• Kontakt
Friday, June 12, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Lëngjet e frutave, ekspertët paralajmërojnë rrezikun

18:00 : 05/07/2016
në SHENDETI

Dikur konsideroheshin si “zgjidhja më e shëndetshme”, ndërsa tani, lëngjet, kosi dhe sallatat e frutave janë vënë në shënjestër të ekspertëve të shëndetit për shkak të sasisë së madhe të sheqerit që ato përmbajnë.

Ekspertët kanë rekomanduar gjithmonë që të rriturit të mos përfshijnë më shumë se 7 lugë çaji sheqer në dietën e tyre. Ndërsa tani studiuesit thonë se shumë nga sheqernat që gjenden tek lëngjet e frutave dhe ushqime të caktuara duhet të përfshihen në udhëzimet e hartuara së fundmi, si pjesë e luftës kundër sheqerit.

Kjo do të thotë se njerëzit që duan t’i përmbahen këtyre rregullave, duhet të konsumojnë më pak lëngje frutash.

Këtu përfshihen lëngjet e frutave të përpunuara , ku është zbërthyer struktura qelizore e frutave ose perimeve.

Doktorët kanë paralajmëruar prej kohësh mbi rrezikun e sheqerit të lartë në pijet e gazuara, ndërsa tani kanë filluar të informojnë njerëzit se sheqeri natyral i shtuar tek lëngjet e frutave është gjithashtu i pashëndetshëm.

Lexo edhe:

Video/ Policia i gris një gruaje pankartën kundër Edi Ramës

Protestuesit “veshin” Ramën dhe Berishën me uniformë burgu: Për burrat është

Ekspertët e shëndetit publik kanë paralajmëruar gjithmonë se nuk duhet të konsumojmë më shumë se një gotë 150 ml lëng në ditë. Studime të ndryshme kanë treguar se lëngjet e frutave kanë më shumë sheqer dhe kalori se pijet e gazuara.

Ekspertët nga “Universiteti i Liverpulit” dhe “Universiteti Queen Mary i Londrës” shqyrtuan përmbajtjen e sheqerit tek të gjitha lëngjet e frutave që tregtohen për fëmijë.

Pas kërkimit në dy supermarkete, ata zbuluan prezencën e 64% sheqer jo-natyral, që është gati gjysma e maksimumit që sheqerit që rekomandohet për fëmijët.

“Fëmijë të moshës katër deri në gjashtë vjeç janë të rekomanduar që të ketë një maksimum prej 19 gramë të sheqerit në ditë”, thonë ata.

Në fillim të këtij viti, një studim i publikuar tek gazeta BMJ Open zbuloi se 42% e produkteve të përpunuara përmbajnë të paktën 19 gramë sheqer, apo maksimumin e sheqerit që fëmijët duhet të konsumojnë çdo ditë.

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Video/ Policia i gris një gruaje pankartën kundër Edi Ramës

19:17 : 12/06/2026
AKTUALITET

Protestuesit “veshin” Ramën dhe Berishën me uniformë burgu: Për burrat është

19:09 : 12/06/2026
AKTUALITET

Rama porosit protestuesit për ‘Zvërnecin’: Bashkohuni me PS, ndryshe do mbyteni…

18:57 : 12/06/2026
AKTUALITET

Aksidenti tragjik ku 3-vjeçari humbi jetën,flasin banorët: Pamë fëmijën të shtrirë…

18:43 : 12/06/2026
AKTUALITET

Protesta e 13 / Qytetari: I kam larë rrugët me lot, Rama po na shet

18:30 : 12/06/2026
AKTUALITET

Qytetarët prishin planet e Ramës për festën, kryeministri: Të dezinformuar nga rrjetet sociale

18:24 : 12/06/2026
Para

Tropojë/ Polici plagos me armë zjarri kushuririn e tij

TË GJITHA

Video/ Policia i gris një gruaje pankartën kundër Edi Ramës

19:17 : 12/06/2026

Protestuesit “veshin” Ramën dhe Berishën me uniformë burgu: Për burrat është

19:09 : 12/06/2026

Rama porosit protestuesit për ‘Zvërnecin’: Bashkohuni me PS, ndryshe do mbyteni…

18:57 : 12/06/2026

Aksidenti tragjik ku 3-vjeçari humbi jetën,flasin banorët: Pamë fëmijën të shtrirë…

18:43 : 12/06/2026

Protesta e 13 / Qytetari: I kam larë rrugët me lot, Rama po na shet

18:30 : 12/06/2026

Qytetarët prishin planet e Ramës për festën, kryeministri: Të dezinformuar nga rrjetet sociale

18:24 : 12/06/2026

Dita e 13-të/ Protestuesit nisin të grumbullohen te Sheshi Skënderbej

18:09 : 12/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

Deneme Bonusu Veren Sitelergrandpashabet kayıp bonusuartemisbetcasibomgrandpashabetcratosroyalbet girişgrandpashabet telegramgrandpashabet girişGrandpashabetjojobethttps://www.letmejizz.co/tag/xnxx/GrandpashabetHiltonbetGrandpashabetjojobetjojobetcasibomgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahis