Reklamimi i duhanit duhet të ndalohet në mediat e shkruara. Këshilli i Shteteve votoi të enjten për këtë kufizim. Rishikimi i ligjit konkretizon nismën popullore të pranuar më 2022 nga populli.
Këshilli i Shteteve mori projektin e Këshillit Federal pa vonesë. Por e djathta do të kishte dashur të zvogëlonte shtrirjen e disa dispozitave, veçanërisht atë në lidhje me reklamimin në gazeta që shkon shumë larg, sipas raportuesit të komisionit Damian Müller (PLR/LU), shkruan RTS.
Reklamimi duhet të ishte lejuar nëse vendosej brenda botimeve të shitura me abonim për të rriturit. Por, Qendra ka përmbysur qartë peshoren për zbatimin e rreptë të nismës që kërkon që reklamimi i duhanit të mos arrijë tek të rinjtë.
Fëmijët kanë akses në gazetat në të cilat prindërit e tyre abonohen, kjo është e qartë.
Me një ndryshim të tillë, ndalimi nuk do të kishte efekt për gazetat si Le Temps, NZZ ose L’Illustré, argumentoi Pirmin Bischof (Le Center/SO). Ka të bëjë me respektimin e vullnetit të njerëzve, shtoi Marianne Maret (Le Center/VS). “Fëmijët kanë akses në gazetat, në të cilat prindërit e tyre abonohen, kjo është e qartë.”
Reklamimi synon konsumatorët e ardhshëm, sipas Valaisanne.