Pothuajse të gjithë supermarketet moderne janë rregulluar në atë mënyrë që klientët të fillojnë të bëjnë blerje pasi të kalojnë pragun.
Në të njëjtën kohë, njerëzit as që dyshojnë se po “përpunohen” në mënyrë që të shpenzojnë sa më shumë para. Ekspertët shpjegojnë se çfarë manipulimesh mund të përdoren për këtë:
Ndikimi psikologjik
Kur një person i afrohet një supermarketi, ai mund të shohë “oferta”. Mendimi për të blerë këtë produkt shfaqet menjëherë, edhe nëse nuk është i nevojshëm.
Brenda është menduar me kujdes vendosja jo vetëm e rafteve, por edhe e mallit në to. Gjithçka synon t’iu bëjë të shpenzoni sa më shumë para.
Aroma
Të keni furrën tuaj ose aparatin e kafesë në dyqan luan një rol të madh. Në këtë rast, një person fillon të ndikohet nga erërat e këndshme në nivelin nën-ndërgjegjes.
Shkencëtarët vërejnë se më të këndshmet janë erërat e bukës së freskët, kafesë dhe barit të sapoprerë. Aromat e pjekjes mund të shkaktojnë uri dhe në këtë rast, blerjet do të shtohen shumë më tepër sesa ishte planifikuar fillimisht.
Promocione dhe zbritje
Shumë njerëz e dinë që shpesh zbritjet mund të jenë larg zbritjeve reale. Në rastin e parë, manipulime të tilla kryhen kur mallrat do të skadojnë së shpejti.
Opsioni i dytë është një rritje fillestare e çmimit të produkteve, dhe më pas një ulje në çmimin e vjetër.
Muzikë
Ndoshta, të gjithë e kanë vënë re se në supermarkete muzika ritmike luhet me një ritëm mjaft të shpejtë. Zgjedhja bëhet për një arsye.
Melodi të tilla janë të nevojshme që një person të ndjekë ritmin dhe të hedhë mallrat në shportë më shpejt, pa parë listën e para përgatitur.
Nëse muzika është e ngadaltë, atëherë blerësi sillet me qetësi, qëndron më gjatë në rafte të ndryshëm dhe gjithashtu bën më pak blerje sesa i duhen.