Bankat e mëdha, mediat, linjat ajrore dhe hekurodhore kanë pësuar aktualisht ndërprerje të mëdha të shërbimit të IT-së në të gjithë botën, ku shkak dyshohet se është bërë një kolaps kibernetik.
BBC raporton se fluturimet janë ndaluar në aeroportin e Sidneit dhe United Airlines. Gjithashtu platforma e bursës së Londrës ka shfaqur gjithmonë ndërprerje të sistemit.
Kolapsi ka prekur edhe disa nga bankat shqiptare, të cilat po përballen me vështirësi për të procesuar veprimet me jashtë për shkak të rënies së sistemeve të IT-së.
Kompania e teknologjisë, Mikrosoft ka reaguar në lidhje me këtë kolpas që prekur gjithë botën, duke thënë se po ndërmerr “veprime zbutëse” pas problemeve të shërbimit. Kompania thotë se ndërprerja filloi rreth orës 18:00 ET (0000 BST) të enjten.
Microsoft deklaroi se po heton çështjet me shërbimet “cloud” në SHBA dhe një çështje që ndikon në disa nga aplikacionet dhe shërbimet e saj.
Por edhe pse Microsoft tha se situata po përmirësohej, ndërprerjet e përshkallëzuara ende po raportoheshin në mbarë botën.
Faqja e internetit DownDectector, e cila gjurmon ndërprerjet e internetit të raportuara nga përdoruesit, regjistroi ndërprerje në rritje në shërbimet në Visa, sigurinë ADT dhe Amazon, dhe linja ajrore duke përfshirë American Airlines dhe Delta.
Në Spanjë është raportuar për një “incident” në të gjitha aeroportet e vendit. “Ne po punojmë për ta zgjidhur sa më shpejt të jetë e mundur. Ndërkohë, operacionet po vazhdojnë me sisteme manuale,” thotë operatori spanjoll i aeroportit.
Një kompani e madhe treni në Britani ka paralajmëruar pasagjerët që të presin ndërprerje pasi po vuan “bllokim masiv në sistemet e IT”.
Të katër markat e Govia Thameslink Railway – Southern, Thameslink, Gatwick Express dhe Great Northern – postuan në mediat sociale: “Aktualisht jemi duke përjetuar probleme me sistemet IT në të gjithë rrjetin tonë.
“Ekipet tona të IT-së po hetojnë në mënyrë aktive për të përcaktuar shkakun rrënjësor të problemit.
“Ne nuk jemi në gjendje të aksesojmë diagramet e shoferëve në vende të caktuara, duke çuar në anulime të mundshme me njoftime të shkurtra, veçanërisht në rrjetet Thameslink dhe Great Northern.
“Për më tepër, sisteme të tjera kyçe, duke përfshirë platformat tona të informacionit për klientët në kohë reale, janë gjithashtu të prekura. Ne do të ofrojmë përditësime shtesë kur të mundemi. Ndërkohë, ju lutemi kontrolloni rregullisht udhëtimin tuaj përpara se të udhëtoni.”
Gjithashtu edhe aeroporti i Berlinit postoi në platformën “X” se po përjeton vonesa në check-in për shkak të një “defekti teknik”.
Mediat e lajmeve në Australi raportuan se linjat ajrore, ofruesit e telekomunikacionit, bankat si dhe transmetuesit e mediave u ndërprenë pasi humbën aksesin në sistemet kompjuterike. Disa banka të Zelandës së Re thanë se ishin gjithashtu jashtë linje
Ndërkohë klientë të shumta në gjithë botën kanë raportuar se nuk janë në gjendje të hyjnë në llogaritë e tyre bankare .