• Kontakt
Sunday, June 14, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Stres nga puna? Ja ushqimet që qetësojnë nervat

18:10 : 27/06/2016
në SHENDETI

Ushqimet nuk do t’jua zgjidhin problemet që keni, por mund t’ju ndihmojnë të largoni stresin dhe t’i zgjidhni problemet me gjakftohtësi. Psikologu Drew Ramsey, nga Universiteti i Kolumbisë, ka zbuluar 11 ushqimet që duhet të konsumoni kur jeni të stresuar.

Bollgur me kanellë dhe mjaltë

Një tas me bollgur të ngrohtë rrit nivelet e hormonit të serotoninës, humorit të mirë. Kanella gjithashtu largon mërzitjen, ndërsa një lugë çaji mjaltë rrit sistemin imunitar dhe ëmbëlson organizmin.

Bajame të mbuluara me çokollatë të zezë

“Kura me çokollatë” është numër një për luftimin e stresit. Gjatë një studimi të kryer në vitin 2009 nga një grup shkencëtarësh suedezë u arrit në përfundimin se konsumimi i çokollatës së zezë ul nivelet e hormonit të stresit. Ai ul gjithashtu nivelet e tensionit në gjak po aq sa ilaçet. Ndërkohë bajamet janë të pasura me proteina që rrisin energjinë dhe yndyra të pangopura që ulin depresionin.

Lexo edhe:

BE-ja nis negociatat e anëtarësimit me Ukrainën e Moldavinë

Baret dhe bastet, fituesit e heshtur të Botërorit

Verë

Sipas një studimi të kryer nga Universiteti i Madridit, një gotë verë e kuqe në ditë ndihmon në parandalimin e depresionit, ankthit dhe të stresit. Vera ka një funksion antiradikal, antiinflamator, ndërsa përmirëson qarkullimin e gjakut dhe ul presionin e tij.

Çaji jeshil

Një studim i vitit 2011 tregoi se çaji jeshil është i pasur me një lloj amino acidi që ju bën të ndihemi mirë edhe kur jeni nën presion. Çaji jeshil përman gjithashtu edhe kafeinë që ju qetëson nervat.

Kos me luleshtrydhe

Kosi është një burim i mirë i proteinave dhe kalciumit, vlera ushqyese këto që rrisin energjinë. Kosi rigjeneron gjithashtu florën e zorrëve, ndërsa favorizon prodhimin e serotoninës, humorit të mirë. Për të përfituar vetitë e tij të plota, mjaftojnë 125 gramë kos natyral në ditë. Kosit mund të shtoni edhe pak luleshtrydhe për ta ëmbëlsuar dhe rritur dozën e antioksiduesve dhe vitaminës C, që rrit imunitetin.

Frutat e thata dhe farat e kungullit

Arrat, bajamet, kikirikët, farat e kungullit janë të gjitha të pasura me fibra, antioksidues dhe acide yndyrore të pangopura, të cilat ulin tensionin e gjakut. Acidet yndyrore omega 3 tek arrat ulin nivelet e depresionit, seleni tek bajamet nxit humorin e mir, ndërsa triptofani tek farat e kungullit ndihmon trurin të prodhojë seretoninë.

Lajme të lidhura

BOTA

BE-ja nis negociatat e anëtarësimit me Ukrainën e Moldavinë

08:50 : 14/06/2026
BOTA

Baret dhe bastet, fituesit e heshtur të Botërorit

08:34 : 14/06/2026
AKTUALITET

Këmbimi valutor 14 qershor, me sa shiten e blihen sot monedhat e huaja

08:22 : 14/06/2026
AKTUALITET

Revolta e “të përjashtuarve”

08:07 : 14/06/2026
AKTUALITET

Temperatura përvëluese! Parashikimi i motit për ditën e sotme

08:00 : 14/06/2026
HOROSKOPI

Horoskopi i së dielës/ Dashuri, surpriza dhe vendime që ndryshojnë jetën

22:58 : 13/06/2026
Para

Grabiti gruan e nëndrejtorit të Policisë, 2.6 vjet burg për 41 -vjeçaren

TË GJITHA

BE-ja nis negociatat e anëtarësimit me Ukrainën e Moldavinë

08:50 : 14/06/2026

Baret dhe bastet, fituesit e heshtur të Botërorit

08:34 : 14/06/2026

Këmbimi valutor 14 qershor, me sa shiten e blihen sot monedhat e huaja

08:22 : 14/06/2026

Revolta e “të përjashtuarve”

08:07 : 14/06/2026

Temperatura përvëluese! Parashikimi i motit për ditën e sotme

08:00 : 14/06/2026

Horoskopi i së dielës/ Dashuri, surpriza dhe vendime që ndryshojnë jetën

22:58 : 13/06/2026

Kush është Moisi Habilaj? Historia e trafikut të drogës dhe arratisjes nga drejtësia

22:47 : 13/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

Deneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren Sitelermatbetgrandpashabetholiganbetcratosroyalbet girişdeneme bonusugrandpashabet girişGrandpashabetjojobethttps://www.letmejizz.co/tag/xnxx/GrandpashabetGrandpashabetGrandpashabetjojobetjojobetcasibomgrandpashabetmarsbahis girişholiganbetholiganbetgrandpashabet