Matura shtetërore mund të ndryshojë në themel. Paralajmërimi u dha nga ministrja e Arsimit, Evis Kushi, në ditën ndërkombëtare të arsimit.
Raporti vjetor i maturës evidenton disa probleme, që sipas ministres, tregojnë s’e mund të ketë fiktivitet në procesin e mësimdhënies apo të maturës.
“E para gjë që konstatuam që të gjithë, është fakti që arritjet mesatare të nxënësve gjatë procesit mësimor, janë më të larta se sa arritjet e tyre gjatë maturës. Kjo vihet re edhe te numri i maturantëve që kanë një diferencë të theksuar rënie me 3 apo edhe më shumë nota. Këto tregues na bëjnë të mendojmë se kemi fiktivitet në vlerësimin e nxënësve gjatë procesit mësimor, ndërkohë që ndodh edhe e anasjella, që nota në maturë është më e lartë. Kjo na bën të mendojmë se ka edhe raste të keqmenaxhimit të procesit. Këtë vit, së bashku edhe me qendrën e shërbimeve arsimore, kemi vendosur që për matematikën dhe gjuhën, t’i kthehemi metodës së hartimin e testeve nëpërmjet një grupi të përzgjedhur mësuesish. Në muajin mars do të vendosim nëse do të kemi një reformim rrënjësor të maturës apo jo”, tha ministrja Kushi.