Shumica e prindërve janë gjetur të paktën një herë në një situatë të sikletshme kur fëmija i tyre nuk donte të ndante një lodër me një fëmijë tjetër gjatë lojës.
Në këto raste, shumë prej tyre përpiqen me çdo mënyrë të bindin fëmijën të heqë dorë nga gjëja që i ka pëlqyer, sepse një fëmijë tjetër është i interesuar për të, transmeton “Very Well Family”.
Një nga parimet kryesore në fëmijërinë e hershme është t’i mësosh fëmijët të luajnë së bashku, dhe prindërit shpesh supozojnë se kjo do të thotë t’i mësosh fëmijët të ndajnë gjithmonë diçka me fëmijët e tjerë.
Siç shpjegon psikologia e fëmijëve Laura Markham, për fëmijët e vegjël konceptet e ndarjes dhe huamarrjes janë shumë komplekse për t’u kuptuar. Ata nuk e kanë zhvilluar ende plotësisht ndjeshmërinë dhe nuk mund t’i shohin gjërat nga këndvështrimi i një fëmije tjetër.
Të detyrosh një fëmijë të ndajë nuk i mëson aftësitë sociale, vetëm mund të rrisë shpeshtësinë e zemërimit. Dr Markham beson se detyrimi i një fëmije për të ndarë lodrat e tij me fëmijët e tjerë i mëson atij mësime të gabuara dhe është më mirë që prindërit ta shmangin këtë.
Para së gjithash, një sjellje e tillë i tregon fëmijës se duke qarë gjithmonë mund të arrijë atë që dëshiron. Përveç kësaj, ai e mëson atë që gjithmonë duhet t’i japë diçka një fëmije tjetër nëse ai e kërkon atë.
Megjithëse këto nuk janë mësime që prindërit synojnë t’u mësojnë fëmijëve të tyre, kur detyrohen t’i ndajnë, fëmijët priren ta përvetësojnë atë.