Gjermania mund të përpiqet të ndalojë Bashkimin Europian nga vendosja e tarifave të rritura për automjetet elektrike kineze (EV-të), të cilat thuhet se do të hyjnë në fuqi më 4 korrik, ose të paktën t’i zbusë ato. Bashkimi Evropian ka zbuluar së fundmi se mund të zbatojë tarifa deri në 38.1% për prodhuesit kinezë të EV. Kjo vjen pas një hetimi të nisur nga BE ndaj disa prodhuesve, pas pretendimeve se qeveria kineze i kishte subvencionuar shumë. Kjo i lejoi prodhuesit të shesin automjetet e tyre me çmime shumë të reduktuara në BE.
Prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike si BYD, Geely dhe SAIC Motor pritet të goditen nga veprimi i BE-së. Nga ana tjetër, Kina ka lënë të kuptohet tashmë për zbatimin e tarifave për automjetet e prodhuara në BE me motorë të mëdhenj, gjë që mund të jetë katastrofike për kompani të tilla si BMW, Mercedes-Benz dhe Porsche. Kancelari gjerman Olaf Scholz ka theksuar tashmë se tarifat e BE-së mund të kenë pasoja afatgjata, veçanërisht kur bëhet fjalë për krijimin e vendeve të punës në Gjermani.
Në një deklaratë të fundit të raportuar nga Associated Press, Scholz tha: “Izolimi dhe barrierat e paligjshme doganore – që në fund të fundit thjesht e bëjnë gjithçka më të shtrenjtë dhe të gjithë më të varfër. Ne nuk i mbyllim tregjet tona për kompanitë e huaja, sepse këtë nuk e duam as për kompanitë tona”.
Prodhuesit gjermanë si BMW, Volkswagen dhe Mercedes-Benz mund të ndikohen gjithashtu në disa mënyra të tjera, pasi ata kanë ngritur fabrika masive të prodhimit të automobilave në Kinë dhe përfitojnë nga subvencionet dhe grantet kineze, si toka më e lirë dhe taksa relativisht e relaksuar dhe të tjera. rregulloret.
Në rast të ndonjë tarife hakmarrëse, prodhuesit gjermanë të automobilave mund të shohin që këto përfitime të tërhiqen. Për më tepër, shumica e prodhuesve gjermanë të automobilave shohin se shumica e shitjeve të tyre aktuale vijnë nga tregu kinez, kështu që në rast të një lufte tregtare në përshkallëzim, këto shitje mund të goditen gjithashtu.
Konsumatorët evropianë po zgjedhin gjithnjë e më shumë automjetet elektrike kineze në vend të atyre evropiane, për shkak të përballueshmërisë së tyre dhe nxitjeve të tilla si karikimi falas për dy vjet, kamerat dhe më shumë. Me rritjen e kostos së jetesës në dy vitet e fundit, automjetet elektrike evropiane kanë qenë të paarritshme për shumicën e konsumatorëve për shkak të kostos së tyre. Si të tilla, automjetet elektrike kineze mund të jenë një nga mënyrat e pakta që Europa mund të jetë ende në rrugën e duhur për të përmbushur objektivat e saj zero neto.