Dy pjepra të rritur në Yubari, Hokkaido shënuan një rekord shitjeje në ankand.
Pjeprat u shitën për 3.2 milionë jen ose 25 mijë euro në një ankand në Sapporo.
Në Japoni ky frut konsiderohet si simboli i statutit.
Ofertat e frutave sezonale në Japoni në mënyrë rutinore tërheqin shuma masive nga blerësit që kërkojnë prestigj social, ose nga pronarët e dyqaneve që duan të tërheqin klientët.
Shifra është e mjaftueshme sa për të blerë një makinë të re në Japoni.
Fruti ‘luksoz’ arriti që të kalojë rekordin e vendosur 2 vite më parë me 3 milionë yen.
“Pjeprat Yubari por rriten mirë këtë vit pasi orët e diellit kanë qenë të gjata që nga fillimi majit,”- tha zyrtari i tregut Tatsuro Shibuta.
Pjeprat Yubari konsiderohet si një simbol i statusit në Japoni, si një verë e mirë dhe shumë njerëz e blejnë si dhuratë për miqtë dhe kolegët.