Papa Françesku thotë se pandemia e koronavirusit ka provuar se “teoritë magjike” të kapitalizmit të tregut kanë dështuar dhe se bota ka nevojë për një lloj të ri të politikës që promovon dialogun dhe solidaritetin dhe hedh poshtë luftën me çdo kusht.
Këtë të diel paraqiti vizionin e tij për një botë post-COVID duke bashkuar elementët thelbësorë të mësimeve të tij shoqërore në një enciklikë të re, “Fratelli Tutti” (Vëllezërit Të gjithë), e cila u lëshua në ditën e festës së emrit të tij, paqja- duke dashur Shën Françeskun e Asizit.
Dokumenti merr frymëzimin e tij nga mësimet e Shën Françeskut dhe predikimit të mëparshëm të Papës mbi padrejtësitë e ekonomisë globale dhe shkatërrimin e saj në planet dhe i bashkon me thirrjen e tij për solidaritet më të madh njerëzor për të adresuar problemet e sotme.
Në enciklikë, Françesku hodhi poshtë edhe vetë doktrinën e Kishës Katolike që justifikonte luftën si një mjet të mbrojtjes legjitime, duke thënë se ajo ishte zbatuar shumë gjerësisht gjatë shekujve dhe nuk ishte më e zbatueshme.
“Është shumë e vështirë në ditët e sotme të përmendësh kriteret racionale të përpunuara në shekujt e mëparshëm për të folur për mundësinë e një” lufte të drejtë “,” shkroi Papa Françesku në elementin e ri më të diskutueshëm të enciklikës.
‘Mohimi i realitetit’
Françesku kishte filluar të shkruante enciklikën, të tretën e papagatit të tij, para se koronavirusi të godiste dhe të shkatërronte gjithçka, nga ekonomia globale te jeta e përditshme. Ai tha se pandemia, megjithatë, kishte konfirmuar besimin e tij se institucionet aktuale politike dhe ekonomike duhet të reformohen për të adresuar nevojat legjitime të njerëzve më të dëmtuar nga koronavirusi.
“Përveç mënyrave të ndryshme që vendet e ndryshme i përgjigjen krizës, pamundësia e tyre për të punuar së bashku u bë mjaft e dukshme”, shkroi Papa Françesku.
“Kushdo që mendon se mësimi i vetëm për të marrë ishte nevoja për të përmirësuar atë që ne tashmë po bënim, ose për të përsosur sistemet dhe rregulloret ekzistuese, po mohon realitetin.”