Shqipëria është përfshirë nga moti i keq prej paradites së djeshme ku reshjet e shumta kanë sjellë përmbytje në ultësirën perëndimore dhe mungesë energjie në pjesën tjetër të vendit.
Reshjet e shumta ishin paralajmëruar nga sinoptikanët prej disa ditësh, por sërish autoritetet të cilat janë në gjumë letargjik nuk morën asnjë masë edhe pse shqiptarët paguajnë miliona euro taksë.
Kompanitë që paguhen nga xhepi i shqiptarëve për mirëmbajtjen e rrugëve kujtohen vetëm pasi janë bllokuar.
Dëmet e shkaktuara nga disa orë reshje shiu janë të shumta, veçanërisht në Vlorë. Kjo situatë ishte paralajmëruar dhe mund të evitohej nëse autoritetet shqiptare do ti kishin marrë masat, por si gjithmonë kujtohen vetëm pasi ndodh e keqja.
Si paraqitet situata në vend:
Në aksin Levan-Vlorë, si pasojë e prurjeve të mëdha, ka prezencë uji në një pjesë të segmentit, në zonën pranë rrethrrotullimit të Nartës. Po punohet për largimin e ujit nga rruga.
Në rajonin verior ka pasur rënie gurësh dhe inertesh në akset Dushaj–Sheshi i Trageteve–Lekbibaj, Burrel–Klos, Lezhë–Vau Dejës, Bogë–Theth. Menjëherë është bërë pastrimi dhe qarkullimi po vijon normalisht.
Në zonën e Vlorës, për shkak të prezencës së lartë të ujit, OSSH ka stakuar nga puna nënstacionin që furnizon me energji elektrike një pjesë të konsiderueshme të qytetit.
OSSH ka marrë masa që objektet e rëndësisë së veçantë të furnizohen normalisht. Grupet e punës ndodhen në terren për riparimin e defekteve dhe rivendosjen në funksion të rrjetit elektrik. Aktualisht, në të gjithë vendin, janë 13 fidra jashtë funksionit.
Në të gjithë vendin, situata e furnizimit me ujë, si dhe impiantet e përpunimit të ujërave të ndotura, janë në kushte optimale.
Në intervalin kohor 12:00 – 15:00, disa fluturime që ishin për t’u ulur në Aeroportin Ndërkombëtar të Tiranës (TIA) janë devijuar drejt aeroporteve të vendeve fqinje. Aktualisht, operimi në TIA vazhdon normalisht.
Në Portin e Durrësit, situata paraqitet pa probleme. Nuk ka problematika as në përpunimin e mallrave.
Vetëm anijet e peshkimit nuk janë lejuar të dalin në det deri në një urdhër të dytë nga Kapiteneria e Portit.