Ulur shtrënguar në mes të një numri të panjohurve në bordin e një avioni mund të ndjehen si një pozicion i rrezikshëm gjatë këtyre kohërave të pasigurta.
Por sipas disa ekspertëve të cilët tregojnë për shumë pak raste të dokumentuara të transmetimit gjatë fluturimit, shanset për të kapur Covid-19 ndërsa ndodhen në bordin e një fluturimi janë relativisht të vogla.
Frika nga fluturimi gjatë pandemisë ka ulur në mënyrë drastike trafikun ajror global, i cili gjithashtu është kufizuar për shkak të mbylljes së kufijve. Nëse pohohen pretendime të reja shkencore, rreziku i perceptuar i rritur i hipjes në aeroplan mund të jetë i pabazuar.
Në një rast, rreth 328 pasagjerë dhe anëtarët e ekuipazhit u testuan për koronavirus pasi u mësua se një fluturim i 31 marsit nga SH.B.A. në Tajvan kishte transportuar 12 pasagjerë që ishin simptomatikë në atë kohë. Sidoqoftë, të gjithë udhëtarët e tjerë dolën negativë, ashtu si edhe anëtarët e ekuipazhit.
Dhe ndërsa ka patur sigurisht raste të pasagjerëve të infektuar që i kalojnë virusin ekuipazhit të një aeroplani ose bashkudhëtarëve në muajt e fundit, nivelet e transmetimit janë të ulëta.
Një studim i botuar së fundmi në revistën mjekësore JAMA Network Open gjeti prova të përhapjes së mundshme të koronavirusit gjatë një fluturimi katër orësh nga Tel Aviv në Frankfurt në Mars.
Dy pasagjerë zhvilluan infeksione pasi fluturuan me një grup turistësh të cilët kishin rënë në kontakt me një menaxher hoteli të infektuar dhe gjithashtu ishin infektuar, sipas studiuesve nga Instituti për Virologjinë Mjekësore në Universitetin Goethe në Frankfurt.
Të dy që mund të jenë infektuar ishin ulur në pjesën e pasme të avionit, direkt përtej rreshtit nga shtatë pasagjerë që kishin marrë pa e ditur virusin.Një fluturim i hershëm nga Britania e Madhe për në Vietnam në 2 Mars, në të cilin një pasagjer me sa duket përhapi virusin në rreth 14 pasagjerë të tjerë, si dhe një anëtar të ekuipazhit, deri më tani besohet të jetë i vetmi transmetim i njohur në bord tek shumë njerëz.
Një shpjegim për nivelin me sa duket të ulët të rrezikut është se ajri në kabinat moderne të avionëve zëvendësohet me ajër të ri të freskët çdo dy ose tre minuta, dhe shumica e avionëve janë të pajisur me filtra ajri të krijuar për të bllokuar 99,99% të grimcave.
Ndërkohë, protokolle të ndryshme të reja janë zbatuar, të tilla si mbulimi i fytyrës si për pasagjerët ashtu edhe për ekuipazhin, i cili është i detyrueshëm në shumicën e linjave ajrore, kontrollet e temperaturave, si dhe pastrimi më intensiv i kabinës dhe lëvizja e kufizuar në kabinën gjatë fluturimit.
Arnold Barnett, një profesor i statistikës në Shkollën e Menaxhimit të Sloanit të Institutit të Teknologjisë së Masaçusetsit, u përpoq të përcaktojë shanset e infektimit me virusin ndërsa ishte në bordin e një fluturimi të shkurtër në një studim të fundit që shikonte përfitimet e politikës së zbrazët të sediljes së mesme .