Në edicionin e gushtit të revistës Vogue, marka e njohur Guess ka publikuar një reklamë me një modele të krijuar nga inteligjenca artificiale, duke shënuar herën e parë që një personazh i tillë paraqitet në faqet e revistës ikonike.
Modelja bionde, e veshur me një fustan veror, u krijua nga kompania Seraphinne Vallora.
Megjithëse Vogue theksoi se bëhej fjalë për një reklamë dhe jo për një vendim redaksional, përfshirja e një modeli jo-real ka ngjallur shqetësime në industrinë e modës.
Kritikët thonë se një hap i tillë mund të dëmtojë përparimin e bërë drejt përfaqësimit më të larmishëm dhe mund të përforcojë standardet e paarritshme të bukurisë, sidomos te të rinjtë që tashmë përballen me presion të madh estetik.
Modelja plus-size Felicity Hayward e ka cilësuar reklamën si “të demoralizueshme dhe të frikshme”, ndërsa organizata Beat, që merret me çrregullime të të ngrënit, paralajmëron se imazhet jo-reale mund të dëmtojnë shëndetin mendor dhe vetëvlerësimin trupor të njerëzve.
Ndërkohë, themelueset e Seraphinne Vallora mbrojnë punën e tyre duke thënë se modelet e tyre janë realiste dhe se teknologjia e AI nuk synon të zëvendësojë njerëzit, por të ofrojë një alternativë më të lirë dhe efikase për kompanitë.
Aktivistja dhe ish-modelja Sinead Bovell paralajmëron se mungesa e etiketimeve të qarta përmban rreziqe serioze për perceptimin publik dhe shëndetin mendor.
Në një kohë kur industria e modës ende përpiqet të jetë më gjithëpërfshirëse, përdorimi i modeleve të krijuara nga AI shihet si një hap prapa nga shumë profesionistë të fushës, të cilët kërkojnë rregullore më të qarta dhe mbrojtje për punëtorët e modës përballë teknologjisë në rritje.