bënte të ditur shkakun e shembjes së rrugës. Pas një sërë komunikimesh përmes koordinatorit për të drejtën e informimit, ARRSH këmbëngulte se ishte në proces vlerësimi mbi riparimin e defektit, ndaj nuk mund të ndante përgjigje shteruese. Faji mbetej jetim.

Lexo edhe:

Evis Berberi i suksesshëm edhe në biznes/ Me kompaninë e tij mori në administrim kompleksin “Valamar”

Thethi dhe Boga zbardhen nga dëbora në prag të verës

Përcaktimi i shkakut të shembjes do të ndante ‘shapin nga sheqeri’- pasi gjetja e ‘fajtorit’ lidhej direkt me faturën e dëmit. Kush do të paguante për riparimin e rrugës- firma apo qytetarët?

U deshën shtatë muaj që qeveria të fliste për rrugën. Të dielën e 13 tetorit, kryeministri Edi Rama ndau në rrjetet e tij sociale një video të rrugës së përfunduar.

‘U vunë shumë kuje e u hodh shumë baltë për një rrëshqitje të rrugës gjatë punimeve, e cila u rindërtua me shpenzimet e bëra tërësisht nga firma. Qesh mirë kush qesh i fundit.’, shkruante kryeministri.

FAKT
Një muaj më parë, Autoriteti Rrugor Shqiptar ndryshoi kontratën me A.N.K -kompaninë ndërtuese të rrugës Korçë-Ersekë duke i dhënë 4,3 milionë euro të tjera pa TVSH. Me këtë shtesë, ndërtimi i lotit të dytë të rrugës arrin vlerën e 26 milionë eurove pa llogaritur 20% e tatimit mbi vlerën e shtuar.

Autoriteti Rrugor rendit katër arsye që diktuan ndryshimin e kontratës për herë të dytë brenda vitit.

Rishikim i projektit të urës mbi përroin e Selenicës
Rishikim i projektit në lidhje me përmirësimin e tabanit të rrugës
Ndryshime të volumeve për shkak të mospërputhjes së projektit me faktin në terren
Ndryshime të volumeve për shkak të mospërputhjes së projektit me preventivin
Asnjë nga këto arsye nuk lidhet direkt me shembjen që ndodhi në pjesën e parë të lotit të dytë. 4,3 milionë eurot shtesë, Autoriteti Rrugor thotë se i përkasin segmentit tjetër të rrugës- pjesës së dytë të lotit të dytë.

Por djalli fshihet në detaje. Rishikimi i projektit në lidhje me përmirësimin e tabanit të rrugës, sipas inxhinier Romeo Nazarkos, vërteton se shtesa e fondit është bërë për të mbuluar ndër të tjera edhe dëmin financiar të shembjes.

‘Duke u nisur nga buletini i tenderit, por edhe nga historiku i kësaj rruge me procedura fiktive si në projektm dhe tenderim por edhe në mbikqyrje të punimeve, konstatohet se në këtë shtesë tenderi janë maskuar dhe punime që kanë shërbyer për rregullimin e pjesës së shembur.’ – argumenton Nazarko.

‘Një element tjetër që vërteton që kjo shumë ka sherbyer dhe për pjesën e shembur është dhe vendodhja e përcaktuar në faqen 127, ku shprehet që “objekti realizohet në afersi të një zone të banuar (fshati Mollas).’ – shton inxhinieri, duke nxjerr në pah faktin që dëmtimi i rrugës ishte në hyrje të fshatit Mollas.

Buletini i Prokurimeve Publike

‘Një element që gjithashtu tregon fiktivitetin e këtyre punimeve është shuma prej 19% nga 20% që lejohet shtesë fondi, një përqindje afer kufirit maksimal, pa e argumentuar pse është 19% dhe nuk është 15%.’– përfundon ai.

Rruga Korçë – Ersekë është gjithsej 35 kilometër e gjatë, standard normal i kategorisë C, me vetëm një korsi. Ndërtimi i aksit u nda në dy lote. Loti i parë me gjatësi 18 kilometra u bë gjatë qeverisjes demokrate me kosto totale 15 milionë euro.

Ndërsa loti i dytë me gjatësi 17 kilometra u tenderua nga qeveria aktuale me një vlerë fillestare 5 miliardë lekësh ose gati 48 milionë euro. Por këtë vit, faturës së kripur iu shtuan gjithsej 9,4 milionë euro përmes dy procedurash modifikimi të kontratës.

Me këto ndryshime, kosto totale e rrugës 72,4 milionë euro pa TVSH. Rruga Korçë-Ersekë duhet të përfundonte në qershor të 2023. Por afati u shty me një vit dhe teksa pritej inagurimi, një pjesë e rrugës u ‘shkërmoq’. Çështja është depozituar në SPAK nga një avokat korccar, ndërsa afati i ri për përurimin e rrugës është çështje javësh.

Përfundim
Nisur nga informacionet e mbledhura, deklaratën e kryeministrit Edi Rama se ‘rrëshqitja e rrugës gjatë punimeve, u rindërtua me shpenzimet e bëra tërësisht nga firma’ e kategorizojmë si gjysmë të vërtetë./ Faktoje.al

Etiketa: arrshAutoriteti Rrugor Shqiptarkorce-ersekerrugaselenice

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Evis Berberi i suksesshëm edhe në biznes/ Me kompaninë e tij mori në administrim kompleksin “Valamar”

19:09 : 24/05/2025
AKTUALITET

Thethi dhe Boga zbardhen nga dëbora në prag të verës

10:15 : 16/05/2025
AKTUALITET

Në mes të Tiranës! Rruga ekziston në letra, në terren si në Mesjetë

22:51 : 15/05/2025
AKTUALITET

Çunat e Belës/ SPAK merr të pandehur drejtorin e KESH Erald Elezi dhe drejtorin e Rrugëve Gentian Gjyli

10:17 : 14/05/2025
AKTUALITET

Abuzimi me tenderat/ Kreu i ARRSH pranon se është marrë i pandehur nga SPAK (VIDEO)

15:21 : 13/05/2025
Lajmet e Dites

Drejtori i ARRSH-së, Gentian Gjyli paraqitet në SPAK

14:10 : 13/05/2025
Para

Noka: Gardistët kanë dhunuar gratë deputete, 500 forca speciale policore kundër…

TË GJITHA

Paguan për zhvendosjen e matësit elektrik, qytetarit i ngel kablloja në dorë

21:32 : 04/06/2025

Napoli i ofron rinovimin, Rrahmanin e kërkojnë në Premier League

21:28 : 04/06/2025

VIDEO/ Momenti kur rrëmbehet në mes të ditës biznesmeni në Moskë, e fusin në bagazhin e makinës

21:21 : 04/06/2025

KAS jep nesër vendimin për Kukësin! Fieri dhe Durrësi shtyhen për javën e ardhshme

21:20 : 04/06/2025

“Ec, vazhdo…”/ Vajza i vjedh biznesin të atit me falsifikim firme, si u bë pronare e shkollës

21:12 : 04/06/2025

Chukwueze zbulon arsyet e sezonit të dështuar të Milan-it

21:11 : 04/06/2025

11 të vdekur nga përleshjet jashtë stadiumit të kriketit në Indi

21:05 : 04/06/2025


RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com