Interneti ka ndryshuar në gjithë botën qasjen konsumatore. Mënyrën sesi i i blejmë dhe shesim produktet. Ndërsa vite më parë çdo gjë sigurohej në dyqanet fizike, tashmë shumë konsumatorë shfrytëzojnë komoditetin dhe lehtësinë e blerjeve online.
Kjo mënyrë shitblerjeje, nëpërmjet ekranit të një kompjuteri, laptopi apo edhe celulari, u zhvillua veçanërisht shumë pas pandemisë, kur ndodhi edhe bllokimi i qarkullimit, teksa njerëzit kishin nevojë për produkte të ndryshme.
Sot gjithmonë e më shumë shqiptarë po blejnë online. Blerjet më të mëdha ndodhin në rrjetet sociale, kryesisht në Instagram e së fundmi, edhe në TikTok. Më pak në website, të cilat konsiderohen edhe më seriozet dhe të sigurtat pasi janë të identifikueshme.
Të dhënat e Institutit të Statistikave tregojnë se në vitin 2023, blerjet “online” janë kryer nga 38,5% e popullsisë, tregues që ka shënuar një rritje prej rreth 3,8 pikë përqindje, krahasuar me vitin 2022.
Produktet që blihen më shpesh online janë ato të konsumit të përditshëm, me kosto të ulët. Me qëllim që edhe në rast zhgënjimi nga cilësia, humbja financiare e konsumatorit të mos e jetë e madhe. Ndër blerjet “online”, produktet që zënë peshën më të madhe janë rroba, këpucë, aksesorë, ndjekur nga shërbimet e dërgimit në shtëpi nga restorantet, fast food dhe shërbimet catering; produktet e teknologjisë që porositen kryesisht nga meshkujt dhe produktet kozmetike.
Por edhe pse trendi I blerjeve online është përqafuar nga shqiptarët, krahasuar me vendet e tjera të rajonit ne jemi prapa.
Të dhënat e fundit të Eurostat, që i referohen vitit 2021 tregojnë se vetëm 21% e shqiptarëve që kanë përdorur internetin 12 muajt e fundit kanë bërë blerje online për periudhën përkatëse, shumë më e ulët sesa mesatarja europiane prej 74.3%./A2cnn