Jo gjithmonë të ndodh të shoqërohesh me njerëzit të cilët punoni, por kur është fjala për shefin tuaj, është në interesin tuaj për të krijuar një marrëdhënie të mirë.
“Marrëdhënia ka ndikim të madh në hapat e karrierës suaj,”tha Dana Brownlee, autorja e librit Rregullat e Pashkruara të Manaxhimit të Lartë.
“Është e vështirë të jesh i suksesshëm kur shefi juaj nuk është mbrojtësi juaj më i madh.”- shton ajo.
Në fund të fundit, menaxheri juaj ka fuqinë të ju promovojë ose ose t’iu nënvlerësojë në situata të caktuara, të flasë për ju ose t’ju caktojë projekte me rëndësi.
Atëherë, si mund ta shndërroni atë nëse ju dhe shefi juaj nuk komunikoni?
Mos luani kurrë rolin e viktimës
Nëse keni probleme me shefin tuaj, mos u sorollatni nëpër zyra duke qarë për problemet tuaja.
Nëse ju ankoheni për problemet tuaja tek kolegët e tjerë të zyrës, kjo është mënyra më e gabuar sepse dëmton profilin tuaj, dhe bën që kolegët tuaj të punës të krijojnë opinion negativ për ju.
Filloni të studioni
Ne të gjithë kemi stile të ndryshme të punës, dhe është ideale kur të menaxherët dhe punonjësit janë fleksibël për të përmbushur nevojat e njëri-tjetrit.
“Ju duhet të merrni më shumë përgjegjësi për marrëdhëniet sesa ata”, tha Arneson. “Ju duhet të keni nënkontroll të paktën 51% të situatës që krijohet në punë. Ju nuk duhet të bëni 90% të punës, por më mirë të keni qëndrimin tuaj në atë që merrni përsipër për përgjegjësinë në punë dhe jo ta lini jashtë vëmendjes.”
Për shembull, disa shefa kanë një politikë me dyer të hapura ndërsa të tjerët preferojnë të caktoni një takim para se të shkoni në zyrën e tyre. Disa duan të përfshihen shumë në çdo projekt ndërsa shefat e tjerë marrin një qasje më të ngushtë.
Brownlee tha se ekzistojnë dy lloje të punëtorëve: të përqendruar në detyrën që ju jepet, dhe të hallakatur në atë që ju kërkohet. Punëtorët e përqendruar në detyrë nuk duan shumë para dhe thjesht duan të shkojnë në punë, ndërsa njerëzit me fokus në marrëdhënie pune kanë tendencë të jenë të hapur për më shumë biseda para punës.
Kushtojini vëmendje kur shefi përmend vazhdimisht emrin tuaj në ambientet e punës.
“Shefat flasin për cilësitë e punëmarrësve, ka të tjerë që admirojnë ose pëlqejnë”, tha Arneson.
Mos e detyro atë…
Ndërtimi i një raporti të mirë me shefin tuaj mund të marrë kohë, veçanërisht kur jeni duke u përpjekur për rindërtimin e një marrëdhënie jo të mirë, por jo gjithmonë mund ta detyroni atë. Jepini marrëdhënies pak kohë për ta ndërtuar dhe përpiquni ta lini të ndodhë në mënyrë sa më natyrale.
“Zgjidhni disa mundësi për të marrë pjesë në evente që ju e dini se shefi do të jetë atje. Kjo ju jep një mundësi për të qenë më shumë afër tij.” tha Brownlee.