Konsumatorët që ankohen për shërbimin e dobët ndaj klientit në platformën X e kanë gjetur veten në shënjestër të mashtruesve pasi platforma ndryshoi procesin e verifikimit të llogarisë.
Siç raportohet nga Guardian, disa përdorues që kërkuan rimbursim nga agjentët e mbështetjes së klientit ose disa shërbime të ngjashme, hasën në mashtrues të cilët u morën informacione të kartës së pagesës dhe llogarisë bankare përmes llogarive të rreme dhe të verifikuara.
Në këtë mënyrë mashtruesit fituan besimin e viktimave dhe për shkak të mënyrës së re të verifikimit të llogarisë, vërtetësia e së cilës konfirmohet nga një shenjë blu pranë emrit në rrjet, viktimat besuan edhe më lehtë dhe dorëzonin kartën e tyre. të dhëna.
Ndryshimet e prezantuara këtë vit lejojnë që tik-ta blu të blihet nga kushdo që paguan një tarifë mujore prej 11 £ për shërbimin e abonimit të faqes, të riemërtuar këtë muaj nga ‘Twitter Blue’ në ‘X Premium’.
Bizneset që paguajnë 950 £ në muaj marrin një shenjë ari, me termat dhe kushtet e platformës që nuk specifikojnë nëse llogaritë e abonentëve janë të para-kontrolluara.
Andrew Thomas nga Britania e Madhe kontaktoi pa vetëdije profilin e mashtruesit për të marrë një rimbursim nga ajo që ai mendonte se ishte faqja e rezervimit të linjës ajrore Booking.com, pas së cilës iu tha të dërgonte detajet e kartës së tij të pagesës dhe numrin e referencës tek agjentët e supozuar të mbështetjes së klientit që mund të hetonin rastin. .
“Vura re se kishte një shenjë blu dhe se profili ishte regjistruar vetëm në Xx në korrik 2023. Më pas kontrollova në WhatsApp dhe kuptova se ishte një numër kenian”, tha ai.
Lisa Webb, një eksperte e ligjit të konsumatorit në organizatën e fushatës “Witch”, tha se ndryshimet e fundit në proceset e verifikimit të X e kanë bërë më të vështirë për përdoruesit të identifikojnë llogaritë e besueshme.
“Ankimi te një kompani në mediat sociale mund të jetë një taktikë efektive për të marrë një përgjigje të shpejtë, por sigurohuni që keni arritur në llogarinë zyrtare dhe, nëse keni dyshime, kontaktoni drejtpërdrejt me kompaninë duke përdorur detajet e kontaktit në faqen e tyre zyrtare. “tha ajo.