Trafikantët ballkanikë kanë zotëruar logjistikën e kontrabandës së kokainës nga Amerika e Jugut në Evropë, thonë autoritetet. Në tokë dhe det, ndërsa policia po përpiqet të mbajë ritmin.
Në vitin 2018, trafikanti i dënuar i kokainës Slobodan Kostovski u largua nga një burg brazilian dhe u kthye në Evropë me një pasaportë false.
Seniori serb ra shpejt në zakonet e vjetra, pretendon policia. Gushtin e kaluar, Kostovski u arrestua në Beograd, i akuzuar për dërgimin e 2.7 metrikë ton kokainë nga Brazili në bordin e një anijeje 22 metra të kapur pranë ishujve Kanarie të Spanjës.
I mbiquajtur “Gjenerali” nga bashkëpunëtorët e tij, ai kishte trafikuar “sasi të mëdha” kokaine në “Evropë për një periudhë të gjatë kohore”, shkruante policia serbe në një raport të inteligjencës të vitit 2022 të marrë ekskluzivisht nga Reuters. Kostovski, tani 70 vjeç, kishte vite që jetonte në Brazil. Sipas dokumentit serb, është një pozitë që e lejoi atë të krijojë lidhje të forta me prodhuesit e kokainës në Kolumbinë fqinje, Bolivinë dhe Perunë dhe të organizojë transportin oqean të drogës në Evropë, sipas dokumentit serb.
Kostovski, i cili ende nuk e ka pranuar pranimin e fajësisë, tani është ulur në një burg të Beogradit në pritje të gjyqit, sipas një zëdhënëse të zyrës së prokurorit të lartë. Avokati i Kostovskit, Stefan Jokic, nuk pranoi të komentojë.
Kthimi i Kostovskit në Evropë në vitin 2018 përkoi me një moment të favorshëm për tregtinë e kokainës në kontinent. Ndërsa prodhimi i Amerikës së Jugut u rrit gjatë dekadës së fundit, trafikantët ballkanikë ishin të pozicionuar në mënyrë të përkryer për të nxitur kërkesën evropiane, thonë autoritetet. Ata tani dominojnë logjistikën komplekse të lëvizjes së koksit nga laboratorët e prodhimit të Andeve tek shitësit ambulantë në Paris, Londër dhe Berlin, duke ndihmuar në transformimin e Evropës në tregun nr. 1 të kokainës në botë, tregon raportimi i Reuters.
Ata e kanë bërë këtë duke përgjuar kontaktet kriminale në komunitetet e diasporës ballkanike në dy anët e Atlantikut dhe duke u infiltruar në sistemin detar të transportit detar që lëviz rreth 90% të tregtisë botërore të mallrave, sipas zyrtarëve të luftës kundër narkotikëve në SHBA, Evropë dhe Amerikë Latine.
“Kur flasim për dërgesa në shkallë të gjerë për të furnizuar kontinentin evropian, i vetmi grup që është hegjemon është Ballkani,” tha Ivo Silva, një detektiv i policisë federale braziliane që hetoi Kostovskin në fund të viteve 2000 si pjesë e Operacionit Niva, një nga hetimet e para të mëdha për trafikantët ballkanikë të kokainës që vepronin jashtë Brazilit.
Kamuflimi i trafikut në Ballkan ka shmangur strukturën territoriale nga lart-poshtë të karteleve nga Meksika dhe Kolumbia, duke punuar në vend të kësaj në mjete të vogla që janë shumë të lëvizshme, të fshehta dhe të afta për të lëvizur ngarkesa çuditërisht të mëdha kokaine, thanë zyrtarët kundër narkotikëve. Ndërsa bandat nuk janë monolite dhe janë përfshirë në grindjet e tyre të përgjakshme, të brendshme, kolektivisht këto klika janë quajtur Karteli Ballkanik nga zbatimi i ligjit. Rrjetet e tyre kanë rezultuar të vështira për t’u depërtuar dhe akoma më e vështirë për t’u rrëzuar.
“Nuk ka strukturë strikte hierarkike për Kartelin Ballkanik”, tha për Reuters një ish-zyrtar i Agjencisë Amerikane të Zbatimit të Drogës (DEA), i cili ka hetuar këto banda. “Nuk ka kumbar.”
Gjurmët e gishtave të Ballkanit tani mund të gjenden në pjesën më të madhe të kokainës që hyn në Evropë çdo vit, thanë zyrtarët amerikanë dhe evropianë kundër narkotikëve. Qendra e Analizës dhe Operacioneve Detare, një agjenci evropiane që koordinon rrëmbimet e narkotikëve në ujërat e Atlantikut, tha se një rekord prej 9.11 tonë metrikë kokainë e lidhur me kriminelët e Ballkanit u kap në det vitin e kaluar, një rritje prej 300% që nga viti 2015.
Të dhënat e fundit të konfiskimeve sugjerojnë se rritja e kokainës në Evropë – dhe trafikantët ballkanikë që e drejtojnë atë – nuk po ngadalësohen. Në portin belg të Antwerp-it, porta kryesore e Evropës për kokainën e Amerikës së Jugut, autoritetet kapën një rekord prej 116 tonësh metrikë vitin e kaluar. Doganat holandeze kapën pothuajse 60 tonë metrikë në vitin 2023, gati një e pesta nga totali i vitit 2022.
Rajoni i Ballkanit është një gadishull në Evropën Juglindore që shtrihet nga Deti Adriatik deri në Detin e Zi. Ndërsa përkufizimet gjeografike ndryshojnë, vendet që konsiderohen gjerësisht si shtete ballkanike përfshijnë Shqipërinë, Bosnjë dhe Hercegovinën, Bullgarinë, Kroacinë, Kosovën, Malin e Zi, Maqedoninë e Veriut, Serbinë, Slloveninë dhe Rumaninë. Autoritetet thonë se historia e gjatë e rajonit të lundrimit, kontrabandës dhe migrimit ka qenë thelbësore për rritjen e trafikantëve ballkanikë.
Ky artikull bazohet në mijëra faqe të dhënash policore, raporte të inteligjencës dhe dokumente gjyqësore nga Evropa, Shtetet e Bashkuara dhe Amerika Latine, si dhe intervista me më shumë se dy duzina zyrtarë në të dy anët e Atlantikut. Materiali portretizon trafikantët ballkanikë si një grup sipërmarrës specialistësh të logjistikës të shartuar në çdo hallkë të zinxhirit të furnizimit të kokainës, një pozicion që i ka bërë ata të domosdoshëm për sindikatat e tjera që kërkojnë të lëvizin ngarkesat jashtë Amerikës së Jugut.
Kriminelët e Ballkanit “janë më shumë se të lumtur të punojnë me izraelitët, holandezët, suedezët, dominikanët, triadat kineze”, tha ish-zyrtari i DEA-s. “Ata do të punojnë, me të vërtetë, me këdo.” Megjithatë, ata janë larguar kryesisht nga Shtetet e Bashkuara, tha ai, të bindur nga dominimi i karteleve meksikane dhe policia më e ashpër e SHBA.
Ngjitja e bandave ballkanike në nivelet e larta të tregtisë globale të kokainës ka bërë që policia të përpiqet të mbajë ritmin. Konfiskimet e kokainës në Evropën Perëndimore dhe Qendrore arritën një rekord prej 315 tonë metrikë në vitin 2021, sipas të dhënave më të fundit nga Zyra e Kombeve të Bashkuara për Drogën dhe Krimin (UNODC), duke tejkaluar 250 tonët metrikë të kapur në Shtetet e Bashkuara. Pastërtia e kokainës në Evropë është rritur në mënyrë të qëndrueshme gjatë dekadës së fundit, tha UNODC, një shenjë e bollëkut të saj.]
Me kontinentin që po mbytet në goditje, vrasjet e lidhura me drogën rivalizojnë tani terrorizmin si kërcënimi kryesor i sigurisë së Bashkimit Evropian, sipas komisioneres së bllokut për çështje të brendshme, Ylva Johansson.
Kryeministri suedez Ulf Kristersson vitin e kaluar angazhoi ushtrinë e kombit të tij për të ndihmuar në shuarjen e dhunës së bandave të lidhura me narkotikët që ka përfshirë sulme me bomba dhe vrasës me fëmijë. Në mars, autoritetet greke shpërbënë një bandë ndërluftuese ballkanike që dyshohet se është përgjegjëse për më shumë se 60 vrasje në të gjithë Evropën gjatë dekadës së fundit. Po atë muaj, rrugët e Brukselit u tronditën nga beteja të shumta me armë që dyshohet se përfshin mafian shqiptare.
“Kur flasim për dërgesa në shkallë të gjerë për të furnizuar kontinentin evropian, i vetmi grup që është hegjemon është Ballkani.”
Në Amerikën Latine, prania e Ballkanit është tani më e fortë se kurrë, sipas një hetuesi nga task forca ballkanike e agjencisë policore evropiane Europol. Zyrtari tha se ka më shumë se 50 qeliza kryesore trafikimi nga Ballkani Perëndimor që punojnë në të gjithë Amerikën Latine, me qindra gangsterë të shpërndarë nëpër rajon.
Detektivi i policisë federale braziliane, Alexandre Custodio, i cili vitin e kaluar udhëhoqi një operacion të madh kundër kontrabandistëve ballkanikë, tha se ai ishte “i impresionuar” nga dominimi i tyre në tregtinë transatlantike të kokainës.
“Tani për tani në Amerikën Latine ata janë mafia kryesore në trafikun detar,” tha ai.
Përfshirja në Amerikën Latine
Autoritetet thonë se epërsia e kriminelëve ballkanikë në tregtinë globale të kokainës është fryt i investimit të tyre dy dekadash në njerëz dhe lidhje në të dy anët e Atlantikut.
Pas shpërbërjes së Jugosllavisë në 1991 dhe dekadës së konfliktit etnik që pasoi, kriminelët e Ballkanit ndërtuan operacione të lulëzuara kontrabande nga kaosi. Kur paqja u vendos në rajon në fillim të viteve 2000, disa prej tyre u drejtuan në Amerikën Latine në kërkim të mundësive të reja.
Atje ata ndërtuan aleanca me grupe të fuqishme kriminale, duke përfshirë Forcat e Armatosura Revolucionare të Kolumbisë dhe Komandën e Parë të Kryeqytetit të Brazilit, për t’i ndihmuar ata të gjenin dhe transportonin kokainë të lirë, thanë zyrtarët kundër narkotikëve.
Zotërimi i tyre gradual i rrugës së kontrabandës transatlantike u ndihmua nga njohuritë detare të fituara gjatë shekujve të detit ballkanik. Mijëra burra nga rajoni punojnë në anije mallrash, disa prej të cilëve janë provuar të ndjeshëm ndaj korrupsionit ose detyrimit, sipas autoriteteve kundër narkotikëve, raporteve të policisë dhe dokumenteve të gjykatës. Trafikantët ballkanikë japin ryshfet ose kërcënojnë marinarët ballkanikë të manipulojnë kontejnerët e transportit, të fshehin kokainën në sendet e tyre ose ta transportojnë atë në anijet e tyre nga varkat më të vogla ndërsa janë në det.
Kriminelët brenda komunitetit të diasporës ballkanike të Evropës kanë ofruar infrastrukturë të shpërndarjes dhe shitjes me pakicë për shitjet në rrugë, duke i dhënë Kartelit Ballkanik një prani përgjatë gjithë zinxhirit të furnizimit, thanë autoritetet.
Kostovski, serb i burgosur, ishte pjesë e valës së parë të këtyre gangsterëve për të vënë bast të ardhmen e tij në Amerikën Latine, sipas policisë braziliane.
Ai erdhi në radarin e tyre në vitin 2006, pas një informacioni nga policët gjermanë, sipas raportit të Operacionit Niva prej 3025 faqesh të përgatitur nga policia federale e Brazilit. Deri në atë kohë, Kostovski kishte përpiluar “një procesverbal shumë të gjatë penal” që përfshinte grabitje të armatosur, vrasje pa paramendim dhe dalje nga burgu në Suedi dhe Holandë, sipas një vendimi të vitit 1989 nga Gjykata Evropiane e të Drejtave të Njeriut.
Pas zbarkimit në Amerikën Latine, Kostovski kontrabandoi cigare nga Paraguai përpara se të zgjerohej “në aktivitete të tjera të paligjshme si trafiku i drogës dhe armëve dhe pastrimi i parave”, sipas një raporti të paraportuar më parë të inteligjencës amerikane të marrë nga Reuters.
Në vitin 2006, ai ishte vendosur në qytetin bregdetar të Vilha Velha, pranë portit të Vitoria. Atje ai jetonte në një apartament buzë plazhit me gruan e tij braziliane dhe djalin e tyre, sipas raportit të Operacionit Niva.
Vendimi i Kostovskit për t’u vendosur në Brazil nuk ishte i rastësishëm, thanë zyrtarët e zbatimit të ligjit, duke pasur parasysh vijën e gjerë bregdetare dhe afërsinë me vendet që prodhojnë kokainë.
“Kishte një përpjekje të përbashkët strategjike që herët për të dërguar përfaqësues të grupeve të ndryshme të kartelit ballkanik në Amerikën e Jugut për t’u vendosur, për të krijuar rrënjë, për t’u martuar me vendasit,” tha ish-zyrtari i DEA. “Përfundimisht shumë prej tyre u bënë ndërmjetës të shthurur” të kokainës.
Kostovski udhëtonte shpesh, duke përdorur pasaporta me emra të rremë që e bënin të vështirë gjurmimin e lëvizjeve të tij, sipas dokumenteve të inteligjencës amerikane dhe braziliane.
Ish-agjenti i DEA tha se policia anembanë botës ishte e ngadaltë për të kuptuar se sa të mëdhenj ishin bërë lojtarët e Ballkanit, pjesërisht për shkak se këta trafikantë shquhen për të kërcyer mes juridiksioneve mbi dokumentet e rreme.
Dominimi detar
Një bust epik bëri të qartë se ata ishin një forcë për t’u llogaritur.
Në qershor 2019, autoritetet amerikane kapën rreth 18 tonë metrikë kokainë – me vlerë mbi 1 miliard dollarë – të fshehura në një anije mallrash të quajtur MSC Gayane. Anija për në Roterdam ishte ankoruar në Filadelfia pas një udhëtimi në Amerikën Latine.
Sekuestrimi, një nga ngarkesat më të mëdha të kokainës në historinë e SHBA-së, zbuloi se sa thellë ishin futur kartelet ballkanike në industrinë e transportit detar të oqeanit, dhe veçanërisht në Kompaninë Mesdhetare të Transportit, pronarin e anijes. E njohur si MSC, firma me bazë në Gjenevë është kompania më e madhe e transportit në botë. Është gjithashtu një punëdhënës i madh i marinarëve ballkanikë dhe operon një qendër trajnimi të ekuipazhit në Mal të Zi.
Tetë anëtarë të ekuipazhit të MSC Gayane – duke përfshirë pesë malazezë dhe një serb – u dënuan përfundimisht për kontrabandë të kokainës në një operacion të guximshëm natën që përfshinte transportimin e drogës në anije nga varkat e shpejta pasuese. Avokatët e detarëve të dënuar ballkanikë ose nuk u përgjigjën ose nuk pranuan të komentojnë.
Goran Gogiç, një ish-boksier malazez i peshave të rënda, për të cilin prokurorët pretendojnë se ishte kryelogjististi pas dërgesës, aktualisht ndodhet në burg në qytetin e Nju Jorkut në pritje të gjyqit. Avokati i tij, Joseph Corozzo, tha se Gogic mbeti i pafajshëm.
MSC i tha Reuters se kontrabanda e kokainës ishte “një çështje në të gjithë industrinë që kërkon një përgjigje në të gjithë industrinë”. Kompania tha se kishte forcuar masat e sigurisë pas incidentit të vitit 2019 me dhjetëra milionë investime vjetore, duke përfshirë teknologjinë. Të gjithë kontraktorët e saj janë verifikuar plotësisht, shtoi MSC.
Dokumentet e policisë braziliane të paraportuara më parë tregojnë se gangsterët ballkanikë kishin synuar anijet MSC në Amerikën e Jugut për më shumë se një dekadë përpara bustit të madh të SHBA.
Në shtator të vitit 2010, policia federale që punonte në hetimin e Operacionit Niva sekuestroi 29 kilogramë kokainë të fshehur në thasë me sende ushqimore të bartura nga dy detarë malazezë teksa po përpiqeshin të hipnin në anijen e tyre të ngarkesave, MSC Sandra, e cila ishte ankoruar në Portin e Paranaguá në Brazilin juglindor. .
Detarët, Dragan Jovanoviç dhe Vladimir Bulajic, u dënuan dhe u dënuan me nëntë vjet e gjysmë burg në shtetin e São Paulo. Kështu ishte edhe Boris Perkoviç, malazezi me bazë në Brazil, për të cilin prokurorët thanë se i furnizonte me drogë.
Perkovic – për të cilin policia tha se gjithashtu punonte me ekuipazhin e Kostovskit në Vilha Velha – u lirua në vitin 2018 dhe vdiq dy vjet më vonë, sipas të dhënave nga gjykatat federale dhe shtetërore të Brazilit. Reuters nuk ishte në gjendje të kontaktonte Jovanoviç dhe Bulajic, të cilët tani janë të lirë.
MSC nuk pranoi të komentojë mbi rastin.
Anijet e kompanisë ishin gjithashtu në qendër të skemës së trafikimit të Kostovskit, sipas raportit të Operacionit Niva.
Nga baza e tij në shtetin Espírito Santo, Kostovski dhe ekuipazhi i tij hartuan një plan për t’u kthyer në një nga eksportet kryesore të rajonit. Shteti është kryeqyteti i industrisë së gurëve dekorativë të Brazilit, duke transportuar varka me pllaka mermeri dhe graniti në mbarë botën. Kostovski dhe ekipi i tij planifikuan të zbrazin blloqet, të fshehin kokainën në gropa dhe më pas t’i dërgojnë ato në Evropën Lindore, thuhet në raportin e Operacionit Niva.
Në korrik 2010, thuhet në raport, krahu i djathtë i Kostovskit, një maqedonas i quajtur Branislav Panevski, mori me qira një magazinë të matur pranë portit të Vitoria për të kryer punën. Me afrimin e datës për eksportimin e gurëve, Panevski i tha një furnizuesi brazilian se vetëm një kompani transporti do të bënte. “Ne kemi nevojë vetëm për MSC,” tha ai, sipas një transkripti të policisë të telefonatës së përgjuar.
MSC nuk pranoi të komentojë mbi transkriptin e policisë.
Në fund të fundit, skema e bandës u themelua. Në fillim të nëntorit 2010, policia federale e Brazilit bastisi magazinën e Panevskit, ku gjetën rreth 159 kilogramë kokainë të fshehur në një nga gurët. Panevski dhe Kostovski u arrestuan të dy dhe u dënuan me 20 vjet për trafik ndërkombëtar droge. Sandra Kostovski, e cila ndihmoi në financimin e operacionit të bashkëshortit të saj duke kontrabanduar para në Brazil me fluturime nga Evropa, u dënua me 14 vjet. Ajo tani është e lirë. Ajo nuk pranoi të komentonte.
Panevski u burgos në shtetin perëndimor të Mato Grosso do Sul. Në vitin 2019, ai u arratis gjatë një pushimi të shkurtër, duke shkuar me një letërnjoftim të rremë për në Bolivi, ku më në fund u kap dhe u kthye në Brazil për të shlyer kohën e tij. Ai është liruar që atëherë, sipas një oficeri të policisë federale që po heton rrjetin brazilian të Kostovskit. Panevski nuk mund të kontaktohej për koment.
Kostovski, gjithashtu, u largua gjatë një pushimi nga burgu në vitin 2018, duke përdorur një pasaportë false për t’u kthyer në Evropë, sipas oficerit të policisë federale.
Rreth asaj kohe, policia evropiane filloi të hetojë dy shërbime të koduara të komunikimit – EncroChat dhe Sky ECC – që ata besonin se përdoreshin gjerësisht nga gangsterët. Brenda disa viteve, policët francezë, holandezë dhe belgë kishin përgjuar kanalet. Nëpër dhjetëra miliona biseda, ata zbuluan një ekosistem të zhurmshëm të botës së krimit, ku të dyshuarit flisnin hapur për kontrabandën e drogës, vrapimin e armëve dhe komplotet e vrasjeve. EncroChat dhe Sky ECC kanë pushuar së funksionuari. Por pasojat e përgjimeve vazhdojnë edhe sot e kësaj dite, me më shumë se 6,500 arrestime që nga viti 2020, sipas Europol.
Ligjshmëria e përgjimeve të policisë është kundërshtuar nga gangsterët e dënuar dhe avokatët e tyre në gjykatat e apelit në të gjithë Evropën. Në Shtetet e Bashkuara, ndjekja penale e Gogic, organizatori i supozuar i dërgesës MSC Gayane, mbështetet pjesërisht në bisedat e përgjuara të Sky ECC, sipas avokatit të tij, i cili tha se do të kundërshtojë pranueshmërinë e tyre.
Departamenti Amerikan i Drejtësisë nuk pranoi të komentojë.
Autoritetet evropiane i kanë mbrojtur metodat e tyre si të ligjshme dhe thonë se shumë krime u parandaluan nga përgjimet. Europol tha vitin e kaluar se këto komunikime zbuluan “rolin e rëndësishëm të rrjeteve kriminale … (nga) rajoni i Ballkanit në tregtinë globale të kokainës”.
Në fund të vitit 2021, kur policia e Beogradit hyri në bisedat, ata kuptuan se Kostovski ishte kthyer në lojë pas arratisjes së tij nga Brazili, duke koordinuar “dërgesat e drogës nëpërmjet platformave të koduara”, tregojnë raportet e policisë serbe dhe spanjolle të marra nga Reuters.
Për më shumë se një vit, policët e gjurmuan Kostovskin teksa ai u takua me bashkëpunëtorë anembanë Evropës duke organizuar atë që ata besonin se do të ishte një ngarkesë e madhe. Nga mesi i vitit 2023, policia kishte identifikuar anijen që Kostovski dyshohet se kishte planifikuar të ngarkonte me kokainë dhe të lundronte përtej oqeanit: “Oceania Dos”. Në kohën kur u largua nga qyteti brazilian i Salvadorit korrikun e kaluar, autoritetet në të dy anët e Atlantikut po ndiqnin çdo lëvizje të saj.
“Karteli ballkanik fundoset”, deklaroi Europol pas konfiskimit të anijes më 24 gusht 2023 dhe arrestimit të Kostovskit.
Gjeneratë e re
Dy muaj më vonë në Brazil, autoritetet atje kapën një tjetër trafikant të madh të Kartelit Ballkanik: Aleksandar Nesiç.
Babai i tij, Goran, kishte mbërritur për herë të parë në Brazil në vitin 2004 dhe brenda pak vitesh, tha policia, i moshuari Nesic ishte bërë udhëheqës i qelizave të ndryshme ballkanike të ndërlidhura në të gjithë Brazilin – duke përfshirë ato të Kostovskit dhe Perkoviçit – duke transportuar kokainë boliviane në Evropë. Autoritetet thanë se ai gjithashtu u përpoq t’i mësonte zanat djalit të tij Aleksandar.
Goran Nesic, objektivi qendror i hetimit të Operacionit Niva, u dënua për trafik droge në vitin 2013 dhe u dënua me 15 vjet në shtetin e São Paulo. Ai u ekstradua në Serbi në vitin 2018 për të vuajtur një dënim të papaguar tetë-vjeçar, por tani është i lirë. Përmes avokatit të tij, Ortelio Viera Marrero, Goran Nesic nuk pranoi të komentojë.
Aleksandar mori frenat, pretendon policia braziliane, dhe u nis për të vënë shenjën e tij në biznesin e familjes.
Ai ishte rritur në Guarujá pranë Portit të Santos, një pikë kryesore e embarkimit të kokainës që largohej nga Amerika e Jugut, thonë autoritetet. Ndërsa babai i tij kishte favorizuar ryshfet për detarët ballkanikë për të lëvizur produktin e tij në Evropë me anije mallrash, tha policia, i riu Nesic iu drejtua anijeve më të vogla për të shmangur procedurat shtrënguese të kontrollit në portet braziliane dhe evropiane. Nesic dyshohet se bleu varka të lira peshkimi, të cilat i pajisi me rezervuarë shtesë karburanti, të mbushura me kokainë dhe personel me ekuipazhe ballkanike ose braziliane për të bërë kalimin e Atlantikut.
Më 1 Prill 2022, Marina e SHBA-së përgjoi Alcatraz I pranë Cape Verde, duke sekuestruar afro 5.5 metrikë ton kokainë. Ishte një nga konfiskimet më të mëdha të koksit në botë atë vit.
Disa muaj më vonë, më 16 gusht 2022, marina e Brazilit kapi Dom Isaac XII në brigjet e shtetit verilindor Ceará, duke gjetur 1.2 ton kokainë në bord.
“Aleksandar Nesic ishte financuesi (ose blerësi) kryesor i ngarkesave me kokainë të sekuestruar në anijet Alcatraz I dhe Dom Isaac XII,” shkroi policia federale e Brazilit në një raport të vitit 2023 për operacionin, të marrë ekskluzivisht nga Reuters.
Nesic u arrestua në shtëpinë e tij në Guarujá më 5 tetor 2023 dhe u burgos në pritje të gjyqit. Tani 31 vjeç, ai nuk pranoi të fliste me një reporter të Reuters. Avokati i tij, Marrero, i cili përfaqëson babanë dhe djalin, tha se Aleksandar ishte i pafajshëm.
Pavarësisht disa kapjeve të trafikantëve të mëdhenj të Ballkanit, ata vazhdojnë të vërshojnë Evropën me kokainë për shkak të taktikave të tyre gjithnjë në zhvillim, thanë zyrtarët.
Custodio, detektivi brazilian që drejtoi hetimin e Aleksandar Nesic, tha se bandat ballkanike krijonin kompani mashtruese për të lehtësuar lëvizjen e drogës së tyre, por tani po blejnë eksportues legjitimë.
Një zyrtar amerikan kundër narkotikëve që ka punuar me Custodio tha se gangsterët ballkanikë “janë lokomotiva më e madhe që drejtojnë” tregtinë e lulëzuar të koksit në Evropë. “Ata e kanë rafinuar metodologjinë e tyre – dhe ajo po funksionon,” tha ai.