• Kontakt
Saturday, June 13, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Konsumimi i arrave shmang kancerin

14:04 : 26/12/2016
në SHENDETI

Lexo edhe:

Marrëveshja me Iranin drejt finalizimit? Trump: Pakti mund të nënshkruhet të dielën

Nga dorëheqja te qeveria teknike, diaspora me banderolën gjigante, shpalos 6 kërkesat

Një studim i ri ka bashkuar të dhënat e sonazheve dhe studimeve të mëparshme lidhur me efektet e dobishme të arrave dhe frutave të thata. Studimi tregon se konsumimi i tyre zvogëlon rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare dhe kancerit.

Një grusht fruta të thata në ditë për t’u mbrojtur nga sëmundjet koronare të zemrës, kanceri, por edhe diabeti, nga sëmundjet e frymëmarrjes dhe madje edhe obeziteti.

Këtë fakt e tregon me numra dhe përqindje një studim i madh i publikuar në BMC Medicine, i udhëhequr nga një ekip epidemiologësh dhe ekspertësh të shëndetit publik nga Imperial College, në Londër dhe Universiteti i Shkencës dhe Teknologjisë norvegjeze.

Sondazhi ka vlerësuar 29 studime ndërkombëtare që përmbajnë një total prej më shumë se 800 mijë njerëzish, burra dhe gra, ku përfshihen 12.000 raste të sëmundjeve koronare të zemrës, 9,000 infarkte, 18,000 raste mes sëmundjeve kardiovaskulare dhe kanceri dhe 85 mijë vdekje, dhe arriti në përfundimin se një dozë ditore prej 20 gramë fruta të thata në ditë sidomos arra, lajthi apo kikirikë redukton me të paktën 30 për qind gjasat për t’u prekur nga sëmundjet e zemrës, 15 për qind nga patologji kancerogjene, dhe 22 për qind rrezikun e vdekjes së parakohshme.

Lajme të lidhura

BOTA

Marrëveshja me Iranin drejt finalizimit? Trump: Pakti mund të nënshkruhet të dielën

21:29 : 13/06/2026
AKTUALITET

Nga dorëheqja te qeveria teknike, diaspora me banderolën gjigante, shpalos 6 kërkesat

21:19 : 13/06/2026
AKTUALITET

Qytetarët mbyllin fjalimet para Kryeministrisë, nisin marshimin në rrugët e kryeqytetit

21:04 : 13/06/2026
AKTUALITET

Protestuesit fusin “në burg” Belindën, Ramën dhe Berishën

20:43 : 13/06/2026
AKTUALITET

Në kërkim të gjenezës së “Shqipërisë së re”

20:33 : 13/06/2026
AKTUALITET

Protesta/ 19-vjeçari: Babait tim i vdiq pacienti për oksigjen në ambulancë

20:26 : 13/06/2026
Para

Konferenca në facebook/Qytetarët i ankohen Ramës, por ai përgjigjet: Keni dëgjuar shumë SHQUP-in dhe mediat e kazanit!

TË GJITHA

Marrëveshja me Iranin drejt finalizimit? Trump: Pakti mund të nënshkruhet të dielën

21:29 : 13/06/2026

Nga dorëheqja te qeveria teknike, diaspora me banderolën gjigante, shpalos 6 kërkesat

21:19 : 13/06/2026

Qytetarët mbyllin fjalimet para Kryeministrisë, nisin marshimin në rrugët e kryeqytetit

21:04 : 13/06/2026

Protestuesit fusin “në burg” Belindën, Ramën dhe Berishën

20:43 : 13/06/2026

Në kërkim të gjenezës së “Shqipërisë së re”

20:33 : 13/06/2026

Protesta/ 19-vjeçari: Babait tim i vdiq pacienti për oksigjen në ambulancë

20:26 : 13/06/2026

Përfaqësues nga diaspora marshojnë drejt kryeministrisë: Rama jepe dorëheqjen

20:12 : 13/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

Deneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren Sitelermatbetcasibomjojobetcratosroyalbet girişdeneme bonusugrandpashabet girişGrandpashabetjojobethttps://www.letmejizz.co/tag/xnxx/GrandpashabetGrandpashabetGrandpashabetjojobetjojobetcasibomgrandpashabetmarsbahis girişholiganbetholiganbetgrandpashabet