13 shoferë të autoambulancave në Spitalin e Lushnjes janë kapur me shkelje nga auditi i Ministrisë së Shëndetësisë dhe duhet të kthejnë para, ndërkohë që ata punojnë dyfishin e orëve që parashikon Kodi i Punës, por administrata nuk ua njeh.
Mbrëmjen e sotme, emisioni Fiks Fare ka transmetuar rastin e 13 shoferëve të autoambulancave në Lushnje, të cilët denoncojnë padrejtësitë që u bëhen nga institucioni ku punojnë. Ata thanë se po detyrohen të kthejnë rreth 1 milion e gjysmë lekë të vjetra secili, edhe pse kanë punuar realisht shumë më tepër se orari zyrtar.
Sipas tyre, një audit ka vendosur që këto para janë marrë “pa të drejtë”, por në fakt ata kanë bërë orë shtesë, turne 24-orëshe dhe ditë gatishmërie që nuk janë regjistruar dhe nuk janë paguar.
Shoferët tregojnë se në dokumentet zyrtare shënohen vetëm turnet 24-orëshe, ndërsa ditët kur janë në gatishmëri nuk figurojnë askund, megjithëse gjatë tyre mund të thirren për çdo urgjencë. Njoftimet për punë i marrin vetëm në telefon nga koordinatori i urgjencës, i cili firmos vetëm për shërbimet që i kërkohen nga drejtoria.
Vetë koordinatori ka pranuar në një intervistë për Fiks Fare se e di që shoferët punojnë shumë më tepër, por shprehet se urdhrat i vijnë “nga lart” dhe nuk mund të veprojë ndryshe. “Nëse i fusim të gjitha orët që bëjnë realisht, u dalin mbi 300 orë në muaj. Unë vetëm zbatoj çfarë më kërkohet,” është shprehur ai.
Nga ana tjetër, drejtori i Spitalit të Lushnjës fillimisht ka pranuar se auditi ka konstatuar një problem, por më pas ka refuzuar të japë sqarime pa një shkresë zyrtare. “Sipas dokumenteve, ata punojnë me 8 orë, jo me 24,” ka thënë ai shkurtimisht përpara se të largohej.
Megjithatë, gazetarët kanë siguruar fletë-udhëtime zyrtare të disa shoferëve, të cilat tregojnë qartë se ata kanë qenë në punë për 24 orë në data të ndryshme, duke kundërshtuar deklaratat zyrtare të spitalit.
Pavarësisht kërkesave për informacion dhe transparencë, spitali nuk ka kthyer asnjë përgjigje ndaj e-mailit zyrtar ku kërkoheshin shpjegime për auditin dhe dokumentet përkatëse.
Ndërkohë, shoferët kërkojnë vetëm drejtësi dhe që të paguhen për punën që kanë bërë realisht. Ata thonë se punojnë në kushte të vështira, në shërbim të qytetarëve, por ndihen të shpërfillur dhe të penalizuar nga një sistem që nuk bën askënd përgjegjës për abuzimet./TCH