Eksperti rrugor Artur Sulçe, komentoi në emisionin “Review” në Euronews Albania, aksidentin e rëndë të nodhur te rrethrrotullimi i TEG-ut ku humbën jetën tre të rinjë.
Sulçe tha se barrierat e sigurisë të vendosura në rrethrrotullimin, janë të një modeli H4 që mban dhe një kamion deri 39 ton.
Për të parë nëse barrireat janë jashtë standartit, Sulçe tha se duhet bërë një hetim duke gjetur shpejtësinë e mjetit, këndin e përplasjes dhe cilësinë e betonit dhe barrierave.
Në historinë e makinës mjafton të fushës fishën të gjesh shpejtësinë në momentin e fundit dhe energjinë kinetike dhe të zbulosh nëse e mbante apo jo barrriera.
Nëse do të ishte barriere prej betoni, mund t’iu them se makina për shkak të shpejtësisë mund të kalonte lartë nëse, pasi standardi më i mirë është 82 cm i lartë”, tha eksperti.