Instagrami i Facebook ka rënë dakord për masa për të goditur reklamat e fshehura nga të ashtuquajturit ndikues të paguar në platformën e saj të fotove dhe videove, tha të Premten Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve i Britanisë (CMA).
Influencuesit me mijëra ndjekës mund të fitojnë tarifa të mëdha nga kompanitë për të promovuar një produkt në Instagram.
Në atë që CMA e përshkroi si një ndryshim të rëndësishëm të sjelljes nga një platformë kryesore e mediave sociale, Facebook Ireland, e cila operon Instagram në Britani, është angazhuar për një paketë ndryshimesh.
“Kjo do ta bëjë shumë më të vështirë për njerëzit që të postojnë një reklamë në Instagram pa e etiketuar atë si të tillë,” tha CMA në një deklaratë.
Vëzhguesi tha se ka qenë duke hetuar shqetësimet se shumë ndikues po postojnë përmbajtje në lidhje me bizneset pa e bërë të qartë se janë paguar ose kanë marrë stimuj të tjerë për ta bërë këtë.
Ndikuesit do të duhet të konfirmojnë dhe zbulojnë nëse kanë marrë ndonjë nxitje për të promovuar një produkt ose shërbim.
Instagram gjithashtu do të përdorë teknologjinë për të dalluar kur përdoruesit mund të mos kenë zbuluar qartë se një postim është një reklamë, tha CMA.
Vitin e kaluar, 16 të famshëm u zotuan të pastrojnë aktin e tyre në mediat sociale pas veprimit të CMA, tha vëzhguesi.