Mijëra makina nga BYD e Kinës u rrokullisën nga një anije në portin gjerman të Bremerhaven të hënën, pasi prodhuesi më i madh i makinave elektrike në botë solli sfidën e tij drejtpërdrejt në centralin e prodhimit të automjeteve në Evropë.
Dorëzimi u bë nga BYD Explorer No.1, e para nga tetë anijet e ngarkesave të porositura posaçërisht nga grupi kinez për të zgjeruar operacionet e tij të eksportit. Ardhja e dërgesës mund të bëhet një “dhimbje koke” e mëtejshme për gjigantët e njohur evropianë të automobilave, të cilët kanë lënë pas rivalët fillestarë në kalimin nga motorët me djegie te bateritë. BYD kaloi prodhuesin amerikan të makinave Tesla si prodhuesi më i madh i automjeteve elektrike me bateri për nga vëllimi në fund të vitit të kaluar, duke ofruar mbi 500,000 njësi në tremujorin e fundit të 2023.
Pas ndalimit në portin holandez të Vlissingen, BYD Explorer Nr.1 u ankorua në Bremerhaven të dielën, tha një zëdhënëse e portit gjerman.
Rreth 3,000 automjete u shkarkuan të hënën nga anija, e cila mbart veshjen e vetë prodhuesit të makinave, tha zëdhënësja. BYD filloi aktivitetin në 1995 si prodhues baterish dhe më vonë e ktheu vëmendjen në prodhimin e automjeteve hibride plug-in dhe tërësisht elektrike. Automjetet e prodhuara nga kompania me bazë në Shenzhen konkurrojnë kundër Tesla-s për çmimin brenda Kinës dhe Evropës.
Përveç dërgimit të një numri të madh makinash në Evropë, BYD ka plane për të krijuar fabrikën e vet në rajon, ashtu si Tesla, e cila operon një fabrikë pranë Berlinit.
BYD tha në janar se baza e planifikuar në Hungari do të fillonte funksionimin pas tre vjetësh