Coca – Cola ka rritur çmimet për pijet e gazuara, sepse tarifat e miratuara kohët e fundit kanë rritur prej 10 për qind tarifat e kanaçes së Coca – Cola, dhe e ka bërë më të kushtueshme prodhimin e saj. Themeluesi Coca-Cola James Quincey tha që rritja e çmimit të aluminit ishte tepër “shqetësuese” por e domosdoshme.
“Natyrisht, ndërkohë që konsumatorët arrijnë ta kuptojnë presionin e kostos që ndodhet në produkt, nga ana tjetër rritja e çelikut dhe e aluminit apo qoftë edhe nga shpenzimet e tjera, mund të ndikojnë në sistemin e shisheve dhe në disa nga produktet tona të gatshme”.
Një nga zëdhënësit e Coca – Cola tha për CNN se rritjet do të ndryshojnë në varësi të shitësit me pakicë. Kompania u shpreh se është në dorë të dyqaneve nëse dëshirojnë te rrisin çmimet për konsumatorët.
“Ne nuk kemi komentuar për rritjen specifike të çmimeve në SHBA, pasi ndryshojnë nga kanali dhe nga konsumatori. Gjithashtu, vini re se rritjet janë në nivelin e konsumatorëve. Konsumatorët kanë liri veprimi në atë që konsumatorët ngarkojnë në rafte”. Në mars, sekretari i Tregtisë, Ëilbur Ross tha se tarifat e aluminit janë të “larta” dhe konsumatorët e SHBA nuk do ta vërejnë këtë gjë. /SCAN.