Ndërsa bota ngadalë lehtëson rrugën e saj nga bllokimi i Covid-19, ne jemi në prag të një epoke të re në udhëtimet ajrore. Së shpejti mund të hasim ‘ushtri’ të pastruesve robotikë që patrullojnë ambientet e aeroportit, dezinfektojnë sportelet e kontrollit dhe kioskat e biletave. Ose do të mund të shohim pasagjerë që po kalojnë nëpër postblloqe të sigurisë dhe bagazheve pa prekur asgjë.
Sipas projekteve të ndryshme të propozuara deri më sot ne mund të gjendemi në avionë ku gjestet e duarve dhe lëvizjet e syve do të hapin vendin e valixheve të dorës dhe të lundrojmë në ekranet e Tv pa kontakt. Gjithçka mund të bëhet pa prekje. Uniforma të përshtatura dh kostume fluturimi anti-Covid-19 të stilit astronautik.
Shumica e këtyre koncepteve janë prova, por së shpejti mund të përhapen në realitete që bëhen aq të kudogjendshme sikurse portat biometrike dhe skanuesit e trupit, për të cilët ne tashmë jemi mësuar në terminalet e aeroportit.
-Colorado’s Frontier Airlines luajti shkurtimisht duke i bërë udhëtarët të paguajnë shtesë për të mbajtur vendin e mesëm të lirë, ndërsa Easyjet i Europës gjithashtu ka propozuar lënien e vendeve të mesit bosh. Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA) lëshoi një deklaratë zyrtare më 5 maj, duke dalë kundër bllokimit të vendeve të mesme në aeroplan, ndërsa rekomandon në vend të kësaj që edhe pasagjerët dhe anëtarët e ekuipazhit të veshin maska për fytyrën.
-Në epokën e re të fluturimit, ne mund të presim që pajisjet mbrojtëse personale (PPE) të jenë integrale në përvojën e pasagjerëve pasi linjat ajrore kanë filluar t’i kërkojnë me detyrim përdorimin e tyre. Linjat ajrore europiane Lufthansa, Air France dhe KLM kanë kërkuar që përdorimi i maskës të jetë i detyrueshëm për pasagjerët dhe ekuipazhin. Në Shtetet e Bashkuara, Delta, United, American Airlines dhe JetBlue kanë prezantuar masa të ngjashme. Air Canada e ka mandatuar përdorimin e tyre që nga 20 Prill. Në Azi, Singapore Airlines, Air Asia dhe Cathay Pacific gjithashtu kanë bërë maska të detyrueshme. Qatar Airëays, në Lindjen e Mesme, është një nga disa linja ajrore që ka prezantuar kostume PPE për ekuipazhin e kabinës së saj në dritën e pandemisë koronavirus.
-Ndërsa terminalet e aeroportit mbeten kryesisht të shkreta, iniciativat janë duke u zhvilluar për të verifikuar fluturimin paraprak të shëndetit të pasagjerëve dhe të sigurojnë që aeroportet janë të pastër në mënyrë skrupuloze. Teknologji të ndryshme janë në fazat e provës tani. Kjo përfshin një kioskë-vokale pa prekje për të monitoruar temperaturën, zemrën dhe ritmin e frymëmarrjes të pasagjerëve përpara kontrollit. Është duke u zhvilluar në partneritet midis Etihad Airëays dhe kompanisë Australiane Elenium Automation, dhe po kalon testime në aeroportin Abu Dhabi.
Joerg Oppermann i Etihad thotë se teknologjia është një tregues i hershëm paralajmërues që do të ndihmojë në identifikimin e simptomave që mund të vlerësohen nga ekspertët mjekësorë për të ndihmuar në parandalimin e ngjitjes së mëtejshme. Ky sistem automatikisht pezullon vetë-shërbimin e check-in-it ose procesin e depozitimit të valixheve, nëse shenjat jetësore të një pasagjeri tregojnë simptoma të mundshme të sëmundjes.
Motivacioni prapa adoptimit të teknologjisë së sigurisë dhe shëndetit në aeroporte është të përshpejtoni rrjedhën e pasagjerëve nëpër pikat e kontrollit të terminalit duke zvogëluar kontaktin mes njerëzve, ose kontaktin nëpër radhë e pasaportave ose tapeteve lëvizëse.
Por një nga sfidat më të mëdha në kabinë do të jetë furnizimi me ushqim. Në ditët e para të virusit, transportuesit ndaluan së shërbyeri ushqim për të minimizuar lëvizjet e ekuipazhit nëpër korridoret e avionit.(CNN)