Autoritetet holandeze gjobitën sot Epic Games, prodhuesin e video-lojës online Fortnite, me 1.1 milionë euro, duke gjykuar se fëmijët e cenueshëm po shfrytëzohen dhe u bëhet presion për të bërë blerje në dyqanin online të lojës.
Autoriteti Hollandez për Konsumatorët dhe Tregjet (ACM) vendosi dy gjoba të ndryshme në vlerë prej 1.1 milionë euro për Epic Games pasi zbuloi se lojtarët e mitur “rrezikojnë të ndihen nën presion në shumë mënyra për të bërë blerje”. ACM vendosi gjobën e parë për shprehjet e përdorura nga loja si “Merre tani” ose “Bli tani”. Reklamat që inkurajojnë drejtpërdrejt fëmijët të bëjnë blerje janë “praktikë tregtare e paligjshme dhe agresive në çdo rast”, sipas autoritetit.
Gjoba e dytë u vendos për kohëmatësit ‘mashtrues’ të numërimit mbrapsht që u bëjnë presion fëmijëve të bëjnë blerje shpejt, duke i shtyrë ata të besojnë se artikulli do të zhduket në fund të numërimit mbrapsht – ndonjëherë gabimisht.
“Dënueshmëritë e fëmijëve janë shfrytëzuar dhe si rezultat ata po u bëhen presion për të bërë blerje,” tha anëtarja e bordit të ACM, Katotie Imanse van den Berg.
“Me këtë vendim, ne po dërgojmë një mesazh të qartë: fëmijët duhet të jenë në gjendje të luajnë lojëra online pa presion të panevojshëm”, tha ajo. Autoriteti urdhëroi Epic Games që të zbatonte urdhrin deri më 10 qershor 2024.
“Rezultatet… përmbajnë gabime thelbësore të rëndësishme në lidhje me funksionimin e Fortnite dhe Item Shop,” tha kompania në një deklaratë, duke kundërshtuar urdhrin. Epic Games ka zbatuar tashmë disa ndryshime, duke përfshirë eliminimin e kohëmatësve të numërimit mbrapsht të Dyqanit të Artikujve në mbarë botën, tha ACM.