• Kontakt
Saturday, October 25, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Mësimi online, Alimehmeti: Vendim i pabazuar, studimi italian e rrëzoi si masë anti-Covid

16:56 : 29/03/2021
në AKTUALITET, SHENDETI

Lexo edhe:

Një në pesë fëmijë në Shkodër ka përjetuar bullizëm, shpeshherë në rrjetet sociale

‘Nënfinancim dhe abuzim me fondet’/ Alimehmeti: Qeveria refuzon mocionin me debat për krizën në shëndetësi

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Epidemiologu i njohur Ilir Alimehmeti shprehet se mbyllja e shkollave me argumentin e parandalimit të përhapjes së COVID-19 ishte vendim i pabazuar.

Ai i referohet një studimi në Itali që ka dalë në përfundimin se mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19.

Nisur nga rezultatet e kërkimit, epidemiologu kërkon që “të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë”.

Postimi nga Ilir Alimehmeti

“Miqtë e mi, një prej vendimeve më të rënda të marra në kuadrin e panikut dhe të pabazuara në evidencë, ishte mbyllja e shkollave dhe kalimi i mësimit online. Mund të mirëkuptohen ndoshta vendimet e një viti më parë, kur shumëçka ishte e panjohur, por muaj më pas informacioni ishte i plotë dhe i konfirmuar nga ECDC, CDC dhe OBSH që shkollat nuk ishin vatra të rëndësishme të përhapjes së SARS-CoV-2.

E megjithatë shumë shtete vazhduan vazhdën e vendimeve të pabazuara në evidencë, duke mbyllur plotësisht apo pjesërisht shkollat. Nga ana tjetër, efektet negative të mbylljes së shkollave mbi fëmijët dhe adoleshentët i njohim shumë mirë:

reduktim i aktivitetit fizik,

reduktim i ndërveprimit social,

reduktim i mirëqenies psikologjike,

probleme psikopatologjike,

risku i obezitetit,

risku i vartësisë nga celulari/tableti/kompjuteri,

mosmbrojtja nga abuzimi në shtëpi, dhe

problemet e performancës së mësimnxënies.

Të gjithë e kishim të qartë që fëmijët dhe adoleshentët nuk e vuanin sëmundjen aq shumë, por u fshehëm pas gishtit duke thënë: “ua ngjisin të tjerëve”!

Mirëpo herët e vonë çdo e vërtetë del në pah!

Kërkuesit italianë kanë studiuar në detaj të dhënat e 7.3 milionë nxënësve dhe të mësuesve në shkollat e tyre dhe kanë publikuar të dhënat në The Lancet më 26 mars 2021.

Është studiuar periudha 30 Shtator 2020 – 28 Shkurt 2021 që përkon me valën e dytë të Italisë.

Gjetjet kryesore:

Hapja e shkollave nuk është shoqëruar me rritje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Mbyllja e shkollave nuk është shoqëruar me ulje të koeficientit rt të sars-cov-2.

Incidenca e sars-cov-2 te nxënësit ishte më e ulët se në popullatën e përgjithshme.

Incidenca te mësuesit ishte e njëjtë me popullatën e të njëjtës moshë.

Gjetje mbi infeksionet dytësore:

Infeksionet dytësore në shkollë janë <1% dhe, ndër këto, vetëm në 5-7% janë gjetur vatra me mbi 2 raste dytësore. Infeksionet dytësore të mësuesit janë të rralla. Kur ndodh, mësuesit infektohen më shpesh nga një mësues tjetër se sa nga një nxënës (raport 3,7 : 1). Autorët dalin në përfundimet e rëndësishme që: Hapja e shkollave nuk duhet konsideruar si faktor i rëndësishëm i përhapjes së COVID-19. Mbyllja e shkollave nuk ka përmirësuar uljen e koeficientit të riprodhimit të COVID-19. Të dhënat mbështesin më tej konsolidimin e nocionit që risqet e shkaktuara nga mbyllja e shkollave janë më të mëdha se përfitimet. Pra, miqtë e mi, le të pranojmë që problemi i përhapjes së COVID-19 jemi ne, të rriturit, e le t’i lëmë fëmijët të qetë që të jenë fëmijë e të luajnë, të takohen, të arsimohen, të jetojnë” shkruan ai.

Etiketa: Alimehmetishkollastudimi

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Një në pesë fëmijë në Shkodër ka përjetuar bullizëm, shpeshherë në rrjetet sociale

08:45 : 22/10/2025
AKTUALITET

‘Nënfinancim dhe abuzim me fondet’/ Alimehmeti: Qeveria refuzon mocionin me debat për krizën në shëndetësi

17:21 : 21/10/2025
AKTUALITET

Premtimet e Ramës ‘avulluan’! Nxënësit e Kukësit udhëtojnë drejt Prizrenit për arsim cilësor profesional

08:35 : 19/10/2025
AKTUALITET

Tualetet e shkollës 9-vjeçare në Maqellarë të bllokuara, nxënësit kryejnë nevojat në dysheme

21:16 : 08/10/2025
AKTUALITET

Shpopullimi i Shqipërisë! Në 4 vite u mbyllën 104 shkolla 9-vjeçare, tkurren me 14% dhe nxënësit

08:14 : 07/10/2025
AKTUALITET

Arsimi në fshat/ Mungesa e investimeve zbraz shkollat nga nxënësit

09:08 : 04/10/2025
Para

Nis vaksinimi në Kosovë, Albin Kurti merr dozën e parë

TË GJITHA

Aksident në Durrës, makina përplas dy këmbësorë në rrugën “Taulantia”

19:21 : 25/10/2025

“A e ke pas dashnore Zanën”/ Si nisi sherri mes babait dhe djalit që përfundoi në tragjedi në Shkodër

19:12 : 25/10/2025

Balluku në hetim nga SPAK, Salianji: Rama po sakrifikon njerëzit e vet për pushtetin, në PS ka krizë dhe xhelozi

18:50 : 25/10/2025

U kap me drogë në apartament, arrestohet 52-vjeçari shqiptar në Itali

18:42 : 25/10/2025

“Opozita të vrasë frikën”/ Salianji thirrje për protesta: Duhet një shkundje e gjithë shoqërisë

18:27 : 25/10/2025

Balluku u mor e pandehur nga SPAK: Hetimet ndaj saj mund të lidhen edhe me bashkëpunimin me kryeministrin

18:12 : 25/10/2025

Inxhinjeri humbi jetën në kantier, të afërmit: Punonte për ‘Alb Building’, nuk ka asnjë siguri në punë

17:52 : 25/10/2025



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com