Një ndryshim i dukshëm po ndodh në botën e luksit: produktet që dikur konsideroheshin simbol i statusit dhe mjeshtërisë, sot po përjetojnë një rënie të interesit nga konsumatorët. Ekspertët identifikojnë pesë arsye kryesore pse njerëzit po i blejnë gjithnjë e më pak markat luksoze.
Cilësia po bie
Shumë konsumatorë mendojnë se produktet e luksit nuk justifikojnë më çmimet e larta. Materialet më të lira dhe zhvendosja e prodhimit jashtë kanë zvogëluar kujdesin artizanal që dikur i bënte këto produkte të veçanta. Çanta dhe veshje që dikur zgjatnin vite, sot konsumohen pas vetëm disa muajsh.
Mbiekspozimi
Ekskluziviteti i luksit po humbet për shkak të reklamave të pafundme dhe influencuesve që shfaqin të njëjtat produkte kudo në rrjetet sociale. Në vend që të frymëzojnë ëndrra, kjo i ka bërë markat të duken të zakonshme.
Çmimet e paarsyeshme
Shumë marka kanë rritur çmimet pa përmirësuar dizajnin ose cilësinë. Kjo ka krijuar një boshllëk mes asaj që paguan blerësi dhe vlerës reale të produktit, duke larguar konsumatorët nga markat luksoze.
Humbja e kreativitetit
Koleksionet e reja shpesh duken të ngjashme me njëra-tjetrën. Presioni për të nxjerrë vazhdimisht koleksione ka çuar në ide të ricikluara, duke humbur origjinalitetin dhe vizionin artistik, element thelbësor për vlerën e luksit.
Kur fitimi vlen më shumë se produkti
Gjithnjë e më shumë njerëz besojnë se kompanitë e luksit mendojnë vetëm për fitimin, jo për produktin. Marketingu i tepruar dhe cilësia e sakrifikuar po krijojnë një shkëputje emocionale mes markës dhe konsumatorit.