• Kontakt
Monday, June 9, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Tarifat e autostradave, ja si funksionojnë në Europë – Falas në Gjermani dhe Suedi. Në Francë koncesioni online

13:28 : 20/08/2018
në AKTUALITET

Teksa në Shqipëri pritet të nisë për herë të parë tarifimi për kalimin në një autostradë, atë të Rrugës së Kombit, Europa ka vite që zbaton këtë lloj takse. Sistemi i tarifimit ndryshon sipas vendeve, disa prej të cilave kanë zgjedhur mënyra shumë interesante për ta aplikuar atë.

Austria – I tërë rrjeti i austradave, të financuara me burime publike, menaxhohet nga një shoqëri ku aksionet janë tërësisht të Shtetit. Kjo shoqëri ka detyrën të projektojë, ndërtojë, mirëmbajë, zgjerojë dhe menaxhojë infrastrukturën. Për automjetet deri në 3.5 ton, paguhet me blerjen e një pulle ngjitëse, e cila parashikon kohëzgjatje të ndryshme, me një kosto vjetore deri në 87.3 euro. Ndërsa për mjetet e rënda parashikohet një tarifim në bazë të distancës së përshkuar.

Franca – Tarifimi në Francë, me një rrjet autostradash prej 9100 kilometash, menaxhohet nga 19 koncesionarë privatë. Një metodë e ngjashme ndiqet edhe në Itali, por në Francë gjithçka bëhet publike. Kontrolli dhe mirëmbajtja e koncesioneve rrugore janë në dorë të një drejtorie të përgjithshme të infrastrukturës, e cila çdo vit përgatit një relacion të plotë mbi të ardhurat e koncesionarëve për të qenë sa më transparente. Këto të dhëna janë të aksesueshme online në faqen e ministrisë franceze.

Gjermania – I gjithë rrjeti i autostradave gjermane, me një shtrirje prej 13 mijë kilometrash është financuar nga shteti. Në përgjithësi nuk paguhen tarifa, megjithëse në vitin 2005 është preznatuar një tarifim me një sistem satelitor që gjurmon mjetet e rënda me tonazh mbi 13 ton. Prej vitit 1994 investitorët privatë mund të ndërtojnë dhe menaxhojnë pjesë të veçanta të rrugëve, si ura apo tunele, kundrejt pagesës, megjithëse ky sistem përdoret shumë rrallë.

Lexo edhe:

Sulmi me armë ndaj familjes së saj, Lala: Më kanë kërcënuar edhe me vajzat e mia

11 maji/ Vokshi: Ka pasur kudo banda kriminale, zgjidhja është qeveri teknike

Britania e Madhe – Deri në vitet ’90, të gjitha veprat rrugore janë realizuar nga shteti. Aksesi në këto autostrada është falas me disa përjashtime. Nga viti 1994 deri në 2013 janë realizuar 13 projekte të financuara nga privati, me një kohëzgjatje maksimale të koncesioneve prej 30 vitesh. Në këto raste, tarifa e koncesionarit lidhet me cilësinë e shërbimit, nivelin e sigurisë dhe trafikun. E vetmja autostradë me tarifë që paguhet në rrugë është “M6 Toll”, pranë qytetit të Birminghan, me një koncesion prej 53 vitesh.

Spanja – Sistemi i tarifave zbatohet aktualisht në 20% të rrjetit të autostradave.Tarifat caktohen nga ministria e Punëve Publike.

Suedia – Planifikimi i investimeve në rrugë i besohet një agjencie shtetërore, por nevojitet miratimi i parlamentit. Agjencia ia beson ndërtimin dhe mirëmbajtjen shoqërive private. Megjithatë, tarifimi parashikohet në raste shumë të pakta. Për pjesën tjetër aksesi është i lirë, ndërsa niveli i tarifave caktohet nga parlamenti.

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Sulmi me armë ndaj familjes së saj, Lala: Më kanë kërcënuar edhe me vajzat e mia

21:56 : 09/06/2025
AKTUALITET

11 maji/ Vokshi: Ka pasur kudo banda kriminale, zgjidhja është qeveri teknike

21:53 : 09/06/2025
AKTUALITET

SPAK, i gjati, dhe ‘të paprekshmit’ e godinës së xhamtë

21:47 : 09/06/2025
SPORT

Përballja me Letoninë, Kombëtarja zhvillon seancën zyrtare stërvitore në Riga

21:46 : 09/06/2025
AKTUALITET

Alimehmeti: Procesi i 11 majit pati shumë parregullësi

21:45 : 09/06/2025
AKTUALITET

Shkullaku: SPAK nuk heton krimin zgjedhor, rasti më flagrant është ai i Troplinëve në Durrës

21:40 : 09/06/2025
Para

Reperi i bën dedikimin e çuditshëm bashkëshortes: Sinqerisht, të dua, por ndonjëherë…

TË GJITHA

Sulmi me armë ndaj familjes së saj, Lala: Më kanë kërcënuar edhe me vajzat e mia

21:56 : 09/06/2025

11 maji/ Vokshi: Ka pasur kudo banda kriminale, zgjidhja është qeveri teknike

21:53 : 09/06/2025

SPAK, i gjati, dhe ‘të paprekshmit’ e godinës së xhamtë

21:47 : 09/06/2025

Përballja me Letoninë, Kombëtarja zhvillon seancën zyrtare stërvitore në Riga

21:46 : 09/06/2025

Alimehmeti: Procesi i 11 majit pati shumë parregullësi

21:45 : 09/06/2025

Shkullaku: SPAK nuk heton krimin zgjedhor, rasti më flagrant është ai i Troplinëve në Durrës

21:40 : 09/06/2025

Kualifikueset e Botërorit, Italia shënon golin e avantazhit (Video)

21:31 : 09/06/2025


RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com