Qeveria ka miratuar një vendim të ri që u jep të drejtë ish-zyrtarëve të lartë shtetërorë të përfitojnë mbrojtje personale dhe për banesën nga Garda e Republikës, nëse janë të rrezikuar pas përfundimit të detyrës së tyre.
Vendimi është marrë në mbledhjen e sotme nga Këshilli i Ministrave, ku theksohet se mbrojtja nga Garda = jepet vetëm nëse rreziku lidhet drejtpërdrejt me funksionin e mëparshëm dhe kërkesa duhet të paraqitet brenda 6 muajve nga largimi nga detyra.
Po ashtu, në VKM thuhet se vendimi i mbrojtjes merret nga një Komision i Posaçëm, ku bëjnë pjesë përfaqësues të institucioneve të sigurisë dhe drejtësisë, dhe mbrojtja nuk mund të zgjasë më shumë se 1 vit, përveçse në raste të veçanta.
Masa vjen si pjesë e përpjekjeve për forcimin e sigurisë dhe adresimin e rasteve të rrezikut real ndaj ish-funksionarëve për shkak të punës që kanë kryer në shtet.
I. KUSHTET PËR TË PËRFITUAR MBROJTJEN E VEÇANTË
1. Garda e Republikës së Shqipërisë ruan e mbron, pas përfundimit të detyrës, personalitetet apo banesën e tyre, kur u rrezikohet jeta, shëndeti apo familja, për shkak të detyrës që kanë kryer.
2. Kushtet për të përfituar ruajtjen fizike dhe mbrojtjen e banesës janë:
a) prania e rrethanave serioze, që rrezikojnë jetën, shëndetin apo familjen e personalitetit apo banesën e tij, brenda gjashtë muajve nga përfundimi i detyrës;
b) prania e lidhjes shkakësore ndërmjet rrethanave serioze dhe ushtrimit të funksionit të mëparshëm nga personaliteti.
II. PROCEDURA PËR DHËNIEN E MBROJTJES SË VEÇANTË
1. Kërkesa për mbrojtjen, sipas pikës 1, të kreut I, të këtij vendimi, i paraqitet me shkrim ministrit të Brendshëm nga vetë personaliteti i rrezikuar.
2. Kërkesa për mbrojtje përmban:
a) gjenealitetet e plota të kërkuesit;
b) një përmbledhje të fakteve dhe të rrethanave, që përbëjnë rrezik serioz për personalitetin apo banesën e tij, të cilat e detyrojnë të kërkojë mbrojtje edhe pas përfundimit të detyrës.
3. Ministri i Brendshëm urdhëron menjëherë, por jo më vonë se 24 (njëzet e katër) orë, mbledhjen e Komisionit të Posaçëm për të bërë vlerësimin e kërkesës.
4. Komisioni i Posaçëm vlerëson kërkesën e paraqitur, si autoriteti vendimmarrës për mbrojtjen e veçantë.
5. Pas shqyrtimit të kërkesës për nevojën e mbrojtjes së personalitetit apo të banesës së tij, komisioni merr vendim brenda 48 (dyzet e tetë) orëve. Vendimi u njoftohet ministrit të Brendshëm dhe personalitetit të rrezikuar.
6. Komisioni, në procesin e shqyrtimit të kërkesës për mbrojtje, sipas këtij vendimi, mund të kërkojë informacione nga institucione të tjera.
7. Vendimi përmban nivelin e sigurisë dhe masat e mbrojtjes, numrin e truprojave apo të rojeve për banesën, afatin e mbrojtjes, si dhe masa të tjera, që lidhen me këtë mbrojtje.
8. Mbrojtja e personalitetit apo e banesës zgjat për aq kohë sa janë të pranishme rrethanat e rrezikut, por jo më shumë se një vit.
9. Me përfundimin e afatit maksimal të mbrojtjes, sipas pikës 8, të këtij kreu, Komisioni i Posaçëm vendos për:
a) vijimin e mbrojtjes me të njëjtat masa;
b) përfundimin e mbrojtjes;
c) ndryshimin e masave të sigurisë.
10. Pas vendimit të komisionit, Garda e Republikës merr menjëherë në mbrojtje personalitetin apo banesën e rrezikuar, duke zbatuar masat e përcaktuara në vendim.
III. PËRBËRJA DHE FUNKSIONIMI I KOMISIONIT TË POSAÇËM
1. Komisioni i Posaçëm përbëhet nga:
a) zëvendësministri i Brendshëm;
b) zëvendësdrejtori i Përgjithshëm i Policisë së Shtetit;
c) zëvendësdrejtori i Përgjithshëm i Gardës së Republikës;
ç) një përfaqësues i Prokurorisë së Posaçme Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar;
d) një përfaqësues i Byrosë Kombëtare të Hetimit;
dh) një përfaqësues nga Shërbimi Informativ i Shtetit, në nivel drejtor drejtorie;
e) një përfaqësues nga Agjencia e Inteligjencës dhe Sigurisë së Mbrojtjes, në nivel drejtor drejtorie.
2. Kryetar i Komisionit të Posaçëm, të përcaktuar në pikën 1, të këtij kreu, është zëvendësministri i Brendshëm.
3. Pjesëmarrja në mbledhjet e komisionit është e detyrueshme. Mbledhjet e komisionit janë të vlefshme kur janë të pranishëm jo më pak se 5 (pesë) anëtarë me të drejtë vote.
4. Vendimet e komisionit janë të vlefshme kur miratohen nga më shumë se gjysma e anëtarëve të pranishëm në mbledhje.
5. Kryetari i komisionit cakton një sekretariat teknik, i cili mbështet organizimin, funksionimin dhe mban procesverbalin e zhvillimit të mbledhjes.