Komisionerët Publikë, kanë depozituar pranë Kolegjit të Posaçëm të Apelimit, pranë Gjykatës Kushtetues, kërkesën për rivlerësimin e figurës së kreut të Gjykatës Administrative, Kastriot Selita, me pretendimin se vlerësimi i KPK-së, nuk është shterues dhe bindës.
Sipas Komisionerëve Publik hetimi dhe vlerësimi i Komisionit në këtë rast, bazuar dhe në përcaktimet e nenit 72 e në vijim të ligjit nr. 96/2016, nuk është shterues dhe bindës. Lidhur me këtë denoncim, sërish mbetet e paqartë nëse subjekti i rivlerësimit ka mbajtur të njëjtin standard të interpretimit ligjor, analizimit të jurisprudencës, argumentimit logjik dhe zgjidhjes së drejtë të rasteve të njëjta, parë kjo dhe në raport të kujdesit dhe cenimit ose jo të të drejtave të palëve procedurale. Në këtë drejtim, nga ana e Komisionit nuk rezulton të jetë vlerësuar fakti se midis kërkimit të ankimit të palës së paditur dhe vendimmarrjes së gjykatës, nga zgjidhja përfundimtare e gjykatës, kjo palë ka dalë në situatë më të disfavorshme në aspekt të detyrimit financiar. Kjo është e diskutueshme duke marrë parasysh se vendimmarrja është bërë në dhomë këshillimi dhe objekt gjykimi ka qenë vetëm ankimi dhe pretendimet e palës së paditur. 76.3Në kuptim të nenit 456 të K. Pr.Civile dhe nenit 49/2 të ligjit nr. 49/2012,“Për gjykatatadministrative dhe gjykimin e mosmarrëveshjeve administrative”, tëndryshuar, kjo vendimmarrje nuk është kërkuar nga pala paditëse, rrjedhimisht në zbatim të nenit 459 të këtij Kodi, çdo pretendim i kësaj pale mbi të drejtat që kishte fituar nga vendimi iGjykatës Administrative të Shkallës së Parë, do duhet të ishin konsideruar që ishte hequr dorë dhe kishin rënë në dekadencë. Në këtë drejtim, mbajmë në konsideratë edhe praktikën unifikuese të Kolegjeve të Bashkuara të Gjykatës së Lartë, vendimin nr. 3/200974.
Githashtu ankimimim për rillerësimin e figurës së gjyqtarit Selita kërkoi edhe ONM menjëherë pasi ai koaloi vettingun.
Ja kërkesa e plotë e Komisionerit Publik: